Урок 5 Тема: Істині та хибні висловлення. Розвиток логічного мислення. Формування навичок роботи з мишеюМета: Ознайомити з поняттям істинне та хибне висловлення. Формувати навички роботи з мишею (відпрацювання вказівки «відкрити»). Розвивати логічне мислення, кмітливість. Виховувати культуру навчальної праці при роботі з комп’ютером. Закріпити знання дітей про державні та народні символи України. Прищеплювати інтерес до вивчення її географії, історії та звичаїв. Обладнання: Карта України; малюнки дуба на квітучій галявині, сови, різнокольорових дубових листочків з літерами; завдання на картках дляРозумників і Розумниць. Хід уроку I. Організація класу Дорогі діти! Подивіться один одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому комп’ютерному класі. Сьогодні ми завітаємо до загадкової країни Логіки. Діти, чи хочете ви потрапити до цієї країни(Відповідь дітей). Ну, якщо ніхто не проти, тоді приготуйтесь! Сядьте рівненько, покладіть свої рученята на парту, закрийте оченята і ми відправляємося до загадкової країни. Уявіть собі галявину, в центрі якої росте кремезний дуб. Прислухайтесь, як співають дзвінкоголосі пташки. Відчуйте теплий дотик сонця. Це і є країна Логіки! Подорожуючи цією країною, ми будемо виконувати завданнями для Розумників і Розумниць. Відкрийте очі. Ось ми вже у країні Логіки. II. Мотивація навчальної діяльності Нам потрібно виконати завдання сови, яка живе у дуплі дуба-велетня. Відгадавши вірш-загадку, ми зможемо дізнатися про що йтиметься далі. Красивий, щедрий, рідний край І мова наша солов’їна. Люби, шануй, оберігай Усе, що зветься … (Україна) Молодці! Для того щоб пройти на галявину, сова пропонує вам заповнити асоціативний кущ «Що для вас означає Україна?» (Відповіді учнів, вчитель заповнює асоціативний кущ) Так, це твоя Батьківщина, твоя держава, твій дім, твій рідний край. Це місце, де ти народився, де ти ходиш до школи, наші дуби, наш Дніпро… Усе це об’єднує в собі велика держава – Україна. III. Сприймання та усвідомлення понять істинні та хибні висловлення Робота з підручником. Ознайомлення з поняттями істинне та хибне висловлення. Індивідуальна робота. Мудра сова хоче дізнатися як ви зрозуміли поняття істинне та хибне висловлення і пропонує виконати завдання. Визнач які висловлення є істинними, а які – хибнимиУ відповідному стовпчику розфарбуйте зеленим кольором дубовий листочок. Робота в парах. . А зараз сова пропонує вам утворити пари і виконати наступне завдання «Заморочки із дупла». Для кожного хибного висловлення сформулювати істинне. (Пари учнів по черзі беруть «заморочки», обговорюють і відповідають). Дід Мороз кладе гостинці і подарунки дітям під подушку. З булавою та мечем зустрічають в Україні гостей. Матері дарують своїм дітям на щастя, на долю полотняну торбину, виряджаючи в дорогу. Ковбаса є головною їжею на Святий вечір. Традиційна страва козаків – борщ. Фізкульхвилинка. Встаньте, діти, посміхніться, Землі нашій поклоніться, За щасливий день вчорашній, Ви до сонця потягніться. Раз присядьте, два присядьте – І за парти тихо сядьте. IV. Формування навичок роботи з мишею Ознайомлення із змістом комп’ютерної частини уроку. В казковій країні сталася біда. Сова просить нашої допомоги. Діти, ви згідні вирішити проблему(Відповіді дітей) Діти, з нашого дуба впало сім різнокольорових листочків. Розмістіть їх у правильному порядку та прочитайте слово, що утворилося. У якому порядку ми повинні розмістити листочкиЧому(Червоний, помаранчевий, жовтий, зелений, блакитний, синій, фіолетовий. Кольори листочків відповідають кольорам веселки) Чого бракує на галявині(Метеликів) А що трапилось нам розповість сова. Розповідь сови. Барвистий метелик літав і літав, Красою своєю усіх він вражав. Ще юним метелик цей був. Що в полон потрапить можна Вірити нікому не хотів. Побачивши мильну бульку, він підлетів. Хотів пожартувати, а в неволю уздрів… Щоби визволить його кожен зумів: Потрібно знищить бульки всі, Клацнувши лиш раз по ній. А щоби визволить метелика з неволі Лівою кнопкою клацни ти - двічі. Демонстрація вчителем роботи програми «Мильні бульки». Що відображається на екрані монітора при пересуванні мишки по килимку? Опишіть, як виконати вказівку «вибрати» за допомогою мишки? Сьогодні ми з вами опануємо наступну вказівку «відкрити». Яка виконується таким чином: курсор мишки слід навести на об’єкт (мильна булька) і швидко клацнутилівою кнопкою мишки двічі. Гра «Істине-хибне» про правила техніки безпеки під час роботи з комп’ютером. (Якщо висловлення істинне діти плещуть у долоні, якщо хибне –хитають головою) Роботу за комп’ютером можна розпочинати без дозволу вчителя. Не можна використовувати кнопок і клавіш, з якими ми ще незнайомі. Відстань від екрана до очей повинна бути менше 40 см. Працюючи за комп’ютером можна їсти. При роботі за комп’ютером руки завжди повинні бути чистими і сухими. Робота з комп’ютером. Комп’ютерна програма «Мильні бульки». V. Розв’язування завдань для Розумників і Розумниць Поміркуй і закінчи висловлення. Якщо Дніпро довший, ніж Дністер, то Дністер … Якщо гора Говерла вища, ніж, то … Якщо в Києві більша кількість населення, ніж у Харкові, то у Харкові … В гостях у Розмалюйка. «Метеликова математика». Розфарбуй відповідно до гами кольорів. 1 – зелений, 2 – жовтий, 3 – червоний, 4 помаранчевий, 5 – блакитний. VI.Підсумок уроку Прокоментуй прислів’я. Дуб виростай – Україну звеличай. У кожного з вас на партах є улюблені квіти, пов'язані з Україною. Ось зараз із квітів вашої любові ми сплетемо віночок навколо карти України, щоб наша рідна Батьківщина процвітала, була ще кращою і жила у любові своїх синів і доньок, які сьогодні ще сидять за партами і старатимуться добре вчитися, щоб стати гідни¬ми громадянами своєї держави у майбутньому. Прикріплюючи квітку, кожен із нас прислухається до свого серця і скаже заповітні та щирі слова про Україну. Яка наша БатьківщинаАдже, слова, що йдуть від серця, найщиріші та найтепліші. (Вчитель першим прикріплює свою квітку, промовляючи слово, наприклад мила, дорога, славна,чу¬дова, чарівна). Чи сподобалася вам «наша Батьківщина»? Які знання ви отримали сьогодні на уроціЩо нового дізнались? Чи сподобалось вам сьогодні на уроці? Мені сподобалось, як ви сьогодні працювали на уроці. (Вчитель характеризує роботу учнів на уроці) | |
| |
Переглядів: 1158 | |
Висівання пророщеного насіння у відкритий ґрунт |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Купання у водоймах. Правила поведінки на воді |
Повітря та його властивості. Демонстрація властивостей повітря |
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"» |
Всього коментарів: 0 | |