Урок 107 Тема: Засвоєння таблиці множення числа 8. Розв'язування задачМета: закріплювати знання табличних випадків множення числа 8; формувати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати пізнавальну активність, логічне мислення, творчі здібності; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Гра «Естафета». Змагаються 3 команди (3 ряди). 2)Відтворення таблиці множення числа 8 за відповідями. 16 24 64 32 48 40 72 56 оооооооо 2 2 Завдання для опитування 1) Поясніть порядок дій та обчисліть. 50 - (48 : 6 + 19) + 35 2) □ - 7 = 27; 8 - □ = 24. — Як знайти невідомий від’ємник? — Як знайти невідомий множник? 3) Складання і розв’язування виразів. Суму чисел 15 і 17 зменшити в 4 рази. Різницю чисел 17 і 15 збільшити в 8 разів. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо розв’язувати приклади; складати вирази; складати і розв’язувати задачі; вдосконалювати навички лічби. IV. Розвиток математичних знань 1 Робота над задачею У цукорниці лежало 35 грудочок цукру. У 6 склянок чаю поклали по 3 грудочки. Скільки грудочок цукру залишилося в цукорниці? 1) Аналіз задачі, складання короткого запису. Було— 35 гр. Узяли— ? по 3 гр. у 6 скл. Залишилося — ? 2) Розв’язування задачі за планом. План а) Скільки грудочок цукру поклали в 6 склянок? б) Скільки грудочок цукру залишилося в цукорниці? Складання виразу до задачі. 35 - 3 ■ 6 = 17 2 Творча робота над задачею 1) Складання задачі. Альбом коштує 5 грн, а зошит 2 грн. Доберіть кількість предметів для покупки і складіть задачу, у якій потрібно знайти суму двох добутків. 5 ■ □ + 2 ■ □ 2) Перетворення задачі на задачу з буквеними даними. — Замість «віконець» можна використовувати букви латинського алфавіту. Причому, якщо значення змінної однакові, то буква одна. Альбом коштує 5 грн, а зошит 2 грн. Купили а альбомів і Ь чашок. Скільки заплатили за посуд? — Запишіть буквений вираз для розв’язання цієї задачі. 5 ■ а + 2 ■ Ь 3) Розв’яжіть задачу, якщо а = 3, Ь = 4; якщо а = Ь = 8. ► Фізкультхвилинка 3 Складання виразів — Запишіть вирази та обчисліть їх. а) перший доданок 40, другий — добуток чисел 8 і 6; б) ділене 42, а дільник виражений різницею чисел 40 і 33. Сильні учні складають вирази та обчислюють їх значення самостійно. Решта отримують картку-підсказочку. 4 Геометричний матеріал 1) Намалюйте квадрат зі стороною 5 см. Знайдіть його периметр, використовуючи дію множення. 2) Периметр квадрата дорівнює 20 см. Чому дорівнює сторона квадрата? Накресліть цей квадрат. 5 Офтальмологічна пауза 6 Заповніть порожні кружечки — Поставте, де необхідно, знаки, щоб відновити рівність. 8 □ 2 □ 4 = 4 10 □ 5 □ 2 = 10 7 □ 4 □ 19 = 9 80 □ 40 □ 5 = 8 V. Підбиття підсумків. Рефлексія 8 ■ 2 : 4 = 4 (10 - 5) ■ 2 = 10 7 ■ 4 - 19 = 9 (80 - 40) : 5 = 8 — Над чим працювали на уроці? — Яке завдання вам найбільше сподобалося? — Яке завдання викликало утруднення? | |
| |
Переглядів: 1682 | |
Чим ми бачимо |
М. Сингаївський «Що воно за диво?». П. Мовчан «Сіяв шпак». А. Григорук «Переп... |
Осінь щедра, осінь золотава. Урок позакласного читання |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Жива і нежива природа |
Всього коментарів: 0 | |