Урок 106 Тема: Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 8. Задачі на дві і три діїМета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над допущеними помилками; ознайомити учнів із таблицею множення на 8 та її практичним застосуванням; формувати вміння розв'язувати задачі на різницеве і кратне порівняння на дві і три дії; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; виховувати інтерес до математики. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Аналіз контрольної роботи 1) Колективна робота над типовими помилками. 2) Індивідуальна робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. 2 Математичний диктант • Число 28 зменшити в 7 разів. • Ділене — 49, дільник — 7. Знайти частку. • Другий множник — 7. Добуток — 35. Чому дорівнює перший множник? • Доповнити частку чисел 63 і 7 до 60. • Суму чисел 29 і 27 зменшити в 7 разів. •Різницю чисел 22 і 15 збільшити в 6 разів. •На скільки 43 менше від добутку чисел 7 і 7? • Перший множник — 7, другий — різниця чисел 44 і 35. Чому дорівнює добуток? •Маса поросяти 7 кг, а вівці — у 6 разів більше.Яка маса вівці? •Для виготовлення 6 кг цукру використали 36 кг цукрового бу- ряка. У скільки разів маса цукру менше маси буряка? Відповіді: 4; 7; 5; 51; 8; 42; 6; 63; 42; 6. 3Завдання для опитування 1)Складання виразів за таблицями. — Запишіть вирази та обчисліть їх значення. СЛ О і Ділене36 + 18 56 - 28 00 12 + 28 63 : 7 3 ■ 6 Дільник647 532 2)□ ■ 4 = 36; 6 ■ □ = 48. III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми ознайомимося з таблицею множення числа 8; розв’язуватимемо задачі на дві і три дії; будемо швидко і правильно виконувати обчислення. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Підготовча робота — Додайте числа, а потім замініть додавання множенням. 7 + 7 + 7 + 7 = 7 ■ 4 = 28 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 = 8 ■ 7 = 56 2 Робота за таблицею множення числа 8 — Яким способом складена таблиця? (Кожна наступна відповідь більша попередньої на 8.) — Які приклади таблиці вам уже знайомі? 8 ■ 1 =1■8 = 88 ■5 =5 ■ 8 = 40 8 ■ 2 =2■8 = 16 8■ 6 =6 ■ 8 = 48 8 ■ 3 =3■8 = 24 8■ 7 =7 ■ 8 = 56 8 ■ 4 =4■8 = 32 — Яку властивість множення використали? (Від перестановки множників добуток не змінюється.) — Назвіть нові, ще не вивчені випадки. Запам’ятай! 8 ■ 8 = 648 ■ 9 = 72 3 Первинне закріплення вивченого матеріалу — Обчисліть вирази, користуючись таблицею множення числа 8. 8■8 + 38 8■7 - 29 8■6 - 19 18: 2 ■ 8 8■3 + 26 15 + 8■5 70 - 8■4 32: 4 ■ 8 ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Робота над задачею Лисиця — 8 кг-^---------1 Л Леопард — ?, у 9 разів >1 Вовк — ?, на 30 кг < Запис розв’язання задачі за діями і виразом. 1) 8 ■ 9 = 72 (кг) — маса леопарда 2) 72 - 30 = 42 (кг) — маса вовка 8 ■ 9 - 30 = 42 2 Робота з геометричним матеріалом Накресліть три відрізки. I — 8 см ■<-----------1 Л II — ?, у 2 рази довше III — ?, на 2 см коротше 3 Самостійне розв'язування задачі Для озеленення території навколо школи привезли 14 саджанців беріз, саджанців липи — у 2 рази менше, ніж беріз, а саджанців тополь — на 5 більше, ніж саджанців липи. Скільки привезли саджанців тополь? 4 Офтальмологічна пауза 5 Розв’язування логічних завдань — Назвіть у добутку невідомий множник. 2 ■ О = 16□ ■ 3 =21О ■ 6 = 48 О ■ 3 = 244 ■ О =325 ■ □ = 35 4 ■ □ = 28О ■ 5 =40О ■ □ = 56 О — 8, □ — 7) VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового дізналися на уроці? | |
| |
Переглядів: 2619 | |
Природа Українських Карпат |
Симетричне вирізування. Виготовлення гірлянд-хороводів «Дерева» |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
С. Жупанин «Грайте, грайте голосніше...». В. Гринько, А. Камінчук, Д. Чередни... |
Елементарна будова тварин і птахів. Практична робота «Силуети тварин і птахів... |
Всього коментарів: 0 | |