Урок 101 Тема: Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7. Розв'язування задачМета: закріплювати знання учнями таблиці ділення на 7; формувати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, математичне мовлення; розширювати світогляд. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Гра «Ерудит». — Що таке бамбук? — Обчисліть і знайдіть правильну відповідь. Дерево — 40Кущ —30Трава — 50 Відповідь: трава. — Бамбук належить до трав і є близьким родичем пирію і тимофіївки. Росте дуже швидко і досягає заввишки 50 м. Цвіте один раз у декілька десятків років. Демонстрування зображення бамбука. 2) Повторення таблиці множення 6 і 7. — Лічіть шестірками до 60, сімками — до 70. 3) Математична «доріжка». 63 56 49 42 35 28 21 14 7 : 7 — Заповніть нижній рядок таблиці. 2 Завдання для опитування 1)Закінчити фразу. • Щоб дізнатися, на скільки одно число більше або менше іншого, потрібно... • Щоб дізнатися, в скільки разів одно число більше або менше іншого, потрібно... 2) Розв’язування задач. — Розв’яжіть задачі, записуючи тільки вирази. • Зібрали 7 кг жовтих помідорів і 56 кг червоних. У скільки разів червоних помідорів більше, ніж жовтих? (56 : 7 = 8 (р.)) • Маса гусака 7 кг, а маса страуса — 63 кг. У скільки разів страус важчий від гусака? (63 : 7 = 9 (р.)) • Батькові 42 роки, він у 7 разів старший за свого сина. На скільки років син молодший від батька? (42 - 42 : 7 = 36 (р.)) 3) 87 - □ = 55; 78 - □ = 59. 3 Індивідуальне опитування Картка № 1 1. Порівняй. 48 : 6 □ 63 : 7 54 : 6 □ 49 : 7 56 : 7 □ 24 : 3 2. Задача. Для засолювання купили 42 кг огірків, а для салату — на 35 кг менше. у скільки разів більше купили огірків для засолювання, ніж для салату? Картка № 2 1. Порівняй. 49 : 7 □ 42 : 6 63 : 7 □ 54 : 6 56 : 7 □ 48 : 6 2. Задача. У відрі 35 помідорів, а в мисці — у 7 разів менше. На скільки менше помідорів у мисці, ніж у відрі? III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми будемо закріплювати знання таблиці ділення на 7; розв’язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички. ► Фізкультхвилинка IV. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування прикладів на засвоєння таблиці множення числа 7 і ділення на 7 7 ■ 5 - 18 = 35: 7 ■ 4 = 7 ■ 6 - 19 = 40:5 ■ 10 = 5 ■ 7 + 25 = 30: 5 : 2 = 32 : 4 + 7 ■ 6 = 53 - 7 ■ 5 = 4 ■ 5 - 2 ■ 3 =5 ■ (13 - 6) = 5 ■ 5 - 16 : 2 = (72 - 36) : 4 = 2 Поставте один зі знаків: <, >, = 6 ■ 8 + 6 □ 6 ■ 932 : 4 □ 40 : 5 7 ■ 9 - 7 □ 7 ■ 728 : 7 □ 24 : 6 (42 - 18) : 8 = (16 + 29) : 9 = (41 - 27) : 7 = 4 ■ (6 + 3) = 42 : (21 - 14) = 28 : (2 + 5) = 3 Запишіть вирази та обчисліть їх значення • Суму чисел 2 і 7 помножити на 4. • Різницю чисел 90 і 45 розділити на 5. • До 18 додати частку чисел 35 і 7. • Від частки чисел 28 і 4 відняти частку чисел 18 і 6. 4 Заповніть таблицю Ділене243240 Дільник948 Частка63 47 57 5 Розв'язування задач 1) Маса курки 2 кг, а маса індика — у 4 рази більше. Знайдіть масу індика. 2) Маса курки 2 кг, а маса гусака — на 4 кг більша. Знайдіть масу гусака. 3) Матері 35 років, а дочці 5 років. У скільки разів мати старша за дочку? На скільки років мати старша за дочку? У скільки разів мати буде старша за дочку через 5 років? На скільки років мати буде старша за дочку через 5 років? У скільки разів мати буде старша за дочку через 25 років? 6 Офтальмологічна пауза 7 Розв’язування логічних завдань 28 більше 7 у О разів;7 менше 35 на А; 7 менше 35 в О разів; 54 більше 6 у А разів. 8 Гра «Знайди число». 7 ■ 4 = □Д : 7 = 7 О : 6 = 7 □ + 21 = Д□ + 21 = О21 + 21 = О ( □ — 28, А — 49, О — 42) V. Підбиття підсумків. Рефлексія — Що нового ви дізналися на уроці? | |
| |
Переглядів: 2875 | |
Істинні та хибні висловлення |
Вода в природі. Властивості води. Як дбати про чистоту водоймищ |
Ґрунт. Значення ґрунту. Як люди дбають про ґрунт |
Весняні свята. Мамин день |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Всього коментарів: 0 | |