Урок 44 Тема: Таблиця множення числа 2. Розв'язування задач на множенняМета: ознайомити учнів із таблицею множення числа 2 та її практичним застосуванням; формувати вміння розв'язувати задачі на множення; розвивати логічне мислення; виховувати загальну культуру. Хід Уроку I. Організаційний момент II. Контроль, корекція і закріплення знань 1 Усна лічба 1) Мама засолила 7 банок огірків, по 2 кілограми в кожній. Скільки кілограмів огірків засолила мама? 2) Порівняйте: а ■ 3 О а + а + а 2 ■ 4 □ 2 + 2 + 2 3) Виконайте дії: 4 + 4 =3+ 3 = 6+ 6 = — Чи зручно обчислювати? — Що помітили у виразах? — Як по-іншому можна їх записати? 4) Замініть приклади на множення прикладами на додавання та розв’яжіть їх. 7 ■ 3 =8■ 4 =5■ 3 = 10 ■ 5 = 6■ 4 =9■ 3 = 5) За кожним столом сидять по 4 учні. Скільки учнів сидять за п’ятьма столами? 2 Хвилинка каліграфії з логічним завданням — Яке число зайве? 14; 21; 27; 28; 35; 42; 49. III. Повідомлення теми і мети уроку IV. Вивчення нового матеріалу 1 Прочитайте приклад 3 • 4=8 — Що показує другий множник? Як перевірити відповідь? — як називаються числа при множенні? 2 Складання таблиці множення числа 2 — Знаходити добуток додаванням незручно. Треба скласти і вивчити таблицю множення числа 2. 2 3 4 5 6 7 00 9 2 + 22 2 = 4 2 + 2 + 22 3 = 6 2 + 2 + 2 + 22 4 = 8 2 + 2 + 2 + 2 + 22 5 = = 10 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 2 6 = 12 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 2 7 = 14 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 2 8 = 16 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2 2 9 = 18 3 Первинне закріплення 1) Обчисліть. 2 ■ 4 + 2 = 2■ 3 + 2 = 2 ■ 4 - 2 = 2■ 3 - 2 = 2 ■ 2 + 2 = 2 ■ 3 - 2 = 2) Порівняй, не обчислюючи 2 ■ 4 > 2 + 2 2 ■ 3 □ 2 +2 + 2 2 ■ 5 □ 2 +2 + 2 + 2 2 ■ 4 □ 2 +2 + 2 + 2 Діти пояснюють не обчислюючи. Наприклад, 2 ■ 4 > 2 + 2, тому що 2 ■ 4 — це сума чотирьох двійок, а праворуч подано суму двох двійок. 4 Розв'язування задач на множення 1) Скільки крил у чотирьох курок? Скільки крил у семи курок? 2) На одну дитячу сукню потрібно 2 м ситцю. Скільки метрів ситцю знадобиться на 8 таких суконь? На шість суконь? На дев’ять суконь? ► Фізкультхвилинка V. Розвиток математичних знань 1 Розв'язування задачі Учні в шкільній бібліотеці підклеювали книги. Першого дня вони підклеїли 43 книги, другого — на 7 книг менше, ніж першого, а третього — на 5 більше, ніж другого. Скільки книг підклеїли учні третього дня? 2 Обчислення виразів 86 - 67 = 62 - 35 = 53 - 38 = 3 Офтальмологічна пауза 4 Робота з іменованими величинами 2 дм 8 см = О см 45 дм = Ц м Ц дм 3 м 4 дм = О дм 26 см = О дм Ц см 5 Розв'язування логічних задач 1) Дві бригади сіяли горох. Перша бригада засіяла 4 грядки гороху, а друга — стільки ж і ще півстільки. Яка бригада стала переможцем? (Друга) 2) Один віслюк ніс 10 кг цукру, а другий — 10 кг вати. У кого вантаж був важчий? (Однаково) VI. Підбиття підсумків. Рефлексія — Як називаються числа при множенні? — Розкажіть таблицю множення числа 2. | |
| |
Переглядів: 3105 | |
Людина — частина живої природи |
Практична робота: моделювання ситуацій спілкування про небезпеку за телефонам... |
Виконання шва «уперед голку». Оздоблення виробів ручним швом |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 25 |
Комахи |
Всього коментарів: 0 | |