💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Що може комп'ютер

Тема: Що може комп'ютер

Цілі: навчальна: повторити правила з техніки безпеки на уроці; ознайомити учнів з можливостями комп'ютера; розвивальна: розвивати увагу, пам'ять та логічне мислення; виховна: виховувати дбайливе ставлення до обладнання кабінету.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь та навичок.

Програмне забезпечення: комп'ютерна програма «Сходинки до інформатики», зупинка «Як використовують комп'ютер».

Вимоги до учнів: знати правила поведінки та техніки безпеки в комп'ютерному кабінеті, основні сфери використання комп'ютерів.

Хід Уроку

I. Організаційний етап

II. Актуалізація опорних знань

Учитель. Для того щоб налаштуватись на роботу, давайте розв’яжемо декілька логічних задач.

Розв'язування логічних задач

1. Сергійкові батьки мають троє дітей. Двох із них зовуть Олен-ка і Світланка. Як звати третю дитину?

2. Миколка вищий за Василька, але нижчий за Сергія. Хто з хлопчиків вищий: Василько чи Сергій?

3. Мама дала Сергійкові 6 яблук, 3 сливи і 1 морквину. Скільки фруктів дала мама синові?

4. Порахувати від 10 до 1, пропустивши числа 4 та 7.

Повторення правил техніки безпеки

Учитель. На минулому уроці ви ознайомились з правилами техніки безпеки у комп’ютерному кабінеті, вдома вчили ці правила. А зараз перевіримо, як ви їх засвоїли.

Вставте потрібні слова замість пропусків.

 1. Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу______________.

 2. Спину тримай______________.

 3. Сидіти слід на відстані не менше ніж______від екрана монітора.

 4. Не торкайся_______________.

 5. Не працюй____________і____________руками.

III. Мотивація навчальної діяльності

Бесіда з учнями про можливості комп’ютера та сфери його використання. Повідомлення теми і мети уроку

Учитель пропонує учням, спираючись на власний досвід, знання і рисунок, відповісти на запитання.

— Для чого використовують комп’ютер?

— У якій професійній діяльності людині допомагає комп’ютер?

Учитель. Сьогодні ми ознайомимося з можливостями комп’ютера. Отже, Тема нашого уроку — «Що може комп’ютер».

(Учитель аналізує й узагальнює відповіді учнів.)

Сучасні комп’ютери допомагають конструювати літаки та керують запуском ракет у космос. їх використовують під час розробки проектів для побудови будинків, створення різноманітних машин, у тому числі й самих комп’ютерів.

IV. Вивчення нового матеріалу

Учитель. Сьогодні важко уявити своє життя без комп’ютерів. Комп’ютер допомагає швидко і безпомилково провести складні обчислення, складати музику, швидко перекласти текст з однієї мови іншою, може поставити діагнози хворим.

Спеціальні ефекти, які забезпечує комп’ютер, часто використовують у кіно, на телебаченні. З їх допомогою створюють навіть мультиплікаційні та відеофільми.

У сучасній типографії за допомогою комп’ютерів друкують книжки, підручники, журнали та газети.

Застосовують комп’ютер у міліції. Він зберігає інформацію про відбитки пальців, особливі прикмети злочинців. З його допомогою можна зробити портрет людини (фоторобот).

На фермі комп’ютер стежить за надоями молока, системою зрошування на полях тощо. Комп’ютер допомагає метеорологам: бере участь у створенні прогнозу погоди. Він стає впевненим помічником у побуті (пральні машини, музичні центри).

Комп’ютери застосовують у супермаркетах, банках, бібліотеках, касах продажу квитків, перукарнях, лікарнях тощо. Настане час, коли вони впевнено увійдуть у кожен дім.

V. Первинне усвідомлення набутих знань

Робота за підручником

§ 2, запитання і завдання: № 2, 4.

VI. Фізкультхвилинка

 Хто ж там, хто вже так стомився?

 І наліво нахилився.

 Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати.

Руки вгору, руки вниз.

Вгору трошки подивись.

Руки склали, як вітряк,

І покрутимося так.

Вище руки підійміть І спокійно опустіть.

Будем дружно ми сідати І до праці приступати.

VII. Застосування набутих знань

Повторення правил роботи за комп'ютером

 1. Віршик та правила поведінки за комп’ютером.

Щоб з комп’ютером дружити Та здоровим завжди бути,

Всі ці правила виконуй,

Про відпочинок не забудь.

 2. На якій відстані від екрана монітора треба сидіти?

Практична робота з комп'ютерною програмою «Сходинки до інформатики», зупинка «Як використовують комп'ютер»

Учитель. А зараз запрошуємо вас у комп’ютерну подорож. Ти знову зустрінешся з Ганнусею, Елзіком та Мудрунчиком. І разом з ними побуваєш у місцях, де використовують комп’ютер.

Завдання за підручником

§ 2, працюємо за комп’ютером.

Учитель допомагає учням працювати за комп’ютером. Релаксація

 1. Витягти праву руку вперед. Стежити очима, не повертаючи голови, за повільним рухом вказівного пальця витягнутої руки вліво і вправо, вгору і вниз. Повторити 4-5 разів.

 2. Швидко покліпати, заплющити очі і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 5 разів.

Додаткове завдання

Підкресліть правильний варіант відповіді.

* Для розрахунків комп’ютери використовують у...

А)бібліотеках; Б) кіностудіях; В) банку та офісі.

* Для проектування нових будинків, мостів, розробки сучасних проектів оновлення міста комп’ютер використовують...

А)інженери; Б) продавці; В) бібліотекарі.

* Для моделювання зачісок комп’ютер використовують у...

А)лікарнях; Б) школах; В) перукарнях.

VIII. Узагальнення набутих знань

Фронтальне опитування

 1. Що вам сподобалось сьогодні на уроці?

 2. Чим корисний комп’ютер у супермаркеті?

 3. Як використовують комп’ютер у касах попереднього продажу квитків?

 4. Як використовують інженери комп’ютер у своїй роботі?

 5. Чим корисний комп’ютер у перукарнях?

 6. Які ще приклади використання комп’ютерів ви можете навести?

 7. Як використовують комп’ютер мультиплікатори?

 8. Чим корисний комп’ютер у бібліотеках?

 9. А як його використовують у медицині?

10. Чим корисний комп’ютер для банків?

11. Чи можна за допомогою комп’ютерів створювати музику?

12. Як використовують комп’ютер у видавництві?

13. А як його використовують у міліції?

IX. Підбиття підсумківуроку

X. Домашнє завдання

 1. Завдання за підручником: § 2, запитання і завдання:

Розгляньте рисунки. Допоможіть Пустунчику скласти невеличку історію про те, що вміє комп’ютер.

№ 1, 3.

2.Додаткове завдання

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1186 | Рейтинг: 0.0/0
Народні іграшки з глини
Складання записки, адресованої батькам (друзям)
Вступне заняття. Значення праці в житті людини. Організація робочого місця
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря
Екскурсія «Безпечний маршрут "Дім — школа"»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]