Урок 66. Любов Забашта. «Біле свято зими» Мета: ознайомити учнів з творчістю Л. Забашти; вдосконалювати навички свідомого виразного читання віршованих творів; розвивати уяву, фантазію, вміння робити висновки; збагачувати активний словник учнів; сприяти розвитку читацьких інтересів; виховувати любов до поетичного слова. Хід уроку І. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1.Додайте склад або букви, утворіть слова Очі — (ов)очі; рій — (об) рій; він — (дз)він; міль — (дак)міль; кіл — (со)кіл; так — (лі)так; парк — парк(ете); жир — жир (аф); доба — доба(вка); крок — крок(одил); лимон — лимон(ад); кит — кит(иця). 2. Читайте! Помічайте! Продовжуйте! Рано — нора; мило — ломи; мара — рама; сосна — насос; банка — кабан; Марко — комар; Мишко — комиш; товар — варто; терка — катер; наказ — казна; наша — шана. 3. Розпитування за складовою таблицею 4.Робота над скоромовкою Віл везе важучий віз — Вовну, вату, верболіз. Вперся віл, і впало з воза Вісім в’язок верболозу. Ю. Кругляк Чечір-вечір, чечір-вечір. Хтось воркує біля печі. Чорні лапи, вуса, ротик, Чечір-вечір, чорний КОТИКІ Г. Чубач III. Перевірка домашнього завдання Конкурс на краще виразне читання вірша. IV. Мотивація навчальної діяльності.
— На сьогоднішньому уроці ми ознайомимося із творчістю української письменниці Любові Забашти. Вона тонко відчуває красу природи. Її поетичні рядки переливаються різними кольорами, випромінюють радість і ніжність. V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу 1.Біографічна довідка — Любов Василівна Забашта — поетеса, драматург, прозаїк — народилася в місті Прилуки на Чернігівщині. З дитинства дівчинка полюбила поезію, пісню і, будучи третьокласницею, вже почала складати вірші. Уперше вірші Любові Забашти були надруковані в газеті. Свого часу, в середині 1930-х років, майбутню поетесу підтримав П. Г. Тичина, що окрилило дівчину. На обласній нараді молодих літераторів у Чернігові виступала і сімнадцятирічна Люба. Вона читала вірші про квіти і дівочі мрії. Клас 2. Опрацювання вірша Л. Забашти «Біле свято зими» (с. 70) 1) Виразне читання вірша вчителем. — Які картини постали у вашій уяві під час слухання вірша? 2) Словникова робота. Снігуріпухових малятанавкруги урочистоубранням нарум’янюютьпростягаючи Читання слів «луною» за вчителем. — Прочитайте слова з м’якими приголосними. Фізкультхвилинка 3) Колективне читання вірша «луною» за вчителем. 4) Читання вірша «ланцюжком» за строфами. — Спробуйте пояснити назву прочитаного вірша. — Чому поетеса назвала сніги пуховими? — Чому сніги засвітилися червонястим і жовтим? — Хто зустрічає біле свято зими? 5) Робота в групах. Вибрати із тексту слова: 1-иіа група — слова — назви предметів; 2-га група — слова — назви дій; 3-тя група — слова — назви ознак. 6) Гра «Добери слово». — До слова — назви предмета оберіть слово — назву дії. Снігурілетять санчатабіжать ялинкизасвітилися малятазастрибали снігихитають 7) Гра «Добери риму». Веселі. (оселі); сніги. (навкруги)', ялинки. (зупинки). 8) Гра «Котик і мишки». Першою починає читати «мишка». Коли вона прочитає декілька слів або речення, то починає читати «котик». Він намагається наздогнати «мишку». Гра припиняється, коли обидва учні читають одне і те саме. 9) Гра «Диктор телебачення». Читати вірш, періодично відриваючи погляд від тексту, щоб подивитися на глядачів. VI. Підсумок уроку — Який вірш читали на сьогоднішньому уроці? — Хто його автор? — Що нового ви дізналися про письменницю Любов Забашту? VII. Домашнє завдання Намалювати малюнок до вірша. | |
| |
Переглядів: 5090 | |
Чим розпізнаємо запах і смак |
Тварини |
Різання паперу. виготовлення з цупкого паперу геометричних фігур |
Мікрорайон школи. Практична робота: «Безпечні та небезпечні місця на шкільно... |
Саморобна дидактична гра «сад і город» |
Всього коментарів: 0 | |