Тема 23. Безпека на дорозіМета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити уникати небезпеки на дорозі, визначати напрямок руху транспортних засобів; виховувати дисциплінованість пішохода. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності Робота над загадками • Тягнеться нитка, А в клубок не змотаєш. (Дорога) • На дорозі їх багато — Іде на колісах хата. Двері спершу ти відчиниш, На дивані відпочинеш, А вона в єдину мить Хоч куди тебе домчить. (Автомобіль) — У школі ви — учні, а на дорозі — пішоходи. Щоб не сталося біди, необхідно виконувати Правила дорожнього руху. — Які з них ви вивчили у 1-му класі? (Кожна вулиця має проїжджу частину для руху транспорту. Це — дорога. Пішоходи ходять узбіччями або тротуарами. Світлофор — найкращий друг пішоходів. Переходити дорогу треба на переході.) III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ви поглибите свої знання про правила пішохідного руху з метою запобігання небезпеки на дорозі. IV. Вивчення нового матеріалу 1.Робота за підручником (г. 77-79) — Доведіть, що дорога є місцем підвищеної небезпеки. Щороку автомобільні аварії завдають великих збитків, у них калічаться і гинуть люди. — Що треба робити, щоб на вулицях і дорогах нашої країни було безпечно? — Розгляньте малюнок на с. 77. Для чого призначені тротуари? Для чого призначена проїжджа частина? — Як перекладається слово тротуар (с. 75)? Як по ньому треба йти? — Де треба ходити, якщо тротуарів немає? — Де треба ходити, якщо відсутні пішохідна і велосипедна доріжки? Словникова скарбничка Пішохід — особа, яка бере участь у дорожньому русі поза транспортними засобами. Пішоходами є також люди, які рухаються в інвалідних колясках без двигуна, ведуть велосипед, мопед, мотоцикл, везуть санки, візок, дитячу чи інвалідну коляску. У часники дорожнього руху — це особи, які беруть участь у русі на дорозі: пішоходи, водії транспорту, пасажири, погоничі тварин. — Відгадайте загадки. • Йде через села і міста, А з місця не зрушить. (Дорога) Клас Такий собі віз, Має четверо коліс. Без вола і без коня Куди хоч біжить щодня. (Автомобіль) 2.Фізкультхвилинка Раз, два — всі пірнають, Три, чотири — виринають, П’ять, шість — на воді Кріпнуть ручки молоді. Сім, вісім, що є сили Всі до берега приплили, Дев’ять, десять — розгорнулись, Обсушились, розігрілись І за парти тихо всілись. V. Узагальнення та систематизація отриманих знань Робота у групах — Обговоріть, від чого залежить безпека на дорогах. — Де повинні рухатися пішоходи? — Чому, йдучи узбіччям, треба рухатися назустріч транспорту? Відповідь обґрунтуйте. — Пограйте в ігри, повторюючи правила поведінки пішохода на дорогах. Наприклад, гра «Пішохід». Гра «Пішохід» Утворіть коло. Ведучий, тримаючи м’яч, стає в його середину. Потім, обираючи одного з гравців, кидає йому м’яч і називає слово «пішохід». Той, хто зловив м’яч, розказує одне з правил поведінки пішохода і повертає м’яч ведучому. Наступний гравець називає інше правило і т. д. Повторювати вже названі правила не можна. Той, хто не знає правила або відповів неправильно, вибуває з гри. VI. Підсумок уроку — Які частини дороги вам відомі? — Які правила пішоходів ви запам’ятали? | |
| |
Переглядів: 5359 | |
Інформаційні процеси. Робота в графічному редакторі Paint. В гостях у Ганнусі |
Різноманітність дитячих ігор. Значення гри у житті дитини |
Т. Шевченко «Тече вода з-під явора...» І. Франко «Дрімають села...» П. Тичина... |
Водойми України |
Дещо з історії |
Всього коментарів: 0 | |