Урок 109 Тема: Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв'язування задачМета: формувати вміння розв'язувати задачі; закріплювати знання табличних випадків множення і ділення, відпрацьовувати вміння знаходити невідомий доданок і множник; удосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати акуратність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Математичні «ланцюжки». 8 ■ 9 49 : 7 21 + 42 16 : 4 00 00 - 32+ 17 : 7■ 8+ 16 : 5: 4 + 9- 17- 24 2) Віршовані задачі. • Четвірка сонних кошенят На сонці спочивала. 16 сірих мишенят навколо танцювало. Я хочу запитати вас: Скажіть мені, у скільки раз Більше жвавих мишенят, Ніж лінивих кошенят? (4) • Ворона Каркарона синочків годувала. Кожному синочку по 5 жучків давала. Всіх 25 жучків пішло. То скільки ж пташенят було? (5) • 8 кіз побігло в ліс. Скільки разом ніг у кіз? (32) 3) Лічіть шестірками, починаючи з шести і закінчуючи числом 60. 2 Завдання для опитування 1) Знайдіть невідоме число. □ : 3 = 6□: 5 = 4□ : 7 = 2 □ ■ 5 = 30 □■ 7 = 42□■ 6 = 48 — Що невідомо? — Як знайти? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати задачі; удосконалювати обчислювальні навички під час розв’язування прикладів; відпрацьовувати вміння розпізнавати геометричні фігури. IV. Розвиток математичних знань 1 Робота над задачами 1) До дитячого садку привезли 48 кг груш в ящиках, по 8 кг у кожному, і 40 кг яблук в ящиках по 10 кг у кожному. Що дізнаєтеся, якщо виконаєте дії: 48 : 8 = ?40: 10= ? 48: 8 + 40 : 10 = ? 2) У глек поміщається 3 л води, а в каністру — у 7 разів більше. Скільки літрів води поміщається в глек і в каністру разом? ► Фізкультхвилинка 2 Самостійна робота 36 : 6 ■ 7 = 42 : 7■4 =8 ■ 5 - 3 ■ 7 = 54 : 9 ■ 6 =48 : 8 ■ 7 = 4 ■ 6 + 2 ■ 8 = 6 ■ 6 : 4 = 32 : 8 ■ 6 = 7 ■ 5 - 4 ■ 4 = 42 : 6■5 =54 : 6 ■ 5 = (81 - 72) ■ 6 = 3 Офтальмологічна пауза 4 Робота з геометричним матеріалом 1) Характеристика геометричних фігур. Учитель по черзі показує геометричні фігури: круг, квадрат, прямокутник, чотирикутник, п’ятикутник, шестикутник, різні трикутники. Учні розповідають усе, що вони знають про ці геометричні фігури. Учитель доповнює відповіді учнів. 2) Розв’язування логічних завдань. — Чи всі зображені фігури можна назвати геометричними? (Так) — Яку найменшу геометричну фігуру ви знаєте? (Точка) — Яка фігура не має кутів? (Круг, точка, відрізок) — Скільки на малюнку многокутників? (4) — Назвіть кожну фігуру. Подумайте, чому їй дали таку назву. V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового дізналися на уроці? | |
| |
Переглядів: 1826 | |
«Зима-білосніжка». Урок позакласного читання |
Тема. Казки народів світу. Урок позакласного читання |
В. Каменчук «Як Лиска голосок собі кувала». Л.Костенко «Бузиновий цар» |
«Золотаосінь» |
Симетрія в природі. Згинання паперу. Вирізування деталей симетричної форми |
Всього коментарів: 0 | |