Урок 99 Тема: Засвоєння таблиці множення числа 7. Задачі на кратне порівнянняМета: ознайомити учнів із розв'язуванням задач на кратне порівняння числа і суми; удосконалювати знання таблиць множення і ділення, вміння застосовувати їх у практичній діяльності; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пізнавальний інтерес, творчі здібності; виховувати уважність. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1)Гра «На пасіці». Робота в парах. — Бджоли збирають пилок з квітів на різних полях, але повертаються обов’язково у свій вулик. Якщо ви правильно виконаєте обчислення, то дізнаєтеся, скільки вуликів на пасіці. (77) 2 Математичний диктант У скільки разів 8 грн більше, ніж 2 грн? 42 м більше від 6 м? 3 год менше за 12 год? 21 кг більше від 3 кг? 5 дм менше від 35 дм? 1) Продовжіть запис висловлювання. • Якщо а = 5, то а ■ 7 - 21 = 5 ■ 7 - 21 = ... = ... • Якщо а = 6, то 42 : а - 8 = ... = • Якщо а = 7, то а ■ 4 - 28 : а = ... = 2) Виконайте дії. 34 см - 2 дм 6 см = О см - О см = Ц см 1 дм 8 см + 2 дм = О дм О см 1 дм 8 см + 2 см = О дм О см = Ц дм III. Повідомлення теми і мети уроку — Сьогодні на уроці ми попрацюємо над задачами на кратне порівняння; над таблицями множення і ділення. IV. Вивчення нового матеріалу 1 Усне розв'язування буквеного виразу а + а + а + а = а ■ 4 — Обчисліть значення добутку, якщо а = 7. 2 Розв'язування задачі на кратне порівняння числа і суми Листоноша приніс у бібліотеку 3 журнали, 1 брошуру і 12 газет. У скільки разів більше листоноша приніс газет, ніж журналів і брошур разом? 1) Аналіз задачі, складання короткого запису. 2)Запис розв’язання задачі. Сильні учні записують розв’язання самостійно. Решта записують розв’язання, користуючись планом і схемою. 3 Усне розв'язування задачі 4 Завдання для опитування Ж. — 3 Б. — 1 Г. — 12 а) Скільки всього журналів і брошур приніс листоноша? □ + □ = □ б) У скільки разів більше листоноша приніс газет, ніж журналів і брошур разом? □ = □ = □ ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Робота над структурою виразів 5 ■ 8 + 1270 - 7 ■ 87 ■ 6 + 30 : 6 40 - 5 ■ 630 + 7 ■ 9(28 - 22) ■ 7 1) Читання виразів різними способами. 2) Творче завдання. — Згрупуйте вирази у два стовпчики: 1-й стовпчик — приклади, у яких остання дія — додавання, підкресліть другий доданок; 2-й стовпчик — приклади, що залишилися. 2 Розв'язування задач за буквеними виразами з казковим сюжетом а + (а : 2)а - 2(а + 2) + а — Установіть відповідність між задачами і виразами. Задача 1. Вінні-Пух зранку працював на будівництві. Він розклав у коробки а цвяхів, а шурупів — у 2 рази менше. Скільки всього цвяхів і шурупів розклав у коробки Вінні-Пух? Задача 2. Крокодил Гена вирішив допомогти Вінні-Пухові у будівництві. Але спочатку вирішив підкріпитися. Він з’їв а пиріжків з капустою, а з картоплею — на 2 пиріжки більше. Скільки всього пиріжків з’їв крокодил Гена? Задача 3. Підкріпившись, крокодил Гена взявся до роботи. Разом із Вінні-Пухом вони почали носити пісок для розчину. Крокодил приніс а відер піску, а Вінні-Пух — 2 відра. На скільки більше відер з піском приніс Гена, ніж Вінні-Пух ? 3 Офтальмологічна пауза 4 Розв’язування логічних завдань Число 8 можна розкласти на два доданки по-різному. Пара яких доданків при множенні дасть найбільший добуток? (4 і 4) Міркування записуються у вигляді таблиці. Склад числа 81 і 7 2 і 63 і 54 і 4 Добуток1 ■ 7 = 7 2 ■ 6 = 12 3 ■ 5 = 15 4 ■ 4 = 16 VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Яке завдання вам сподобалося найбільше? | |
| |
Переглядів: 2228 | |
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село) |
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання |
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ... |
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо... |
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло» |
Всього коментарів: 0 | |