Тема 25. ПерехрестяМета: ознайомити учнів з видами перехресть і способами їх переходу; вчити оцінювати ризик під час переходу дороги на перехресті; поглибити знання про регулювання перехресть світлофором; виховувати уважність, обережність, дисциплінованість. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності Робота над загадкою • Лежить Гася, простяглася, Як устане — неба дістане. (Дорога) III. Повідомлення теми і мети уроку — Як ви вважаєте, чому буде присвячений наш урок? — Сьогодні на уроці ви поповните свої знання про перехрестя та способи їх переходу. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Робота за підручником (г. 84-86) — Що таке перехрестя? — Які бувають перехрестя? Розгляньте малюнки на с. 84. Знайдіть на малюнках хрестоподібне перехрестя. — Знайдіть на малюнках Т-подібне і У-подібне перехрестя. Перехрестя якої форми є у вашому місті чи селі? — Яке перехрестя називається регульованим? Яке перехрестя називається нерегульованим? — Розгляньте малюнки на с. 85. Знайдіть на малюнках регульоване і нере-гульоване перехрестя. — Відгадайте загадку. • Підморгне зеленим оком — ми йдемо. Підморгне червоним оком — стоїмо. (Світлофор) — Скільки очей у світлофора? — Що говорить червоне світло? жовте світло? зелене світло? — Якщо одночасно на перехресті є і світлофор, і регулювальник, то чиїми сигналами потрібно керуватися? — Розгляньте малюнки на с. 86. Поміркуйте, на якому малюнку зображено перехрестя. — Закінчіть речення. Регульоване перехрестя — це. Нерегульоване перехрестя — це. Робота у групах — Обговоріть, чому, переходячи дорогу на перехресті, треба бути особливо уважним і обережним. Практична робота 1) Намалюйте перехрестя, які є у вашому населеному пункті. 2) Покажіть, як переходити дорогу на перехресті: регульованому; нерегульованому. Клас — Як переходити дорогу на регульованому перехресті? Чи можна переходити дорогу, коли зелений сигнал блимає? — Як переходити дорогу на нерегульованому перехресті? 3)Об’єднайтеся у дві групи: «водії» (отримують макети руля) і «пішоходи». Відпрацюйте правила руху на нерегульованому перехресті. — Учіться переходити дорогу в супроводі дорослих! 2. Фізкультхвилинка V. Узагальнення та систематизація отриманих знань 1. Тест «Так чи ні?» 1) Правила безпечного переходу: О подивись праворуч, а потім ліворуч; О подивись ліворуч, а потім праворуч. 2) Умови безпечного переходу: О автомобіль зупинився; О автомобіль їде; О автомобіля немає. 2. Вікторина «Перехрестя» — Що таке перехрестя, які вони бувають? — Яке перехрестя називають регульованим? — А яке — нерегульованим? — За яких умов особливо складно переходити дорогу? — У яких місцях можна переходити перехрестя? 3. Тестування — Дайте правильні відповіді. 1) Як правильно переходити перехрестя? а) Тільки по пішохідних переходах; б) спочатку — одну проїжджу частину, а потім — іншу; в) по діагоналі; г) за сигналом регулювальника. 2) На регульованому перехресті важливішими є сигнали: а) регулювальника; б) світлофора; в) світлофора і дорожніх знаків. 3) Якщо не встиг перейти дорогу, потрібно: а) не зупинятися, а швидше перебігти дорогу; б) повернутися назад і чекати зеленого сигналу світлофора; в) зупинитися на розподільній лінії чи на «острівці безпеки» і зачекати, доки проїдуть машини. VI. Підсумок уроку — Яка дорожня розмітка є на дорозі до школи? — Що називають перехрестям? — Які перехрестя є там, де ви живете? — Як потрібно переходити регульоване перехрестя? — Як слід переходити нерегульоване перехрестя? — У чому слід переконатися, перш ніж ступити на проїжджу частину? — На яке світло забороняється переходити дорогу? | |
| |
Переглядів: 7579 | |
Закріплення навичок роботи з мишею |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
Приголосні мають різний характер |
Рослини. Рослини і людина: що дають рослини людям, вшанування рослин. Охорона... |
Гірські породи, їх значення для людини. Практична робота. Ознайомлення з коле... |
Всього коментарів: 0 | |