💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Засвоєння таблиці множення числа 7. Задачі на кратне порівняння

Урок 99

Тема: Засвоєння таблиці множення числа 7. Задачі на кратне порівняння

Мета: ознайомити учнів із розв'язуванням задач на кратне порівняння числа і суми; удосконалювати знання таблиць множення і ділення, вміння застосовувати їх у практичній діяльності; розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, пізнавальний інтерес, творчі здібності; виховувати уважність.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1)Гра «На пасіці». Робота в парах.

— Бджоли збирають пилок з квітів на різних полях, але повертаються обов’язково у свій вулик. Якщо ви правильно виконаєте обчислення, то дізнаєтеся, скільки вуликів на пасіці. (77)

2 Математичний диктант

У скільки разів 8 грн більше, ніж 2 грн? 42 м більше від 6 м? 3 год менше за 12 год? 21 кг більше від 3 кг? 5 дм менше від 35 дм?

1) Продовжіть запис висловлювання.

 • Якщо а = 5, то а ■ 7 - 21 = 5 ■ 7 - 21 = ... = ...

 • Якщо а = 6, то 42 : а - 8 = ... =

 • Якщо а = 7, то а ■ 4 - 28 : а = ... =

2) Виконайте дії.

34 см - 2 дм 6 см = О см - О см = Ц см 1 дм 8 см + 2 дм = О дм О см 1 дм 8 см + 2 см = О дм О см = Ц дм

III. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ми попрацюємо над задачами на кратне порівняння; над таблицями множення і ділення.

IV. Вивчення нового матеріалу

 1 Усне розв'язування буквеного виразу

а + а + а + а = а ■ 4

— Обчисліть значення добутку, якщо а = 7.

 2 Розв'язування задачі на кратне порівняння числа і суми

Листоноша приніс у бібліотеку 3 журнали, 1 брошуру і 12 газет. У скільки разів більше листоноша приніс газет, ніж журналів і брошур разом?

1) Аналіз задачі, складання короткого запису.

2)Запис розв’язання задачі.

Сильні учні записують розв’язання самостійно.

Решта записують розв’язання, користуючись планом і схемою.

 3 Усне розв'язування задачі

 4 Завдання для опитування

Ж. — 3 Б. — 1 Г. — 12

а) Скільки всього журналів і брошур приніс листоноша?

□ + □ = □

б) У скільки разів більше листоноша приніс газет, ніж журналів і брошур разом?

□ = □ = □

 Фізкультхвилинка

V. Розвиток математичних знань

 1 Робота над структурою виразів

5 ■ 8 + 1270 - 7 ■ 87 ■ 6 + 30 : 6

40 - 5 ■ 630 + 7 ■ 9(28 - 22) ■ 7

1) Читання виразів різними способами.

2) Творче завдання.

— Згрупуйте вирази у два стовпчики:

1-й стовпчик — приклади, у яких остання дія — додавання, підкресліть другий доданок;

2-й стовпчик — приклади, що залишилися.

 2 Розв'язування задач за буквеними виразами з казковим сюжетом

а + (а : 2)а - 2(а + 2) + а

— Установіть відповідність між задачами і виразами.

Задача 1. Вінні-Пух зранку працював на будівництві. Він розклав у коробки а цвяхів, а шурупів — у 2 рази менше. Скільки всього цвяхів і шурупів розклав у коробки Вінні-Пух?

Задача 2. Крокодил Гена вирішив допомогти Вінні-Пухові у будівництві. Але спочатку вирішив підкріпитися. Він з’їв а пиріжків з капустою, а з картоплею — на 2 пиріжки більше. Скільки всього пиріжків з’їв крокодил Гена?

Задача 3. Підкріпившись, крокодил Гена взявся до роботи. Разом із Вінні-Пухом вони почали носити пісок для розчину. Крокодил приніс а відер піску, а Вінні-Пух — 2 відра. На скільки більше відер з піском приніс Гена, ніж Вінні-Пух ?

 3 Офтальмологічна пауза

 4 Розв’язування логічних завдань

Число 8 можна розкласти на два доданки по-різному. Пара яких доданків при множенні дасть найбільший добуток? (4 і 4)

Міркування записуються у вигляді таблиці.

Склад числа 81 і 7 2 і 63 і 54 і 4

Добуток1 ■ 7 = 7 2 ■ 6 = 12 3 ■ 5 = 15 4 ■ 4 = 16

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Яке завдання вам сподобалося найбільше?

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 2228 | Рейтинг: 0.0/0
Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село)
«Україно, ясен мій цвіте...» Урок позакласного читання
«Ой весна, весна...», «Вийди, вийди, сонечко» (українські народні співанки). ...
Аплікація з вирізаних форм за допомогою шаблону. Копіювання зображень за допо...
Криволінійне різання паперу. Виготовлення дидактичної гри «числове віяло»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]