Урок 131 Тема. Повторення таблиці множення числа 2. Порівняння виразів. Задачі на дії різного ступеня. Розпізнавання об’ємних геометричних фігурМета: повторити таблиці множення; вправляти учнів у розв’язанні задач на дії різних ступенів; закріплювати вміння розпізнавати об’ємні геометричні фігури. Обладнання: таблиці усних обчислень, картки для індивідуальної роботи, сигнальні картки. Хід уроку I. Актуалізація знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання Кілька учнів зачитують складені задачі за пропонованим виразом. 2. Робота з індивідуальними картками Картка 1 Обчислити. 34 + 29 54 + 21 71 – 43 87 – (32 + 14) 16 + 65 – 36 + 32 : 4 45 : 5 – 8 : 2 Картка 2 Обчислити. 36 + 5 48 + 9 24 + 59 55 + 28 – 39 39 – (12 + 16) + 54 91 – (9 + 9) : 2 Картка 3 Розв’язати приклади й підкреслити добуток. 3 · 2 12 : 4 2 · 5 18 : 2 2 · 9 3 · 7 Картка 4 Розв’язати задачу. У магазині продали 36 кг житнього хліба, а білого — у 4 рази менше. Скільки всього кілограмів хліба продали? 3. Усні обчислення 1) Математичний диктант. • Суму чисел 34 і 23 зменшити на 6; • різницю чисел 65 і 43 збільшити на 33; • визначити добуток чисел 3 і 6; • визначити частку чисел 27 і 3; • добуток чисел 2 і 6 зменшити на 8. 2) Вставити в порожні квадратики потрібні числа. + 17 = 34 51 – = 25 – 12 = 66 + 35 = 72 II. Розвиток математичних умінь 1. Виконання завдання № 973 2. Виконання завдання № 977 (самостійно) 3. Перевірка роботи Зачитати складені вирази й назвати відповіді. 4. Фізкультхвилинка 5. Розв’язання задачі № 976 На дошці — скорочений запис задачі. Було — ? к. Поклали — у 8 ст. по 2 к. Залишилося — 6 к. — Про що дізнаємося спочатку? — Яку дію треба виконати? — Про що дізнаємося потім? — Яку дію треба виконати? 6. Самостійна робота 1 варіант розв’язує задачу № 978, № 974 (верхній рядок), № 975 (верхній рядок); 2 варіант розв’язує задачу 3 978, № 974 (нижній рядок), № 975 (нижній рядок). 7. Перевірка роботи 8. Гра «Мовчанка» Діти працюють із сигнальними картками. 9. Робота з об’ємними геометричними фігурами Вчитель вивішує на дошці таблицю з об’ємними геометричними фігурами і пропонує учням назвати й показати ці фігури. III. Підсумок уроку IV. Домашнє завдання Скласти і розв’язати задачу за виразом. 18 + 18 : 2 | |
| |
Переглядів: 1720 | |
Корисні звички у спілкуванні з однолітками, дорослими людьми, членами своєї р... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 |
Запитання до природи. Як економно використовувати воду вдома? |
У світі чарівної казки. Урок позакласного читання |
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка» |
Всього коментарів: 0 | |