Тема: У комп’ютерному класіМета: Познайомити учнів з правилами безпечної роботи та поведінки в комп’ютерному класі. Розвивати увагу, пам’ять, логічне мислення. Виховувати колективізм, повагу до оточуючих. Обладнання: малюнки персонажів підручника, комп’ютерна програма «Сходинки до інформатики», підручники, зошити з друкованою основою. Зміст уроку I. Організація класу. II. Вивчення нового матеріалу 1. Ро зпо відь учителя (Ознайомлення з героями підручника) Маленька дівчинка на ім’я Ганнуся (показ малюнка) йшла вранці до школи через парк. Яскраво світило сонечко. Ганнуся мріяла про те, як вона зараз зустрінеться зі своїми друзями - однокласниками. Аж ось під кущиком вона побачила якогось дивного маленького чоловічка, який махав їй руками і щось гукав. Таких чоловічків Ганнуся бачила в книжках з казками про гномів. На голові в чоловічка був червоний ковпачок, на носі -чудернацькі окуляри. Обличчя було кругле, все у веснянках. А усмішка така добра, що Ганнуся нітрохи не злякалася. Маленький чоловічок назвав себе: Г номик Мудрунчик. А далі розповів про несподівану зустріч з мешканцем іншої планети - Елзіком, який із цікавості забрався на космічний корабель, який летів на Землю. Усе на цьому кораблі керувалося комп’ютерами. Але Елзік зовсім не знав, як працювати з ними, щоб повернутися на свою планету. Гномик Мудрунчик хоч і знав дуже багато про різні речі, але з комп’ютерами він теж не зустрічався. Тому і вирішили вони звернутися до дітей, адже гномик чув, що в школі вчать, що таке комп’ютер і як з ним працювати. Ганнуся погодилася допомагати Елзікові дізнатися більше про комп’ютер. А ви, діти, згодні? 2. Ознайомлення з підручником та зошитом з друкованою основою. 3. Бесіда з метою визначення знань учнів Давайте подивимося навколо. У який кабінет ви прийшли? Що ви бачите в цьому кабінеті? Як треба поводитися з комп’ютером? 4. Перегляд комп’ютерного слайд-фільму (програма «Сходинки до інформатики») 5. Доповнення знань учнів про правила безпечної поведінки в комп’ютерному класі ІII. Фізкультхвилинка Сплять маленькі совенята. Раз! - розкрили оченята. Подивилися навколо, Потім вгору і додолу. Оченята - блим, блим, блим! Відпочити треба їм! Вправо, вліво оченята повертали совенята. Совенята будуть спати, А ми будемо читати! IV. Закріплення вивченого 1. Робота з підручником (за малюнками на с.4) Що трапилося з Елзіком? Чому? 2. Гра «Доповни речення» А ви уважно слухали мене? Не так як Елзік? Тоді доповніть речення, які я пропоную. Не можна розпочинати роботу без ... (дозволу вчителя). Не торкайся ... (шнурів, розеток). Відстань до монітора має бути ... (50 см). Не торкайся пальцями екрана ... (монітора). г-За комп’ютерним столом не можна ...(їсти й пити). 3.Колективна робота в зошитах (урок 1 завдання 1) Знайдіть предмети, які може замінити комп’ютер. Поясніть, чому ви так вирішили. V. Розвиток логічного мислення 1. Задача Разом з Ганнусею в класі вчаться дві дівчинки Іринка та Олеся. Давайте послухаємо, що нам відомо про них (с.5 підручника). 2. Завдання на увагу Визначте, до якого комп’ютера приєднано мишу, а до якого навушники (урок 1 завдання 3в зошитах). VI. Підсумок уроку Гра «Так чи ні» При роботі за комп’ютером руки мають бути чистими та сухими. (Так). Розпочинати роботу за комп’ютером можна без дозволу вчителя. (Ні). Під час уроку в комп’ютерному класі не можна ходити. (Так). Не можна торкатися пальцями екрана монітора. (Так). | |
| |
Переглядів: 1261 | |
Передача відкритого простору. Практична робота «Різнобарвні будинки» |
Ліплення з пластиліну овочів і фруктів |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Екскурсія на пришкільну ділянку. Спостереження за осінніми змінами в живій і ... |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Всього коментарів: 0 | |