💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

На відпочинку

Тема 26. На відпочинку

Мета: розповісти учням про правила поведінки під час відпочинку; розвивати навички безпечної, обачливої поведінки; виховувати бережливе ставлення до природи.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

Робота із загадкою

— Як ви вважаєте, чи корисно відпочивати?

— Чи може відпочинок бути небезпечним?

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Усі ми любимо відпочивати. Але під час відпочинку слід пам’ятати певні правила безпечної поведінки. Про них ми сьогодні й поговоримо.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Робота за підручником (с. 87-88)

— Люди не тільки навчаються і працюють, але й відпочивають. Коли людина відпочиває, у неї відновлюються сили. Під час відпочинку дорослі й діти займаються улюбленими справами: читають, малюють, вишивають, грають в ігри, гуляють тощо.

— Розгляньте малюнки на с. 87. Чим займаються діти під час відпочинку?

— Доведіть, що від того як ви відпочиваєте, залежить і ваше здоров’я. Чому особливо корисний відпочинок на свіжому повітрі?

— Де найкраще відпочивати? Чому?

— Прогулянки на природі — чудовий відпочинок для всієї родини. Але ідучи до лісу чи парку, не забудьте одягнути міцне взуття і щільний одяг, який захистить від подряпин і кліщів.

— Прочитайте і запам’ятайте правила безпеки на відпочинку (с. 88).

— Чому людині потрібно відпочивати?

— Розкажіть про свій відпочинок. Якому відпочинку ви віддаєте перевагу?

2. Фізкультхвилинка

Раз, два, три, чотири, п’ять!

Час прийшов нам спочивать.

Тож піднімем руки вгору,

Ніби глянемо на зорі.

А тепер всі руки в боки,

Як зайчата,— скоки-скоки!

Десять, дев’ять, вісім, сімі Час за парти нам усім.

V. Узагальнення та систематизація отриманих знань

1. Читання й обговорення вірша Л. Вознюк «Правила поведінки у лісі»

Ми помітили — в дуплі білченята е малі.

Та казали мама й тато, що не слід їх зачіпати, їжачка в траві знайшли, оминули та й пішли.

Раптом зайчик довговухий

Клас

дременув з кущів щодуху.

Зупинились зачекати,

Щоб його не налякати.

Ми звіряток розумієм, шкоди їм не заподієм, щоб мандрівка лісова всім приємною була.

— Які поради дає автор?

2. Гра «Доповни поради»

.до лісу тільки з дорослими.

. гнізда птахів і нори тварин.

.до рук дитинчат диких тварин — вони можуть через це загинути. .у чагарники — там можна подряпатись і натрапити на змію.

3. Робота за картками

— Обведіть порушників червоним олівцем. Дайте їм корисні поради.

 VI. Підсумок уроку

 — Яких правил слід дотримуватися, щоб відпочинок був безпечним?

 — Чи завжди ви дотримуєтеся цих правил?

Категорія: Основи здоров’я | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 3591 | Рейтинг: 0.0/0
В. Сухомлинський «Горбатенька дівчинка» В. Нестайко «Руденький»
Д. Красицький «Тарас Шевченко». Т. Шевченко «Світає...», «Встала весна...», «...
Екскурсія до краєзнавчого музею, шкільного «живого куточка», зоопарку (на виб...
Ура! Канікули!
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома?
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]