Тема: Що може комп’ютер (продовження екскурсії)Мета: Розширити знання учнів про комп’ютер, його застосування в житті людини. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати інтерес до предмета. Обладнання: комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Актуалізація опорних знань Бесіда Нагадую вам, що Ганнуся з Елзіком зібралися їхати поїздом до бабусі в гості. Давайте допоможемо їм зібрати речі, взяти все необхідне. Що треба знати, щоб взяти все необхідне і не мокнути, наприклад, під дощем? Де ми можемо дізнатися про погоду? Що допомагає прогнозувати погоду? Де ще допомагає комп’ютер? III.Вивчення нового матеріалу 1. Робота з комп’ютерним слайд-фільмом Ознайомлення з використанням комп’ютерів у житті людини 2. Робота з підручником (с.8-9) а) слухання статті; б) робота з ілюстраціями. IV. Фізкультхвилинка V. Закріплення вивченого матеріалу 1. Робота в зошитах (урок 3 завдання 1) 2. Творче завдання Скласти казку на новий лад «Лисичка та комп’ютер» VI. Хвилинка - цікавинка ♦ Першим у світі програмістом була жінка - англійка Ада Лавлейс. Ще в середині 19 сторіччя вона склала план операцій для аналітичної машини Чарльза Беббіджа, за допомогою яких можна було розв’язати складне рівняння. ❖ Технологія ВІИСІООІІ1 отримала свою назву на честь датського короля Харальда І Синьозубого, який об’єднав розрізнені датські племена. ❖ Фільм «Трон» 1982 року був одним з перших фільмів, у яких широко застосовувалася комп’ютерна графіка для створення спец ефектів. Але ця картина була знята з номінації на «Оскар» за візуальні ефекти за те, що, на думку конкурсної комісії, створювачі фільму змахлювали, використавши комп’ютер. ❖ Лише в російській та українській мовах знак @ називають собачкою, в інших мовах це равлик або мавпочка. Трапляються й такі екзотичні назви, як місячне вухо (казахи), оселедець під маринадом (чехи та словаки). VII. Розвиток логічного мислення 1. Задача Двоє людей стоять і дивляться в протилежні сторони. Чи можуть вони побачити один одного, не користуючись дзеркалом або яким-небудь іншим предметом? (Можуть, якщо стоять обличчям один до одного). 2. Гра «Доповни речення» (підручник с.9) VIII. Підсумок уроку Гра «Влови професію» Вчитель називає професію. Якщо людина цієї професії користується комп’ютером, то діти повинні плеснути в долоні. | |
| |
Переглядів: 1304 | |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Збагачення палітри колірних відтінків. Малюнок на тему «Чарівник Смарагдового... |
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький» |
У колі рідної сім'ї. Урок позакласного читання |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Всього коментарів: 0 | |