«Закріплення прийому додавання та віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач».
Тема: «Закріплення прийому додавання та віднімання двоцифрових чисел. Розв'язування задач». Мета:формувати вміння застосовувати прийоми додавання і віднімання двоцифрових чисел у процесі розв’язування виразів і задач; закріплювати вміння розв’язувати задачі ; розвивати кмітливість, мислення , увагу; виховувати пізнавальний інтерес. Обладнання:підручник, зошит, картки, конверти з геометричним матеріалом, смайлики, картки-гривні, відеоматеріали, наочність, ноутбук, проектор. Тип уроку: Урок-гра. Перебіг уроку: 1. Організація класу до уроку Доброго ранку! Доброго дня! Доброго вчора, сьогодні, щодня! Хай не псується годинник на вежі! Хай буде все на землі як належить, Сонце – як сонце,осінь – як осінь! Дощик – як дощик...діти – як діти! Миру бажаю кожній родині. Щастя , здоров’я кожній дитині! Діти, в народі говорять: "Добрий гість – дому радість”. Подаруйте нашим гостям усмішку і привітайтеся з ними.(Вітаються) Вчитель. Всі сідайте тихо, діти, домовляємося не шуміти, руку гарно підіймати, на уроці не дрімати, а знання мерщій хапати. То ж гаразд, часу не гаєм і урок вже починаймо. ІІ. Мозковий штурм. - Діти, який настрій у вас сьогодні? Зобразіть його на обличчі. - Слайд 1 - Моє запитання не випадкове. Чи завжди ми посміхаємось? А які ще обличчя у вас бувають? - Подивіться на екран. Ви бачите міміку, яка відображає різний психологічний стан людини. -Прочитаймо(сумний, веселий, засмучений). - А тепер посміхніться самі до себе, усміхніться до мене, поділіться гарним настроєм з товаришами, усміхнувшись їм. - Я дуже хотіла б, аби такий настрій був у нас усіх до кінця уроку. Сьогоднішній урок - незвичайний. З нами буде працювати Ця маленька трудівниця Мед збирає, як годиться: Все у вулик, все у соти, Не цурається роботи! Бджілка . (Слайд2) А зараз до вашої уваги інформація «Хочу знати все про бджіл»(Слайди3-9) Бджолина сім’я дуже велика. Щоб зібрати 1 кг меду, бджола робить до 65 тисяч вильотів,відвідавши при цьому 45 -64 мільйонів квіток. Здавна бджола на Україні вважається священною комахою. Спостерігаючи за життям бджолиної сім’ї,людина знаходила в ньому багато повчального і для себе. Недивно, що в народі стільки приказок про бджолину працьовитість, рішучість, з якою вони захищають своє житло від сторонніх посягань і, звичайно ж, про мед: Бджола мала, а й та працює. Бджола маленька, та мед солоденький. Бджола працює не для себе, а для людей. Цілющі властивості бджолиної продукції: Україна входить до п'ятірки країн - найбільших виробників меду.Види меду, який виробляється в Україні: мед акацієвий, мед гречаний,мед липовий, мед соняшниковий та інші. Він посідає перше місце серед усіх ліків, що нам дарує природа. -Так, які це комахи? - Так, це дуже працьовиті комахи. - Навіть у місті Тернополі споруджено пам'ятник бджілці -трудівниці. (Слайд 10) Бджола – символ працьовитості, організованості, порядку. Я хочу,щоб і ви були таким ж працьовитими і досягли високих результатів. 2. Мотивація навчальної діяльності. За кожне вірно виконане завдання ви отримаєте краплину меду,тобто кольорову фішку. В кінці уроку ми з’ясуємо, хто ж назбирає найбільше фішок. Будьте уважні! Бажаю успіху! 3. Оголошення теми уроку -Тема нашого уроку (Слайд 11) Закріплення прийому додавання та віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. І тому вам сьогодні необхідно:(Слайд 12) Міркувати — швидко! Відповідати — правильно! Лічити — точно! Писати — гарно! А ви як гадаєте ? (релаксація) (Слайд13) 4. Актуалізаціяопорнихзнань та навичок(Слайд14) Бджілка приготувала нам гру «Веселий вулик» і хоче перевірити, як ми вміємо розкласти числа на десятки й одиниці. (Слайд 15) Зараз попрацюємо в парах. 