💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв'язування задач

Урок 107

Тема: Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв'язування задач

Мета: закріплювати знання табличних випадків множення числа 8; формувати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, творчі здібності; виховувати уважність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1)Гра «Естафета».

Змагаються 3 команди (3 ряди).

2)Відтворення таблиці множення числа 8 за відповідями.

16 24 64 32 48 40 72 56

оооооооо

 2

 2 Завдання для опитування

1) Поясніть порядок дій та обчисліть.

50 - (48 : 6 + 19) + 35

2) □ - 7 = 27; 8 - □ = 24.

— Як знайти невідомий від’ємник?

— Як знайти невідомий множник?

3) Складання і розв’язування виразів. Суму чисел 15 і 17 зменшити в 4 рази. Різницю чисел 17 і 15 збільшити в 8 разів.

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати приклади; складати вирази; складати і розв’язувати задачі; вдосконалювати навички лічби.

IV. Розвиток математичних знань

 1 Робота над задачею

У цукорниці лежало 35 грудочок цукру. У 6 склянок чаю поклали по 3 грудочки. Скільки грудочок цукру залишилося в цукорниці?

1) Аналіз задачі, складання короткого запису.

 Було— 35 гр.

 Узяли— ? по 3 гр. у 6 скл.

 Залишилося — ?

2) Розв’язування задачі за планом.

План

а) Скільки грудочок цукру поклали в 6 склянок?

б) Скільки грудочок цукру залишилося в цукорниці?

Складання виразу до задачі.

35 - 3 ■ 6 = 17

 2 Творча робота над задачею

1) Складання задачі.

Альбом коштує 5 грн, а зошит 2 грн. Доберіть кількість предметів для покупки і складіть задачу, у якій потрібно знайти суму двох добутків.

5 ■ □ + 2 ■ □

2) Перетворення задачі на задачу з буквеними даними.

— Замість «віконець» можна використовувати букви латинського алфавіту. Причому, якщо значення змінної однакові, то буква одна.

Альбом коштує 5 грн, а зошит 2 грн. Купили а альбомів і Ь чашок. Скільки заплатили за посуд?

— Запишіть буквений вираз для розв’язання цієї задачі.

5 ■ а + 2 ■ Ь

3) Розв’яжіть задачу, якщо а = 3, Ь = 4; якщо а = Ь = 8.

 Фізкультхвилинка

 3 Складання виразів

— Запишіть вирази та обчисліть їх.

а) перший доданок 40, другий — добуток чисел 8 і 6;

б) ділене 42, а дільник виражений різницею чисел 40 і 33.

Сильні учні складають вирази та обчислюють їх значення самостійно. Решта отримують картку-підсказочку.

 4 Геометричний матеріал

1) Намалюйте квадрат зі стороною 5 см. Знайдіть його периметр, використовуючи дію множення.

2) Периметр квадрата дорівнює 20 см. Чому дорівнює сторона квадрата? Накресліть цей квадрат.

 5 Офтальмологічна пауза

 6 Заповніть порожні кружечки

— Поставте, де необхідно, знаки, щоб відновити рівність.

8 □ 2 □ 4 = 4 10 □ 5 □ 2 = 10 7 □ 4 □ 19 = 9 80 □ 40 □ 5 = 8

V. Підбиття підсумків. Рефлексія

8 ■ 2 : 4 = 4 (10 - 5) ■ 2 = 10 7 ■ 4 - 19 = 9 (80 - 40) : 5 = 8

— Над чим працювали на уроці?

— Яке завдання вам найбільше сподобалося?

— Яке завдання викликало утруднення?

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 1716 | Рейтинг: 0.0/0
Елементи графічної грамоти. Виготовлення геометричних фігур
Це цікаво знати
Периметр чотирикутника. Розв'язування задач за даним планом
Сітка зошита, робочий рядок. Письмо горизонтальних прямих довгих та коротких ...
МУЗИКА ПРО ІГРАШКИ
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]