💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ура! Канікули

Тема: Ура! Канікули

Цілі: навчальна: систематизувати й узагальнити вивчений матеріал; узагальнити й систематизувати набуті вміння та навички; розвивальна: розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, кмітливість; виховна: виховувати інтерес до вивчення інформатики, дбайливе ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: нестандартний урок.

Хід Уроку

І. Організаційний етап

Учитель. Сьогодні у нас дуже відповідальний урок. Це останній урок з основ комп’ютерної грамотності. Ми закінчили з вами вивчати курс інформатики другого класу. Але ми ще зустрінемося в третьому класі. Ви багато чого дізналися і навчилися за цей рік. Сьогодні я проведу вікторину і перевірю, що нового і цікавого ви вивчили на уроках інформатики протягом уроку. (Учитель об’єднує учнів у команди.)

Першу команду назвемо «Модем», другу — «Сканер».

Учитель. Оберіть капітана кожної команди. Нашу гру оцінюватиме журі у складі шести осіб (вчителі, старшокласники). Отже, розпочнемо.

II. Розминка

Гра «Хто більше»

— Розгляньте рисунок. Що на ньому неправильно? Поясніть чому. Яка команда надасть найбільше відповідей?

III. Перший конкурс — «вікторина»

Учитель. Вам треба дати відповіді на запитання. За кожну правильну відповідь команда отримає один бал.

 1. Назвіть складові частини комп’ютера.

 2. Що ми робимо за допомогою модему?

 3. Чим корисний сканер?

 4. Що знаходиться у системному блоці?

 5. Чим корисний комп’ютер у супермаркетах?

 6. Як використовують комп’ютер у касах попереднього продажу квитків?

 7. Які ще можливості комп’ютера ви можете назвати?

 8. Які команди треба виконати, щоб зайти до програми Тих Раіпі?

 9. Яку кнопку на панелі інструментів треба натиснути, щоб вибрати місце для тексту?

10. Чим корисна клавіатура?

11. Для чого використовують клавішу ЗНі^і?

12. Чим корисна клавіша СарзЬоск?

13. Які клавіші треба натиснути, щоб отримати знак оклику?

14. Коли ми натискаємо клавішу Епіег?

15. Коли натискують клавішу Езс?

16. Чим корисна клавіша Беївіеі

Молодці, ви добре впорались із цим завданням. Переходимо до другого конкурсу.

IV. Другий конкурс — «маски»

— З яких геометричних фігур складена кожна маска? За допомогою яких інструментів у графічному редакторі Тих Раіпі можна нарисувати маски?

— Яка з масок зайва? Чому? Доведіть. (За правильну відповідь — 2 бали).

Для команди «Модем»

Для команди «Сканер»

V. Фізкультхвилинка

Учитель. Зараз представники обох команд проведуть фізкульт-хвилинки. Команда, представник якої краще проведе фізкультхви-линку, одержить 2 додаткових бали.

VI. Конкурс капітанів

Учитель. У Мудрунчика незабаром буде день народження. Капітанам команд треба створити листівку з малюнком і привітанням для Мудрунчика. Той капітан, який краще і швидше впорається із цим завданням, і стане переможцем цього конкурсу. Переможець конкурсу одержить 5 балів.

VII. Конкурс «пригадай»

Який значок що означає?

Команда «Модем» розповідає про верхні значки, команда «Сканер» — ті, що внизу. За правильну відповідь — 2 бали.

VIII. Конкурс «виконай дії алгоритма»

Поставте дії в такому порядку, щоб дістати правильний алгоритм. Від кожної команди завдання виконує 1 учень. За правильну відповідь — 4 бали.

Команда «Модем»

Алгоритм «Зроби бутерброд»

 ♦ Намаж хліб маслом.

 ♦ Дістань масло та сир.

 ♦ Поклади зверху шматочок сиру.

 ♦ Стоп.

 ♦ Відріж скибочку хліба.

 ♦ Візьми хліб.

 ♦ Відріж шматочок сиру.

 ♦ Візьми ніж.

Команда «Сканер»

Алгоритм «Приший ґудзик»

 ♦ Візьми сорочку.

 ♦ Стоп.

 ♦ Приший ґудзик.

 ♦ Поклади все на місце.

 ♦ Просунь нитку в голку.

 ♦ Підбери ґудзик.

 ♦ Відріж нитку.

 ♦ Візьми нитки, голку і ножиці.

IX. Лексичний конкурс

 1. Складіть речення з поданих слів.

Та команда, яка найкраще і найшвидше впорається із цим завданням, за кожне речення одержить по 2 бали.

■ Сашко, з, Києва, мамою, їхали, до, потягом.

■ Посіяла, моркву, грядці, на, мама.

■ Парку, дерев, у, багато, нашому.

■ Ганнуся, красиво, у, пише, зошиті.

 2. Із речень складіть зв’язний текст. Команда, яка найкраще і найшвидше впорається із цим завданням, одержить 10 балів.

ВЕСНА

Вона стала подібна до золотого букета. Зацвіла верба. А як пахнуть медом її котики! Прийшла весна. Гудуть над деревом бджоли.

Поспішають до верби гості. Біжать маленькі мурашки. Серед них волохатий джміль.

X. Підбиття підсумківуроку

Учитель. Наш урок добіг кінця. Сьогодні ми з вами багато зробили. Повторили теми, які вивчали в 2 класі з курсу «Сходинки до інформатики». За цей рік ви навчилися малювати, грати в ігри, але на цьому світ комп’ютера не закінчується. І тепер, хоч трішки сумно прощатися, у вас літні канікули! Ура! Після літніх канікул, на яких ви добре відпочинете, ми з вами продовжимо вивчати комп’ютерний світ.

Бажаю вам гарно відпочити і з новими силами продовжувати накопичувати свої знання. До зустрічі в третьому класі!

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 992 | Рейтинг: 0.0/0
«Крашанки і писанки» (за О. Менем). «Гей, Великдень!». К. Пере лісна «Писанка...
На уроці образотворчого мистецтва. Побудова і записування речень, що передают...
Складові дороги. Основні відомості про організацію дорожнього руху
Це цікаво знати
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село)
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]