УРОК 22 Тема: Безпека на дорозі. Правила пішохідного рухуМета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху; вчити дітей правил переходу проїжджої частини дороги в місті, в селі, за межами населеного пункту; вчити уникати небезпеки на дорозі; виховувати дисциплінованість пішохода. На уроці можна використати демонстраційні матеріали видавництва «Ранок», зокрема плакат «Безпека на дорозі». Хід Уроку 1. Робота із загадками • Тягнеться нитка, А в клубок не змотаєш. (Дорога) • Не літає, не дзижчить, Жук по вулиці біжить. І горять в очах жука Два блискучих вогники. (Автомобіль) Учитель. У школі ви — учні, а на дорозі — пішоходи. Щоб не сталося біди, необхідно виконувати Правила дорожнього руху. Які з них ви вивчили у 1 класі? (Кожна вулиця має проїжджу частину для руху транспорту. Це — дорога. Пішоходи ходять узбіччями або тротуарами. Світлофор — найкращий друг пішоходів. Переходити дорогу треба на переході.) 2. Робота за підручником (С. 64-65) — Розгляньте знаки на с. 64. Що вони означають? Які ще дорожні знаки ви знаєте? — Розгляньте малюнок. Покажіть дорогу, узбіччя дороги, перехід, тротуар. — Розкажіть, як правильно рухатися тротуаром, узбіччям дороги та переходити дорогу. Читання тексту (С. 65). — Розгляньте малюнок. — Покажіть на ньому дорогу, перехід, бордюр, тротуар. — Де йдуть пішоходи? — Де їдуть машини? — Якої сторони треба триматися на тротуарах і пішохідних доріжках? — Де пішоходи переходять дорогу? — Які переходи зображено? — Скільки підземних переходів? — Скільки пішоходів заходять до підземного переходу? — Скільки «зебр» зображено на малюнку? — Скільки пішоходів йдуть через «зебру»? — Скільки дорожніх знаків намальовано? Назвіть їх. («Підземний перехід», «Пішохідний перехід») Висновок: переходити дорогу треба на переході. 3. Фізкультхвилинка ПОРУБАЄМО ДРОВА Порубаємо дрова (Руки взяли в «замок», підняли, Раз-два, раз-два!різко опустили.) Добре потрудилися,(Імітаціярубання дров.) Навіть потомилися. Відпочинем трішки — Почитаєм книжку! 4. Продовження роботи з підручником (С. 66-67) — Розгляньте знаки. Що вони означають? Учитель. Для переходу дороги, крім наземних переходів, є ще підземні й надземні переходи. Розгляньте й запам’ятайте знаки, якими вони позначаються. — Розгляньте малюнки. Які переходи на них зображено? — Запам’ятайте, як користуватися підземним і надземним переходами. — Розгляньте малюнок на с. 67. Покажіть дорогу, узбіччя дороги. — Для кого служить проїжджа частина дороги, а для кого — тротуари? — Де можна рухатися дорогою, на якій немає тротуару? — Як правильно переходити дорогу, на якій не позначено пішохідний перехід? — Розкажіть, яке правило дорожнього руху для пішоходів порушують діти. 5. Робота в зошиті (С. 43-44) 1)№ 1. Розгляньте малюнок. Знайдіть на ньому порушників. Обведіть їх червоним олівцем. Дайте поради дітям. 2)№ 3. Розгляньте малюнок. У чому полягає відмінність руху пішоходів у місті й поза містом? 3) № 4. Відгадайте загадку. Я не їм вівса і сіна, Дайте випити бензину, Усіх коней обжену, Хоч кого наздожену. (Автомобіль) — Які ще загадки, що відповідають темі Уроку, ви знаєте? 6. Підсумок уроку — Які частини дороги вам відомі? — Які дорожні знаки ви запам’ятали на уроці? — Які дорожні знаки ви зустрічаєте дорогою до школи? — Якої сторони ви тримаєтесь на тротуарах і пішохідних доріжках? — Де ви переходите дорогу, коли йдете до школи? — Чи користуєтесь ви підземним і надземним переходами? — Чи переходите ви дорогу підземним або надземним переходами, йдучи до школи? — Які небезпеки на дорозі біля школи ви визначили? — У чому полягає відмінність руху пішоходів у місті й поза містом? Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 3882 | |
Робота з картоном. Настінні сувеніри |
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання |
«Вовк і кіт» (латинська народна казка). «Що ти знаєш і що вмієш?» |
Приголосні мають різний характер |
Право дитини на здоров'я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі ... |
Всього коментарів: 0 | |