💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Згинання і складання паперу. «Летюча тарілка»

Тема: Згинання і складання паперу. «Летюча тарілка»

Мета: вдосконалювати навички роботи з папером, використовуючи при цьому необхідні інструменти і пристосування; продовжувати формувати вміння працювати з шаблоном; розвивати творчі здібності, дрібну моторику рук, посидючість; виховувати працелюбність, акуратність; прищеплювати інтерес до предмета; виховувати почуття прекрасного, естетичний смак.

Обладнання: картон, кольоровий папір, ножиці, олівці, гумова тасьма, клей, пензлик, серветка, гумка, лінійка, ілюстрації із зображенням космічних світил.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.Повідомлення теми та мети уроку

— Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з картоном та папером, закріпимо прийоми згинання та складання паперу.

Відгадайте зашифровані слова — і ви дізнаєтеся, що ми виготовлятимемо на уроцІ.

— Так, це летюча тарілка.

2. Розповідь учителя

— Зовсім нещодавно ми відзначали 50-річчя освоєння космосу. 12 квітня 1961 р. уперше величезна ракета з першим космонавтом на борту — Юрієм Га-гаріним — піднеслася в небо. З тих пір ми щороку цього дня відзначаємо День космонавтики. А як же він полетів у космос? Полетів Юрій Гагарін у космос на ракетІ.

Надуйте повітряну кульку і затисніть отвір пальцями. А потім розтисніть пальці і ваша кулька різко вирветься вгору. Це відбувається тому, що повітря виходить з кулІ. А коли повітря закінчиться, кулька впаде. Наша куля летить, як ракета — вона рухається вперед, поки в ній є повітря. Ось приблизно за таким принципом і ракета летить у космос, тільки замість повітря в неї — пальне. При горінні пальне перетворюється на газ і виривається назад полум’ям.

Ракета складається з декількох частин, які називаються ступенями, і в кожній ступені є свій бак із пальним. У першій ступені закінчується

Дата

Клас

паливо — вона відпадає, і тут же вмикається двигун другої ступені та несе ракету ще швидше і ще вище. Так до космосу добирається тільки третя ступінь — найменша і легка. Вона і виводить на орбіту кабіну з космонавтом.

А після Юрія Гагаріна у космос літали сотні космонавтів. У 1965 р. Олексій Леонов уперше вийшов з ракети у відкритий космос. Одягнений у скафандр, він кілька хвилин висів поруч із кораблем у порожньому просторІ.

У космосі часто працюють роботи. Тільки схожі вони не на чоловічків, а на загадкові металеві машини, обплутані проводами і датчиками. Такі роботи допомагають людям досліджувати планети. Наприклад, роботи змогли взяти з Місяця жменю ґрунту і доставити його на Землю для дослідження. Роботи-машини побували на Венері, проникнувши через її отруйні хмари, і тепер у вчених є карти цієї планети.

Незабаром на Місяць було запущено роботи-місяцеходи, які їздили поверхнею Місяця і передавали дані на Землю. А зараз навколо нашої Землі літають сотні роботів-супутників. Вони передають на землю інформацію про погоду, стежать за рухом суден в океанІ.

Усі ви любите дивитися телевізор і розмовляти по телефону. Адже це саме супутники передають наші телефонні розмови і передачі телебачення. Як? Ви можете побачити на дахах будинків величезні тарілки — це антени, які приймають сигнали з супутника і передають їх у телевізійний апарат і телевізор.

А ми сьогодні виготовлятимемо теж тарілку, але летючу.

Фізкультхвилинка

3.Демонстрування та аналіз зразка

Інструктаж учителя

— Розгорніть підручники на с. 39 і розгляньте порядок роботи над летючою тарілкою.

 • Складіть аркуш паперу навпіл.

 • Зробіть проріз, як показано на малюнку.

 • Заокругліть. Виріжте коло. Розфарбуйте.

 • Відріжте шматок гумової тасьми. Зв’яжіть кінцІ.

 • Зачепіть картонний диск прорізом за гумову тасьму.

 • Розтягніть і відпустіть.

III. Практична робота учнів

— Виконуйте роботу за планом, поданим у підручнику.

Діти починають працювати. Учитель за потреби здійснює допомогу.

IV. Виставка та оцінювання робіт

— Яка робота сподобалася найбільше?

— Чия робота найохайніша?

— Хто припустився помилок?

— Хто не зміг запустити свою летючу тарілку?

V. Підсумок уроку

— Про що дізналися сьогодні на уроці?

— З якими матеріалами працювали?

— Про що ще, що стосується космосу, ви б хотіли дізнатися?

Категорія: Трудове навчання: технічна і художня праця | Додав: SYLER (06.01.2014)
Переглядів: 1929 | Рейтинг: 0.0/0
Практична робота: удосконалення навички догляду за порожниною рота, руками та...
Цирк! Цирк! Цирк! Складання розповіді за серією малюнків
Л. Вахніна «Кордон», Г. Бойко «Ділові розмови»
У царстві тварин
«Осінь спати захотіла, землю листом застелила...». Побудова речень різних тип...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]