25= 2 Підсумок: кожен учень, що дав правильну відповідь, отримує фішку. - Молодці, діти! (Слайд 16) Перший рамковий вулик створив український бджоляр Петро Прокопович 200 років тому. А далі Бджілка пропонує погратися в гру «Магазин». А для того, щоб нам придбати щось у магазині, що нам потрібно мати? - Так,діти, гроші. (Слайд 17) А) Розповідь про історію виникнення грошей (Слайд 18) Дуже давно у наших предків виникла необхідність обмінюватись товарами. Так виникли перші гроші, їх називали товарними грошима. Це були:сіль, вівці, корови, бики, риба. Чим більше люди виробляли товарів, тим складніше ставало їх міняти. І тоді люди придумали гроші, спочатку це були злитки (бруски, пластинки), а потім монети круглої форми з міді, бронзи, золота, срібла. Але металеві гроші були важкі, тому на зміну їм прийшли паперові. -А яка грошова одиниця використовується в Україні? -Гривня. - Для чого потрібні гроші? (Слайд 19) Робота в групах. Для кожної групи є конверт з грошима, правда, це гроші несправжні, вони іграшкові копії гривні. У вас є купюри по 1, 2, 5, 10гривень. Наша бджілка вирішила продати свій мед умовно 20 грн. за маленьку банку. Якими купюрами можна розрахуватись за мед? (слайд 20) - Для того, щоб дізнатись, де зберігають гроші, я пропоную вам розгадати ребус(Слайд 21) То де зберігають гроші? Усний рахунок (на дошці дві бджілки і квітки) - Порахуйте, скільки квітів відвідала перша бджілка і скільки друга? - На скільки перша бджілка відвідала більше квітів, ніж друга? - Який вираз ми можемо скласти? (Слайд22) Урок продовжіть без зупинки З каліграфічної хвилинки. Сядемо рівненько, Цифри виведемо гарненько. Для цього проведемо каліграфічну хвилинку(Слайд 23) «Сиди правильно» 5.Каліграфічнахвилинка. - Писатимемо число 42. ( Діти пишуть число та дають йому характеристику) та запишемо 23 листопада, класна робота. Це число ми пишемо сьогодні не випадково. Воно пов'язане з нашою бджілкою. 42 дні триває життя робочої бджоли. Фізхвилинка «Бджілка» (Слайд 24) 1.Завдання: Розташуйте числа в порядку зростання(Слайд 25-28) Ці числа перед вами вибрані на наш сьогоднішній урок не- випадково, кожна з них щось означає, а саме (Слайд 28) У соті бджілка несе квітковий нектар, який збере з кожної квітки, тому давайте перенесемось за бджілкою на квіткову галявину.(Слайд 29) 2.Завдання: Квіткова галявина (Слайд 30) Давайте розглянемо малюнок. - Подивіться уважно, яка відстань від вулика до рожевої квітки, скільки метрів? - Яка відстань від рожевої до жовтої квітки, скільки метрів? - Яка відстань від жовтої квітки до куща? Наше завдання з вами: знайти загальну відстань від вулика до куща. - Щоб знайти загальну відстань, що нам потрібно знати……. (частини відстаней) - Як? Якою дією? Розв'язання: 50+10+20=80 (м) Відповідь: 80 м 6. Повторення вивченого матеріалу.(Слайд 31) 2. Робота за малюнком. Поки ми з вами були на квітковій галявині, то сонечко заховалось за хмарку. -Погляньте на цю хмаринку. Вона сховала сонечко. Ми допоможемо сонечку засяяти на небі, якщо обчислимо вирази: (Слайд 32) Знов визирнуло сонечко і бджілка знову вилітає на роботу. -7.Фізкультхвилинка (Слайд 33) Час настав для відпочинку , Проведемфізкультхвилинку. (Ура!ФізкультхвилинкаПісня «Сонечко») 8. Робота над задачею (Слайд 34) - Що ви знаєте про задачу?(Слайд 35) Ми активно знову працювали, Над задачею творчо мудрували. Запишемо в зошиті свої думки, Хай нашим успіхам всі радіють залюбки. 10. Геометричний матеріал.(Слайд 37) А тепер для наших бджілок-трудівниць ми з геометричних фігур повинні скласти будиночок. Як називається цей будиночок? Назвіть, з яких фігур складається вулик. 11. Підсумок уроку Заглянуло Сонечко до нас на мить, Дуже швидко час біжить. Вже підсумки нам потрібно підбити , Чого зуміли всі ми досягти? Ваше завдання дістати з вулика картку , прочитати речення і дати на нього відповідь. (Слайд 38) Отже, сьогодні ми виконували додавання та віднімання двоцифрових чисел та розв'язували задачі. Бджілка дякує вам за гарну працю і хоче, щоб ви порахували, скільки крапель меду встигли зібрати за урок. (Слайд 39) -Діти , у вас на партах смайлики, оберіть один з них, який відображає ваш настрій в кінці уроку, і прикріпіть свій смайлик під тим смайликом, який співпадає з вашим настроєм. - Я задоволена, що більшій кількості з вас сподовбався наш урок. 12.Домашнє завдання Бджілка дуже працьовита, вона і вдома мало відпочиває, вона пропонує вам записати домашнє завдання. (Слайд 40) Всі ви добре працювали, На уроці не дрімали, Гостей гарно зустрічали І всі завдання розв’язали. Продзвенів дзвінок Та й закінчився урок. За який спасибі всім: і дорослим, і малим. (Слайд 41) . Але наша бджілка на згадку про наш урок хоче всім подарувати корисні подарунки – продукт своєї діяльності – мед. | |
| |
Переглядів: 1343 | |
Природа Українських Карпат |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Розпорядок дня учнів і його вплив на здоров'я. Правильна організація роб... |
Народний календар |
«Колючий клубочок прибіг у садочок». Побудова текстів за поданим початком |
Всього коментарів: 0 | |