💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Таблиця множення числа 2. Розв'язування задач на множення

Урок 44

Тема: Таблиця множення числа 2. Розв'язування задач на множення

Мета: ознайомити учнів із таблицею множення числа 2 та її практичним застосуванням; формувати вміння розв'язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення; виховувати загальну культуру.

Хід Уроку

I. Організаційний момент

II. Контроль, корекція і закріплення знань

 1 Усна лічба

1) Мама засолила 7 банок огірків, по 2 кілограми в кожній. Скільки кілограмів огірків засолила мама?

2) Порівняйте: а ■ 3 О а + а + а 2 ■ 4 □ 2 + 2 + 2

3) Виконайте дії:

4 + 4 =3+ 3 = 6+ 6 =

— Чи зручно обчислювати?

— Що помітили у виразах?

— Як по-іншому можна їх записати?

4) Замініть приклади на множення прикладами на додавання та розв’яжіть їх.

7 ■ 3 =8■ 4 =5■ 3 =

10 ■ 5 = 6■ 4 =9■ 3 =

5) За кожним столом сидять по 4 учні. Скільки учнів сидять за п’ятьма столами?

 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням

— Яке число зайве?

14; 21; 27; 28; 35; 42; 49.

III. Повідомлення теми і мети уроку

IV. Вивчення нового матеріалу

 1 Прочитайте приклад 3 • 4=8

— Що показує другий множник? Як перевірити відповідь?

— як називаються числа при множенні?

 2 Складання таблиці множення числа 2

— Знаходити добуток додаванням незручно. Треба скласти і вивчити таблицю множення числа 2.

2 3 4 5 6 7 00 9

2 + 22 2 = 4

2 + 2 + 22 3 = 6

2 + 2 + 2 + 22 4 = 8

2 + 2 + 2 + 2 + 22 5 = = 10

2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 2 6 = 12

2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 2 7 = 14

2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 2 8 = 16

2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 2 9 = 18

 3 Первинне закріплення

1) Обчисліть.

2 ■ 4 + 2 = 2■ 3 + 2 =

2 ■ 4 - 2 = 2■ 3 - 2 =

2 ■ 2 + 2 =

2 ■ 3 - 2 =

2) Порівняй, не обчислюючи 2 ■ 4 > 2 + 2

2 ■ 3 □ 2 +2 + 2

2 ■ 5 □ 2 +2 + 2 + 2

2 ■ 4 □ 2 +2 + 2 + 2

Діти пояснюють не обчислюючи. Наприклад, 2 ■ 4 > 2 + 2, тому що 2 ■ 4 — це сума чотирьох двійок, а праворуч подано суму двох двійок.

 4 Розв'язування задач на множення

1) Скільки крил у чотирьох курок?

Скільки крил у семи курок?

2) На одну дитячу сукню потрібно 2 м ситцю. Скільки метрів ситцю знадобиться на 8 таких суконь? На шість суконь? На дев’ять суконь?

 Фізкультхвилинка

V. Розвиток математичних знань

 1 Розв'язування задачі

Учні в шкільній бібліотеці підклеювали книги. Першого дня вони підклеїли 43 книги, другого — на 7 книг менше, ніж першого, а третього — на 5 більше, ніж другого. Скільки книг підклеїли учні третього дня?

2 Обчислення виразів

86 - 67 =

62 - 35 =

53 - 38 =

3 Офтальмологічна пауза

 4 Робота з іменованими величинами

2 дм 8 см = О см 45 дм = Ц м Ц дм

3 м 4 дм = О дм 26 см = О дм Ц см

 5 Розв'язування логічних задач

1) Дві бригади сіяли горох. Перша бригада засіяла 4 грядки гороху, а друга — стільки ж і ще півстільки. Яка бригада стала переможцем? (Друга)

2) Один віслюк ніс 10 кг цукру, а другий — 10 кг вати. У кого вантаж був важчий? (Однаково)

VI. Підбиття підсумків. Рефлексія

— Як називаються числа при множенні?

— Розкажіть таблицю множення числа 2.

Категорія: Математика | Додав: SYLER (07.01.2014)
Переглядів: 3105 | Рейтинг: 5.0/1
Людина — частина живої природи
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам...
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25
Комахи
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]