Урок 71. «Літо пахне суничками». Діалог. Платон Воронько «Суничка-сестричка» Мета: вчити учнів читати діалоги, інтонувати речення, аналізувати прочитане; розвивати вміння читати за розділовими знаками, виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Робота над чистомовкою Чок-чок-чок — ось червоний бурячок. Чу-чу-чу — я капусту посічу. Щок-щок-щок — в чавунці зварю борщок. Чний-чний-чний — ой, який же борщ смачний! Че-че-че — бабуся калачі пече. Ча-ча-ча — дай, бабусю, калача. Чі-чі-чі — їж, будь ласка, калачі. 2. Робота над скоромовкою Наварили смакоти — Будем їсти я і ти. А сороки і ворони Будуть їсти макарони. Б. Чепуренко 3. Читайте правильно, швидко, чітко! Кожен стовпчик прочитати згори вниз, а потім — знизу вгору. Джемґудзик джиндзвоник дзвінджунглі дзиґаджерело дзьобдзеркало бджола дзвіночки джміль кукурудза 4.Читайте, думайте, доповнюйте! Слухають, пишуть, сидять, малюють — . (діти). Співає, літає, будує, годує — . (пташка). Повзе, блищить, шипить, жалить — . (гадюка). Пише, запитує, навчає, перевіряє — . (вчитель). III. Перевірка домашнього завдання Гра «Обличчям до обличчя» Учні повертаються одне до одного у парі та читають виразно вірш. IV. Мотивація навчальної діяльності. — Відгадайте загадку. • Пахне галявинка невеличка — Швидко виросли сестрички, — Клас Чепурушки круглолиці Заховались у травиці. Чорні крапочки на личках. Здогадалися? {Сунички). V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1. Опрацювання тексту «Літо пахне суничками» (с. 76) — Чи доводилося вам збирати сунички? Де? Розкажіть. — Коли достигають сунички? — Прочитайте, як про це сказано в тексті (с. 76). — Перечитайте текст повільно. Зупиняйтеся на виділених словах, уявляйте себе на суничній галявині. — Які запахи ви відчуваєте? — Які картини бачите? — Чим суниці на галявині нагадують запашні озерця? Фізкультхвилинка Цвіт суниці ми зривали, У торбиночку складали, А зимою чай варили І ніколи не хворіли. Раз здорові всі малята, То почнемо танцювати. (Декілька танцювальних вправ на місці.) 2. Опрацювання вірша Платона Воронька «Суничка-сестричка» 1) Гра «Бджілки». Самостійне напівголосне читання вірша учнями, кожен — у своєму темпі. — Між ким відбувається діалог у вірші? — Який настрій у співрозмовників? — Які слова свідчать про те, що суничка весела й рада розмові? Діалог — розмова між двома чи кількома особами. 2) Робота в парах. — Прочитайте вірш за особами. 3) Гра «Добери рими». Умита. {налита)', в теплі. {землі). 3. Повтори і пригадай! — Назвіть персонажів поезій Платона Воронька. — Як автор ставиться до своїх героїв? — Назвіть вірші, у яких Платон Воронько пропонує вам пильніше придивитися до себе, до своїх учинків. Поясніть свою відповідь. VI. Підсумок уроку — З якими творами Платона Воронька ознайомилися? — Який із його віршів сподобався найбільше? Чому? VII. Домашнє завдання Виразно читати вірш. | |
| |
Переглядів: 3017 | |
Сонце та його значення для життя на Землі |
А. Костецький «Батьківщина», М. Чернявський «Рідний край», В. Сухомлинський «... |
Дещо з історії |
Практична робота: оволодіння самомасажем вух, носа; гімнастика для очей |
Розкрій тканини. Виготовлення спіднички прямолінійної форми для ляльки |
Всього коментарів: 0 | |