Тема 26. На відпочинкуМета: розповісти учням про правила поведінки під час відпочинку; розвивати навички безпечної, обачливої поведінки; виховувати бережливе ставлення до природи. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності Робота із загадкою — Як ви вважаєте, чи корисно відпочивати? — Чи може відпочинок бути небезпечним? III. Повідомлення теми і мети уроку — Усі ми любимо відпочивати. Але під час відпочинку слід пам’ятати певні правила безпечної поведінки. Про них ми сьогодні й поговоримо. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (с. 87-88) — Люди не тільки навчаються і працюють, але й відпочивають. Коли людина відпочиває, у неї відновлюються сили. Під час відпочинку дорослі й діти займаються улюбленими справами: читають, малюють, вишивають, грають в ігри, гуляють тощо. — Розгляньте малюнки на с. 87. Чим займаються діти під час відпочинку? — Доведіть, що від того як ви відпочиваєте, залежить і ваше здоров’я. Чому особливо корисний відпочинок на свіжому повітрі? — Де найкраще відпочивати? Чому? — Прогулянки на природі — чудовий відпочинок для всієї родини. Але ідучи до лісу чи парку, не забудьте одягнути міцне взуття і щільний одяг, який захистить від подряпин і кліщів. — Прочитайте і запам’ятайте правила безпеки на відпочинку (с. 88). — Чому людині потрібно відпочивати? — Розкажіть про свій відпочинок. Якому відпочинку ви віддаєте перевагу? 2. Фізкультхвилинка Раз, два, три, чотири, п’ять! Час прийшов нам спочивать. Тож піднімем руки вгору, Ніби глянемо на зорі. А тепер всі руки в боки, Як зайчата,— скоки-скоки! Десять, дев’ять, вісім, сімі Час за парти нам усім. V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Читання й обговорення вірша Л. Вознюк «Правила поведінки у лісі» Ми помітили — в дуплі білченята е малі. Та казали мама й тато, що не слід їх зачіпати, їжачка в траві знайшли, оминули та й пішли. Раптом зайчик довговухий Клас дременув з кущів щодуху. Зупинились зачекати, Щоб його не налякати. Ми звіряток розумієм, шкоди їм не заподієм, щоб мандрівка лісова всім приємною була. — Які поради дає автор? 2. Гра «Доповни поради» .до лісу тільки з дорослими. . гнізда птахів і нори тварин. .до рук дитинчат диких тварин — вони можуть через це загинути. .у чагарники — там можна подряпатись і натрапити на змію. 3. Робота за картками — Обведіть порушників червоним олівцем. Дайте їм корисні поради. VI. Підсумок уроку — Яких правил слід дотримуватися, щоб відпочинок був безпечним? — Чи завжди ви дотримуєтеся цих правил? | |
| |
Переглядів: 3580 | |
Про що можна дізнатися спостерігаючи за Сонцем |
Створення макета предмета для казкового персонажа |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Передача просторових явищ. Практична робота «Чарівний ліс уночі» |
Д. Красицький «Тарас Шевченко». Т. Шевченко «Світає...», «Встала весна...», «... |
Всього коментарів: 0 | |