Урок 110 Тема: Таблиця ділення на 8. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 8. Розв'язування задачМета: ознайомити учнів із таблицею ділення на 8; формувати вміння виконувати завдання на застосування табличного ділення; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати інтерес до математики. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Павук і комашка». — Розплутайте павутиння, розв’язавши приклади, і врятуйте комашку. — Яке число є в кожному розв’язаному прикладі? Простежте і дізнайтеся, скільки ніжок у павука. (8) 2) Полічіть вісімками, починаючи з 24 і закінчуючи 80. 3) О - 15. Поставте замість Ц числа 31; 33; 42; 44. Обчисліть значення виразів. 2 Завдання для опитування 1) Робота з іменованими числами. — Які одиниці часу ви знаєте? — Заповніть пропуски. 1 година = Ц хв;1 хв = Д с; 1 доба = О год;1рік = Ц міс. 1 століття = О років — Прокоментуйте розв’язання. 1 година + 7 хв - 20 хв — Які одиниці довжини вам відомі? — Заповніть пропуски. 1 см = О мм 1дм= О см 1м = Одм = О см — Прокоментуйте розв’язання. 2 м + 6 дм - 17 дм 2) робота з геометричним матеріалом. — Назвіть усі прямокутники. В С М К А Д Н О Е Учитель спостерігає, щоб було названо всі 6 прямокутників. 3 Індивідуальне опитування Картка № 1 1. Виконай дії. 1 год - 5 хв 1 м - 6 см 2. Запиши назви усіх прямокутників. Картка № 2 1. Виконай дії. 1 доба - 24 год 1 м - 20 см 2. Запиши назви всіх прямокутників. ► Фізкультхвилинка III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми вивчимо таблицю множення на 8; будемо розв’язувати приклади, удосконалювати швидкість обчислень; розвиватимемо кмітливість. IV.Вивчення нового матеріалу 1 Підготовча робота — З кожного прикладу на множення складіть приклад на ділення на 8. 8 ■ 7 = 56 8■ 3 = 24 8■ 9 = 72 — Що дізнаємося, якщо добуток поділимо на один з множників? 2 Пояснення нового матеріалу Учні «ланцюжком» читають і пояснюють методику складання таблиці ділення на 8. 8 ■ 8 = 64648 = 8 8 ■ 9 = 72728 = 9 Первинне закріплення 72 : 8 + 18 90 -56 : 8 64 : 8 - 432 -16 : 8 (25 + 15) : 8 32:8 ■ 2 40 - 24 : 832: 8 : 4 1-й стовпчик — колективне розв’язання; 2-й, 3-й, 4-й стовпчики — за варіантами: 1 варіант — 1-й рядок; 2 варіант — 2-й рядок. 4 Робота над задачею До буфету привезли 60 кг яблук, слив — на 12 кг менше, ніж яблук, а апельсинів — у 8 разів менше, ніж слив. Скільки кілограмів апельсинів привезли до буфету? V. Розвиток математичних знань 1 Замість Ц поставити потрібні числа □ : 8 = 78 ■ □ = 64 35: □= 1. — Як знайти невідомий доданок? — як знайти невідомий множник? 2 Офтальмологічна пауза 3 Розв’язування логічних завдань — У кожному виразі поставте дужки так, щоб його значення збільшилося. 1 + 8 ■ 4 = 33 32 : 8 - 4 = 0 (1 + 8) ■ 4 32 : (8 - 4) 24 - 18 : 2 + 4 = 19 42 - 24 : 3 + 3 = 37 24 - 18 : (2 + 4) 42 - 24 : (3 + 3) VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового дізналися на уроці? — Яке завдання сподобалося найбільше? 24 : 8 - 2 = 1 7 ■ 3 + 6 = 27 24 : (8 -2) 7 ■ (3 + 6) | |
| |
Переглядів: 3409 | |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
Робота з папером. Вітальна листівка до 8 Березня |
Елементарне поняття про скульптуру як вид образотворчого мистецтва. Практична... |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Аплікація з відрізків вовняних ниток. Вітальна листівка до Дня Перемоги |
Всього коментарів: 0 | |