Тема: Країни, мови яких ми вивчаємоЦілі: навчальна: повторити знання з української мови про тверді і м'які приголосні; формувати вміння працювати з програмами підтримки інших предметів; розвивальна: розвивати мовленнєві навички, творчі здібності; виховна: виховувати культуру мовлення, творче ставлення до справи, увагу. Тип уроку: інтегрований урок інформатики та англійської мови. Програмне забезпечення: програма «Переклади слово». Вимоги до учнів: знати переклад деяких слів з української англійською мовою; вміти працювати у програмі підтримки англійської мови. Хід Уроку I. Організаційний етап II. Актуалізація опорних знань Підпишіть назви маніпуляторів і знайдіть, до якого комп’ютера під’єднаний кожний пристрій. — Чи знаєте ви переклад цих пристроїв англійською? Якщо так, назвіть пристрої англійською. III. Мотивація навчальної діяльності Учитель. Чи часто ви подорожуєте з батьками? У які країни ви їздили? Чи спілкувалися ви англійською мовою в подорожі? Сьогодні ми здійснимо подорож відомими країнами світу та перекладатимемо слова. Тема нашого уроку — «Країни, мови яких ми вивчаємо». IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу Робота за підручником Учні читають § 32 ланцюжком. Відповідають на запитання: 1. Про які країни йшлося у підручнику? 2. Яку мову ви вивчаєте в школі? V. Застосування набутих знань Робота за підручником § 32, для кмітливих: № 1, 3. Додаткові завдання 1. Установіть відповідність. Пристрій Назва пристрою англійською мовою Сотриіег тоизе Репсії Ргіпіег Мопііог КеуЬоагсІ 2. Знайдіть у квадраті назви клавіш і закресліть їх. Літери, які складають назву клавіш, можуть бути розташовані тільки у вертикальних і горизонтальних лініях. Слова можуть читатися: А)справа наліво і зліва направо; Б) згори вниз і знизу вгору. Е 8 Е Б Е ь N Н N Е Т Е Б І Т Е К Н Т г Е 8 с 0 А т К Т к м В 0 С К ь Е Відповідь. Епй, 8ИіЙ, Епіег, Беїеіе, Езс, Сіті, ТаЬ, Ноше. VI. Фізкультхвилинка Хто ж там, хто вже так стомився? І ліворуч нахилився. Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз. Вгору трошки подивись. Руки склали, як вітряк, І покрутимося так. Вище руки підійміть І спокійно опустіть. Будем дружно ми сідати І до праці приступати. VII. Формування вмінь Повторення правил роботи за комп'ютером 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером. 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти? Робота за комп'ютером § 32, працюємо за комп’ютером. Релаксація VIII. Підбиття підсумківуроку Фронтальне опитування (англійською мовою) 1. Бо уои Ике ійе Іеззоп? 2. УУИаі йій уои Ике тозі? 3. Бо уои Ике р1ауіп£ сотриіег £атез? 4. УУИаі сотриіег £атез йо уои ріау аі йоте? IX. Домашнє завдання 1. Завдання за підручником: § 31, для кмітливих: № 2, 4. 2.Додаткове завдання Перевірте свою спостережливість. Уважно розгляньте візерунки, зображені на рисунку. В основі кожного з них лежить одна геометрична фігура. Визначте початкову фігуру і нарисуйте її для кожного візерунка. | |
| |
Переглядів: 1590 | |
Чим ми чуємо |
Робочий стіл. Піктограми |
Будівельний конструктор |
Ліна Костенко «Баба Віхола» і «Пряля» |
Л. Забашта «Берізонька», Л. Костенко «Перекинута шпаківня». І. Сенченко «Жаль... |
Всього коментарів: 0 | |