💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Ще про складові частини комп'ютера

Тема: Ще про складові частини комп'ютера

Цілі: навчальна: сформувати поняття пам'яті комп'ютера, процесора та носіїв зберігання інформації; розвивальна: розвивати логічне і образне мислення; формувати вміння аналізувати, робити висновки; виховна: виховувати спостережливість, уважність, дбайливе і обережне ставлення до комп'ютерної техніки.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Програмне забезпечення: презентація на тему «Пристрої комп'ютера».

Вимоги до учнів: знати назви пристроїв комп'ютера та їх призначення.

Хід Уроку

I. Організаційний етап

II. Актуалізація опорних знань

Продовжте речення, х Монітор — це пристрій ... х На екрані монітора відображається ... х Миша — це пристрій ... х Миша знаходиться поряд з ... х На клавіатурі розташовані ... х Системний блок — ... пристрій комп’ютера.

III. Мотивація навчальної діяльності Розгадайте ребуси

Учитель. На сьогоднішньому уроці ми продовжимо вивчати складові комп’ютера. Пам’ять — поняття, з яким ми ознайомимося на сьогоднішньому уроці.

IV. Вивчення нового матеріалу

Гра «Учитель — учень»

Працюючи в парах, учні за допомогою вчителя вивчають відповідну складову комп’ютера, використовуючи таблицю, підручник. Потім один з учнів стає «вчителем» та розповідає сусідові про вивчене. Після цього вони міняються ролями.

Складові комп'ютера

Основні складові

1 ПроцесорВиконує команди, різно¬

манітні обчислення, керує

роботою всіх пристроїв

комп’ютера. Знаходиться

в системному блоці Ш1

2 Оперативна Зберігає програми та дані,

пам’ятьнеобхідні для роботи

в певний час за ввімкнено¬

го комп’ютера. Знаходить¬

ся всередині системного

блоку%

Додаткові складові

Складові для зберігання інформації

1 ЖорсткийЗберігає програми та дані,

диск які не потрібні у певний

час або коли комп’ютер

вимкнено <*>

2 ПристрійЗчитує та записує дані на

для роботи оптичні носії інформації

з дискамидля її тривалого зберіган¬

ня або перенесення між

комп’ютерами

3 Флеш-Зберігає програми та дані

пам’ятьдля їх тривалого зберіган¬ %

ня або перенесення між

комп’ютерами

Складові для введення інсюрмації

4Клавіатура Вводить текст та команди.

 Розташована передшшвш

 монітором

5Миша Вводить текст та команди.

 Розташована поруч

 з клавіатурою &

6Сканер Вводить текст, рисунки,

 фотографії та ін. з паперу

7Веб-камера Дозволяє бачити спів¬

 розмовника на великій

 відстані

Складові для виведення інформації

8МоніторНа екрані відображається

9ПринтерДрукує тексти, рисунки,

 фотографії на папір

10 КолонкиВиводить звук

^9Ьг

V.Застосування набутих знань

Робота за підручником

§5, запитання і завдання: № 5.

Додаткові завдання

1. Підпишіть пристрої введення інформації олівцем синього кольору, а пристрої виведення — олівцем червоного кольору.

2.Тест

Виберіть правильну відповідь.

1) Клавіатура — це частина...

A) телевізора;

Б) радіопередавача;

B) комп’ютера;

Г) принтера.

2) Принтер — це пристрій для...

A) збереження інформації;

Б) передавання інформації;

B) виведення інформації;

Г) введення інформації.

3) Комп’ютер — це інструмент для...

A) роботи на городі;

Б) обробки дерев;

B) роботи з інформацією;

Г) обробки метала.

4) Частина комп’ютера — це...

A) ланцюг;

Б) стіл;

B) кіт;

Г) миша.

5) Системний блок — це частина...

A) телевізора;

Б) комп’ютера;

B) відеомагнітофона;

Г) фотоапарата.

VI. Фізкультхвилинка

 А ми зовсім не втомились!

 Вправо, вліво подивились.

 Встали. Спину розігнули.

 Руки вгору підтягнули.

 Опустили їх на боки Та надули свої щоки.

 Видихнули та присіли,

 Підстрибнули і на місце сіли.

VII. Формування вмінь та навичок

Повторення правил роботи за комп'ютером

1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером.

2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?

Робота за комп'ютером

§ 5, працюємо за комп’ютером.

Учитель допомагає учням.

Релаксація

1. Витягнути праву руку вперед. Стежити очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.

2. Подивитися на вказівний палець витягнутої руки на рахунок 1-4, потім перевести погляд вдалину на рахунок 1-6. Повторити 4-5 разів.

VIII. Підбиття підсумківуроку

Фронтальне опитування

1. Що нового ви дізнались на уроці?

2. Які пристрої комп’ютера знаходяться в системному блоці?

3. Для чого призначений процесор?

 5. Де знаходиться процесор?

 6. Для чого призначена пам’ять комп’ютера?

 7. Для чого використовують диски?

 8. Який ще пристрій зберігання інформації ви знаєте?

IX. Домашнє завдання

 1. Завдання за підручником: § 5, для кмітливих: № 1.

 2. Додаткове завдання

Вставте пропущені букви та прочитайте словосполучення. Прочитайте за годинниковою стрілкою.

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 2117 | Рейтинг: 0.0/0
Після уроків. Висловлення істинні і хибні
І. Франко «Лисичка і Журавель». Прислів'я
Аплікація з паперу. Види аплікацій. Виготовлення аплікації
Що можна робити з інформацією
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]