Урок 108 Тема: Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв'язування задачМета: закріплювати знання табличних випадків множення числа 8; формувати вміння розв'язувати задачі; повторити і систематизувати знання учнів про порядок виконання арифметичних дій; удосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Робота з математичною «доріжкою». |3|б|4|7|9|8|2|6 2) Розв’язування задач. • На одну жіночу сукню потрібно 4 м тканини. Скільки тканини потрібно на 3 сукні? на 4? на 6? на 8? • У 3 однакових пакетах 6 кг борошна. Скільки кілограмів борошна в одному пакеті? • Скільки треба трилітрових банок, щоб розлити 15 л соку? 3) Математичний диктант. • Число 28 зменшити в 7 разів. • Другий множник — 8, а добуток — 40. Запишіть перший множник. • Число 70 зменшити на добуток чисел 8 і 6. • Добуток чисел 8 і 9 на 12 більше, ніж число... . • Перший доданок — добуток чисел 8 і 7, другий доданок — 44. Запишіть суму. • Є два добутки: 6 ■ 6 і 6 ■ 8. Запишіть суму. Відповіді: 4; 5; 22; 60; 100; 84. 2 Завдання для опитування 1) Знайдіть значення виразів, у яких остання дія — віднімання. 28 - 18 : 242+ (37 - 18)56:7 - 7 (80 - 17) : 742- (17 + 18)(72- 9) : 7 2) Розв’язування задач. — Визначте, якій задачі яка схема розв’язання відповідає. • Купили 6 банок білої фарби, по 3 кг у кожній, і 4 банки зеленої фарби, по 5 кг у кожній. Якої фарби купили більше і на скільки кілограмів? • Горобець за кормом літав 3 дні по 59 км і 2 дні по 60 км. Скільки кілометрів пролетів горобець за ці дні? Схеми розв’язань: □ ■ □ + □ ■ □□ ■ □ - □ ■ □ 3 Задачі у віршах • Прийшли до крамниці 4 жуки. Купили на ніжки собі чобітки. Ніжок по 6, як відомо, в жуків. Скільки потрібно всього чобітків? (24) • Принесли в нірку мишки Аж 35 горішків. Як на п’ятьох ділити? Підкажемо їм, діти? (7) • Аж 16 карасів наловили ми усі. Чверть коту подарували. Він муркоче: «Чом так мало?» (4) • 8 груш у мавпи Зіти. Вдвічі менше в мавпи Чіти. Порахуйте, любі діти, Скільки груш у мавпи Чіти. (4) III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми розв’язуватимемо задачі, відпрацьовуватимемо вивчені випадки табличного множення і ділення, удосконалюватимемо обчислювальні навички. IV. Розвиток математичних знань 1 Робота над задачами 1) З дроту треба зробити дві квадратні рамки. Одну — зі стороною 4 см, а іншу — зі стороною 5 см. Скільки всього сантиметрів дроту знадобиться? 2) Довжина прямокутної ділянки 21 м, а ширина — 7 м. У скільки разів довжина ділянки більше його ширини? На скільки метрів ширина ділянки менше його довжини? 3) Після того, як 8 учнів пофарбували кожний по 4 парти, залишилося пофарбувати ще 24 парти. Скільки всього парт вимагалося пофарбувати? ► Фізкультхвилинка 2 Робота з числовими виразами 1)7 + 03 Поставте замість «віконечка» числа 6; 9; 13; 14; 23 та обчисліть значення сум. 2) 43 - Ц. Поставте замість «віконечка» числа 7; 9; 18; 24; 35 та обчисліть значення різниці. 3 Самостійна робота Поставте один зі знаків: <, >, = . 1 варіант 3 м 9 дм О 44 дм 95 см Ц 1м 2 варіант 8 дм 1 см О 81 см70 дм Ц 7м 2)Обчисліть. 1 варіант 8 дм - 8 см7см ■ 6 4дм7 см + 3 см 2 варіант 7 дм - 7 см24см: 65 дм 6 см+ 4 см 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв’язування логічних завдань Сума і добуток чотирьох чисел дорівнює 8. Числа не обов’язково різні. Запишіть їх. Можливі варіанти: 2 ■ 2 + 2 ■ 2 = 81■ 4 + 2 ■ 2 = 8 2 ■ 2 + 2 + 2 = 84■ 1 + 3 + 1 = 8 V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Над чим працювали на уроці? | |
| |
Переглядів: 2100 | |
Узагальнюючий урок із теми «Мова живопису й графіки». Колективна робота «Хто ... |
І. Жиленко «Доброго ранку!..», Т. Коломієць «Задзвонив синенький дзвоник». В.... |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
В. Осєєва «Сини». В. Сухомлинський «Сьома дочка» |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Всього коментарів: 0 | |