💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

«Літо пахне суничками». Діалог. Платон Воронько «Суничка-сестричка»

Урок 71. «Літо пахне суничками». Діалог. Платон Воронько «Суничка-сестричка»

Мета: вчити учнів читати діалоги, інтонувати речення, аналізувати прочитане; розвивати вміння читати за розділовими знаками, виховувати любов до художнього слова.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Робота над чистомовкою

Чок-чок-чок — ось червоний бурячок.

Чу-чу-чу — я капусту посічу.

Щок-щок-щок — в чавунці зварю борщок.

Чний-чний-чний — ой, який же борщ смачний!

Че-че-че — бабуся калачі пече.

Ча-ча-ча — дай, бабусю, калача.

Чі-чі-чі — їж, будь ласка, калачі.

2. Робота над скоромовкою

Наварили смакоти —

Будем їсти я і ти.

А сороки і ворони Будуть їсти макарони.

Б. Чепуренко

3. Читайте правильно, швидко, чітко!

Кожен стовпчик прочитати згори вниз, а потім — знизу вгору.

Джемґудзик

джиндзвоник

дзвінджунглі

дзиґаджерело

дзьобдзеркало

бджола дзвіночки

джміль кукурудза

4.Читайте, думайте, доповнюйте!

Слухають, пишуть, сидять, малюють — . (діти).

Співає, літає, будує, годує — . (пташка).

Повзе, блищить, шипить, жалить — . (гадюка).

Пише, запитує, навчає, перевіряє — . (вчитель).

III. Перевірка домашнього завдання

Гра «Обличчям до обличчя»

Учні повертаються одне до одного у парі та читають виразно вірш.

IV. Мотивація навчальної діяльності.

— Відгадайте загадку.

• Пахне галявинка невеличка —

Швидко виросли сестрички, —

Клас

Чепурушки круглолиці Заховались у травиці.

Чорні крапочки на личках.

Здогадалися? {Сунички).

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1. Опрацювання тексту «Літо пахне суничками» (с. 76)

— Чи доводилося вам збирати сунички? Де? Розкажіть.

— Коли достигають сунички?

— Прочитайте, як про це сказано в тексті (с. 76).

— Перечитайте текст повільно. Зупиняйтеся на виділених словах, уявляйте себе на суничній галявині.

— Які запахи ви відчуваєте?

— Які картини бачите?

— Чим суниці на галявині нагадують запашні озерця?

Фізкультхвилинка

Цвіт суниці ми зривали,

У торбиночку складали,

А зимою чай варили І ніколи не хворіли.

Раз здорові всі малята,

То почнемо танцювати.

(Декілька танцювальних вправ на місці.)

2. Опрацювання вірша Платона Воронька «Суничка-сестричка»

1) Гра «Бджілки».

Самостійне напівголосне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі.

— Між ким відбувається діалог у вірші?

— Який настрій у співрозмовників?

— Які слова свідчать про те, що суничка весела й рада розмові?

Діалог — розмова між двома чи кількома особами.

2) Робота в парах.

— Прочитайте вірш за особами.

3) Гра «Добери рими».

Умита. {налита)',

в теплі. {землі).

3. Повтори і пригадай!

— Назвіть персонажів поезій Платона Воронька.

— Як автор ставиться до своїх героїв?

— Назвіть вірші, у яких Платон Воронько пропонує вам пильніше придивитися до себе, до своїх учинків. Поясніть свою відповідь.

VI. Підсумок уроку

— З якими творами Платона Воронька ознайомилися?

— Який із його віршів сподобався найбільше? Чому?

VII. Домашнє завдання

Виразно читати вірш.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 3045 | Рейтинг: 0.0/0
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться»
Живий куточок
Карта України. Умовні позначення на карті (рівнини, гори, водойми)
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію
В. Сухомлинський «Соловей». Підсумок із теми
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]