Тема: Згинання і складання паперу. Квітка з шестикутникаМета: продовжити роботу з папером, навчати учнів згинати та складати його; вдосконалювати техніку цієї роботи; розвивати творчі здібності, фантазію, уяву; виховувати охайність, самостійність, дбайливе ставлення до природи. Обладнання: ілюстрації із зображенням квітів, аудіозапис «Вальсу квітів» з балету «Лус-кунчик» П. І. Чайковського, кольоровий папір, картон, шаблон, клей, пензлик, серветка для рук. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з папером, навчатися згинати та складати його, зробимо цікавий виріб. — Які вироби ви вже виготовляли з паперу? — Які властивості є у папера? — Розгадайте кросворд {див. додаток на с. ЗО) — і ви дізнаєтеся, що ми будемо робити на уроцІ. — Яке ключове слово ви прочитали? — Що таке шестикутник? — Які ще геометричні фігури ви знаєте? {Відповіді дітей.) — Сьогодні ми спробуємо виготовити квітку з шестикутника. 2. Вступна бесіда. Емоційне налаштування Діти слухають «Вальс квітів» з балету «Лускунчик» П. І. Чайковського. За можливості можна переглянути відео. На дошці — ілюстрації із зображенням квітів. — Який настрій створив у вас цей запис? — Що ви уявили? {Відповіді учнів.) — Які квіти постали у вашій уяві? — Чи є ці квіти на ілюстраціях на дошці? — А хто уявив собі казкові, фантастичні квіти? Фізкультхвилинка 3. Демонстрування та аналіз зразка Інструктаж учителя — Розгорніть підручники на с. 41 та розгляньте порядок роботи над виробом. • Візьміть шаблон кола та обведіть його на кольоровому картонІ. • Поділіть його лініями на шість частин, як показано на малюнку. • Намалюйте шість рівних сторін шестикутника у межах кола. Продовжіть кожну лінію, яка утворює сторону {користуйтеся малюнком). • Обведіть продовжені лінії ще одним більшим колом. Можна взяти ще один шаблон. • Домалюйте пелюстки квітки. • Розфарбуйте квітку кольорами райдуги або зробіть аплікацію з кольорового паперу та наклейте на коло. • Зробіть надрізи до вершин шестикутника. • Виріжте. Загніть пелюстки вгору. Клас III. Практична робота учнів Правила роботи з товаришами — Якщо вам все зрозуміло і ви не маєте жодних питань, можете приступати до роботи. Не поспішайте, виконуйте роботу акуратно. Ви знаєте: якщо вам знадобиться допомога, ви можете звернутися до мене чи до сусіда по партІ. Згадайте правила роботи з товаришами. • Поважай працю товариша. Ніколи не бери до рук чужу роботу без дозволу автора чи вчителя. Не ламай чужих виробів, навіть якщо вони погано зробленІ. • Не торкайся руками представлених на виставці робіт, у тому числі і своїх. • Навчився сам — допоможи товаришевІ. Підкажи, яким прийомом краще скористатися або допоможи виправити помилку. Продемонструй це на своїй роботІ. Виправляй роботу товариша або роби щось за нього тільки за його згодою. • У спільній з товаришем роботі над композицією будь поступливішим у виборі теми та персонажів. Виконуй вироби чесно. Поступися товаришеві більш простими виробами. При невдачі не звинувачуй товариша, а допоможи виправити помилки. IV. Виставка та оцінювання робіт — Розгляньте свої роботи та роботи своїх товаришів. — Чи все у вас вийшло? — Яких помилок припустилися? — Чи помітили помилки у товаришів? — Що треба було зробити, щоб уникнути цих помилок? V. Підсумок уроку — Наш урок добіг кінця. Чого він вас навчив? — Хто вважає, що трудився у повну силу? — Як слід поводитися у природі? — Як слід ставитися до рослин, квітів? — Послухайте вірш, про що мріють квіти. Поміркуйте, чому квіти хотіли б утекти від дітей? МРІЯ КВІТІВ О, якби маленькі ніжки І у нас, квіток, були, Ми зібрались би І пішки Гори й доли обійшли. Скільки див під синім небом Ми побачили б тоді: Побігайця серед степу, Срібну рибку у воді, Захід сонця золотого, І струмочок, і ріку. Хитру лиску, вовка злого, Лань далеко на горбку. А коли б серед дороги Раптом дощ нас наздогнав, Нам грибочок одноногий Парасолечку б віддав. А від вас, маленькі діти, Ми втекли б тоді ураз, Ви самі ніколи в світі Не змогли б спіймати нас! Г. Чічінадзе | |
| |
Переглядів: 2863 | |
Рослинний і геометричний орнамент. Практична робота «Гарний будинок» |
Хто ти. Які вони, який ти. твій зовнішній вигляд |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Місця підвищеної небезпеки у школі |
А. Григорук «Той ще не музика, хто в дудку дме». Підсумок теми |
Всього коментарів: 0 | |