Урок 105 Тема: Контрольна робота № 7Мета: перевірити рівень засвоєння учнями табличного множення і ділення, вміння розв'язувати задачі вивчених видів, знання порядку виконання арифметичних дій; вдосконалювати обчислювальні навички, вміння працювати самостійно; виховувати культуру письма. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Повідомлення теми і мети уроку III. Контрольна робота 1 варіант 1) Розв’яжи задачу. У глечик поміщається 3 л води, а в каністру — у 7 разів більше. Скільки літрів води поміщається в глечик і в каністру разом? 2) Розв’яжи приклади. 15 + 7■9 7■5 - 6■4 53 - 5 ■ 824 : 4 + 49 :7 66 - 54 : 640 - 5 ■ 3 + 12 (66 - 54) : 640 - (5 ■ 3 + 12) 3) Встав пропущені числа. □ - 48 = 16□ ■ 6 = 36 4) Знайди значення виразів. 1 дм - 3 см4 дм + 6 см1 м 8 см : 6 Додаткове завдання Накресли два такі відрізки, щоб різниця їх довжин дорівнювала 6 см. 2 варіант 1) Розв’яжи задачу. Дівчинка купила 21 зошит у клітинку, а в лінійку — у 7 разів менше. Скільки всього зошитів купила дівчинка? 2) Розв’яжи приклади. 19 + 7 ■ 8 7 ■ 9 - 6 ■ 7 87 - 5 ■ 428: 7 + 32 : 4 54 - 36 : 650- 7 ■ 4 + 12 (54 - 36) : 650 - (7 ■ 4 + 12) 3) Встав пропущені числа. 44 - □ = 18 □ ■ 7 = 35 4) Знайди значення виразів. 1 дм - 5 см 1 м 2 дм : 3 4дм + 5 см Додаткове завдання Накресли два такі відрізки, щоб різниця їх довжин дорівнювала 4 см. Шкала оцінювання 1 завдання — 2,5 бала: 1 бал за хід розв’язання; 0,5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію); 2 завдання — 5 балів: по 0,25 бала за дію; 3 завдання — 1 бал: по 0,5 бала за вираз; 4 завдання — 1,5 бала: по 0,5 бала за вираз. Додаткове завдання — 2 бали (по 1 балу за відрізок). ► Фізкультхвилинка IV. Самоперевірка V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Хто вважає, що впорався із завданнями на відмінно? — У кого виникли складнощі? — Яке завдання викликало у вас утруднення? додатковий матеріал 1 Гра «Нанизай намистинки» и О 7 ■ 8 - (8 ■ 2) А 7■7 +7 ■ 3 О 65 - 7 ■ 50>7■ 9 + 9 ■ 3 О 7 ■ (12 : 6) + 46О52 + 7 ■ 4 П 7 ■ (3 ■ 3) - 53О8 + 7 ■ (18 : 3)<3 42 : 6 ■ 9 - 21□□ 2 Завдання з логічним навантаженням Два апельсини і п’ять мандаринів коштують стільки ж, скільки три апельсини і три мандарини. Що дорожче — чотири апельсини або вісім мандаринів? (Вартість 4 апельсинів дорівнює вартості 8 мандаринів.) | |
| |
Переглядів: 2498 | |
Спостереження та досліди. Практична робота. Дослідження дрібних деталей предм... |
Стібки і шви. ручні стібки. Шов «уперед голку» та його застосування |
А. Качан «Загадки», «Білі мухи налетіли». С. Жупани «Підкажи словечко». Г. Ма... |
Повітря. Рух повітря — вітер. Як дбати про чистоту повітря |
Продовження екскурсії |
Всього коментарів: 0 | |