Урок 11 Тема: Робочий стіл. Піктограми. Розвиток просторової уявиМета: Ознайомити з робочим столом комп’ютера, поняттям «піктограма». Формувати навички роботи з мишею. Розвивати логічне мислення, просторову уяву. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Обладнання: Малюнки різних столів; комп’ютерна презентація «Робочий стіл та його об’єкти»; завдання на картках дляРозумників і Розумниць; картка із числом 86. Хід уроку I. Організація класу Старайся, пробуй, живи! Розум, увагу прояви. Активним і уважним будь, Про комп’ютер не забудь! II. Мотивація навчальної діяльності 1. Виконання першого завдання із підручника. 2. Розгляньте малюнки та розкажіть про призначення кожного із зображених столів. III. Сприймання та усвідомлення нового матеріалу. (Перегляд комп’ютерної презентації «Робочий стіл та його об’єкти») Якщо сказати просто, робочий стіл це те, що ви бачите, коли завантажується Windows. Також можна поміняти малюнок робочого столу. Іншими словами нас цікавить не сам робочий стіл, а те, що на ньому є. На самому робочому столі є піктограми. Піктограма – це невеличке графічне зображення. Робочий стіл містить піктограми системних папок Мій комп’ютер та Кошик. Мій комп’ютер - є відправна точка, з якої ви можете зайти на диски С і D та інші встановлені пристрої для зчитування інформації. З Кошиком все зрозуміло – це є те місце, де зберігаються файли, яківидалили з комп’ютера. Ярлик це є лише двері для запускання програми. Тобто ярлик це не є сама програма, а лише засіб для того, щоб її запустити. Це дуже зручно, коли ви користуєтеся багатьма програмами, і для кожної створюєте ярлик, яким і запускаєте програму. IV. Формування навичок роботи з мишею Ознайомлення із змістом комп’ютерної частини уроку. Розповідь вчителя. Демонстрація вчителем роботи програми «Розгорни серветку». Міні-бесіда про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Розгорни серветку». Фізкультхвилинка.Із-за парт ми піднялись, Всі добряче підтяглись, Гарно спинки всі прогнули І про втому геть забули. Пальці всі в замок закрили Й стисли їх мерщій щосили. А тепер присіли – раз! Фізкультпауза у нас. Піднялись і пострибали, Мов сніжинки покружляли. Сіли рівно – і до праці. Хай не стомлюються пальці. V. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць В гостях у Розмалюйка. Вінні-Пуху подарували 4 повітряні кульки. Використовуючи 4 кольори (зелений, жовтий, червоний, синій) розфарбуй їх так, щоб велика була між синьою і жовтою, а жовта поруч із червоною. Задачі для допитливих. 1. Росло 5 дубів. На кожному дубі - по 5 гілок. На кожній гілці - по 5 менших гілок. На кожній гілці - по 5 груш. Скільки всього груш росло на дереві? 2. Антон написав на аркуші паперу число 86 і запропонував Миколі: "Не виконуючи жодних записів, збільши це число на 12 і покажи мені відповідь". Микола миттю здогадався, що треба зробити. Ачи здогадалися ви? 3. Двоє дітей підійшли до річки. Біля берега всього один човен. У якому випадку вони могли б перебратися на інший берег, якщо човен може витримати лише одного хлопчика? 4. З Хмельницького до Шепетівки виїхав автобус. А з Шепетівки до Хмельницького виїхав велосипедист. В певний час вони зустрілися на дорозі. Хто з них був ближче до Шепетівки? VI. Підсумок уроку | |
| |
Переглядів: 1568 | |
Уявлення про симетричну форму. Практична робота «Світ комах» |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
Вступне заняття |
Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси пов... |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Всього коментарів: 0 | |