💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Любов Забашта. «Біле свято зими»

Урок 66. Любов Забашта. «Біле свято зими»

Мета: ознайомити учнів з творчістю Л. Забашти; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати уяву, фантазію, вміння робити висновки; збагачувати активний словник учнів; сприяти розвитку читацьких інтересів; виховувати любов до поетичного слова.

Хід уроку

І. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1.Додайте склад або букви, утворіть слова

 Очі — (ов)очі; рій — (об) рій; він — (дз)він; міль — (дак)міль; кіл — (со)кіл; так — (лі)так;

 парк — парк(ете); жир — жир (аф); доба — доба(вка); крок — крок(одил); лимон — лимон(ад); кит — кит(иця).

2. Читайте! Помічайте! Продовжуйте!

Рано — нора; мило — ломи; мара — рама; сосна — насос; банка — кабан; Марко — комар; Мишко — комиш; товар — варто; терка — катер; наказ — казна; наша — шана.

3. Розпитування за складовою таблицею

4.Робота над скоромовкою

Віл везе важучий віз —

Вовну, вату, верболіз.

Вперся віл, і впало з воза Вісім в’язок верболозу.

Ю. Кругляк

Чечір-вечір, чечір-вечір. Хтось воркує біля печі. Чорні лапи, вуса, ротик, Чечір-вечір, чорний КОТИКІ Г. Чубач

III. Перевірка домашнього завдання

Конкурс на краще виразне читання вірша.

IV. Мотивація навчальної діяльності.

 

— На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося із творчістю української письменниці Любові Забашти.

Вона тонко відчуває красу природи. Її поетичні рядки переливаються різними кольорами, випромінюють радість і ніжність.

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.Біографічна довідка

— Любов Василівна Забашта — поетеса, драматург, прозаїк — народилася в місті Прилуки на Чернігівщині. З дитинства дівчинка полюбила поезію, пісню і, будучи третьокласницею, вже почала складати вірші. Уперше вірші Любові Забашти були надруковані в газеті.

Свого часу, в середині 1930-х років, майбутню поетесу підтримав П. Г. Тичина, що окрилило дівчину. На обласній нараді молодих літераторів у Чернігові виступала і сімнадцятирічна Люба. Вона читала вірші про квіти і дівочі мрії.

Клас

2. Опрацювання вірша Л. Забашти «Біле свято зими» (с. 70)

1) Виразне читання вірша вчителем.

— Які картини постали у вашій уяві під час слухання вірша?

2) Словникова робота.

Снігуріпухових

малятанавкруги

урочистоубранням

нарум’янюютьпростягаючи

Читання слів «луною» за вчителем.

— Прочитайте слова з м’якими приголосними.

Фізкультхвилинка

3) Колективне читання вірша «луною» за вчителем.

4) Читання вірша «ланцюжком» за строфами.

— Спробуйте пояснити назву прочитаного вірша.

— Чому поетеса назвала сніги пуховими?

— Чому сніги засвітилися червонястим і жовтим?

— Хто зустрічає біле свято зими?

5) Робота в групах.

Вибрати із тексту слова:

1-иіа група — слова — назви предметів;

2-га група — слова — назви дій;

3-тя група — слова — назви ознак.

6) Гра «Добери слово».

— До слова — назви предмета оберіть слово — назву дії.

Снігурілетять

санчатабіжать

ялинкизасвітилися

малятазастрибали

снігихитають

7) Гра «Добери риму».

Веселі. (оселі); сніги. (навкруги)', ялинки. (зупинки).

8) Гра «Котик і мишки».

Першою починає читати «мишка». Коли вона прочитає декілька слів або речення, то починає читати «котик». Він намагається наздогнати «мишку». Гра припиняється, коли обидва учні читають одне і те саме.

9) Гра «Диктор телебачення».

Читати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів.

VI. Підсумок уроку

— Який вірш читали на сьогоднішньому уроці?

— Хто його автор?

— Що нового ви дізналися про письменницю Любов Забашту?

VII. Домашнє завдання

Намалювати малюнок до вірша.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 5090 | Рейтинг: 2.0/1
Чим розпізнаємо запах і смак
Тварини
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та не­безпечні місця на шкільно...
Саморобна дидактична гра «сад і город»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]