Тема: Аплікація з використанням ниток. Рибка — м’яка іграшкаМета: продовжити ознайомлення учнів з різними прийомами роботи з нитками; навчити виготовляти м'яку іграшку з ниток; удосконалювати прийоми роботи з ножицями та клеєм; розвивати творчі здібності, уяву, фантазію, дрібну моторику пальців рук, охайність; виховувати самостійність у роботі, посидючість, любов до працІ. Обладнання: різнокольорові нитки муліне, папір, ножиці, клей, пензлик, серветки для рук, ілюстрації із зображенням рибок, шаблони. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу Повідомлення теми та мети уроку — Сьогодні на уроці ми продовжимо працювати з нитками. Подорожуватимемо біля ставка, подивимося, яких рибок можна зустріти на водоймищах, морях і океанах, та спробуємо самі виготовити таких рибок. А кого саме ми виготовлятимемо, ви дізнаєтеся, якщо відгадаєте кросворд. 1) Щоб рибину цю піймати,5) Слід її нагодувати. Наварити бараболі І гороху, що у полІ. (Короп) 2) Не дрімають карасі, Знають добре геть усі: Стерегтись потрібно злюки,6) Хижої, страшної. (щуки). 3) Живе на дні, На глибині, На піску спочиває,7) Очі на один бік має. (Камбала) 4) Упізнає рибу всяк, Бо колюча, мов їжак, Та ще й кругла на додачу,8) Може, в книжці де побачиш. (Риба-їжак) В морі цар Нептун живе, Дуже любить він желе. Це желе із бахромою Плава у воді за мною. Здогадались, любі друзі? Не желе це, а. (медуза). Хочеш рибок цих спіймати — Треба черв’ячка їм дати. Хоч і хижі, та не щуки, І на вигляд геть не злюки. (Окуні) У підводній горі, Живе при норІ. Вісім ніг має, Ними здобич хапає. (Восьминіг) Його домівка — океан, Зі спини в нього б’є фонтан. (Кит) Клас 9) Ляже й спить на глибині З шаром мулу на спині, Тільки вуса повертає, Що навколо — все він знаєі (Солі) 10) Взимку ловиться і влітку Вудкою або у сітку. А коли злякається — В мулі заховається. (Карась) — Так, сьогодні ми виготовлятимемо м’яку іграшку з ниток. Фізкультхвилинка Рибки весело плескались У чистісінькій водІ. То зіжмуться, розіжмуться, То зариються на днІ. III. Демонстрування та аналіз зразка Інструктаж учителя — Розгорніть підручник на с. 26 та розгляньте порядок виконання роботи. — З чого складається рибка? (Тулуб — з ниток. Плавець, хвіст, око, рот — з паперу або картону.) ■ Візьміть два шаблони (кружальця з дірками). • Обмотайте кружальця товстими пухнастими нитками. • Розріжте нитки між кружальцями ножицями. • Туго зв’яжіть пучок ниток між кружальцями міцною ниткою та вийміть кружальця. Утвориться м’яка, пухнаста кулька. • Додайте до кульки інші деталі рибки. IV. Практична робота учнів Діти під керівництвом учителя починають роботу. V. Виставка та оцінювання робіт — Наш клас перетворився на чудовий ставок! Яких тільки рибок тут немає! І червоні, і рожеві, і жовті, і білі! — Які труднощі виникли при роботі над рибкою? — Хто допоміг подолати ці труднощі? — Хто зумів допомогти товаришеві? VI. Підсумок уроку — Над чим ми працювали на уроці? — Які прийоми роботи повторили? — Кому ви подаруєте свій виріб? — На яку рибку з нашого кросворда схожа ваша іграшка? — На с. 27 підручника подано зразок м’якої іграшки — яблука. Спробуйте виготовити її самостійно вдома. | |
| |
Переглядів: 4059 | |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Сонце та його значення для життя на Землі |
Аплікація з кольорового паперу «святкова листівка» |
Українська народна казка «Лисиця та їжак» |
Культурні рослини рідного краю |
Всього коментарів: 0 | |