Урок 10. Скринька загадок. Іван Сенченко. За лісом, за пралісом золота діжа сходить Мета: формувати вміння висловлювати оцінні судження; навчати розуміти прочитане, виділяти головне; ставити запитання за прочитаним; розвивати образне мислення; виховувати любов до рідного слова. Хід уроку I. Організаційний момент II. Мовленнєва розминка 1. Розучування лічилки Раз, два, три, чотири — Кицю грамоти учили: Не читати, не писати, А за мишками ганяти. 2. Розчитування за складовою таблицею 3. Читання вірша «луною» за вчителем КОНАДІНС, АБО СНІДАНОК НАВИВОРІТ Наш Іванко спозаранку Вже готовий до сніданку — У сорочці, у штанцях, Навіть з ложкою в руках. Глип на стіл — Там БІЛХ, АВАК. Що це значить? Як це так? Усміхнулась ложка хитро, Усміхнувся хитро ніж: — Раз навиворіт сорочка, КОНАДІНС, будь ласка, їж! III. Перевірка домашнього завдання Конкурс на кращого загадувана і відгадувача загадок. IV. Мотивація навчальної діяльності. — Ви чудово загадували і відгадували загадки. Відгадайте тепер мої загадки! ■ Із-за моря випливає,*Живимзерном народжений, Промінці ласкаві має,Живу я на землі. Заглядає у віконцеЩодня рум’яним сонечком Це яскраве, кругле. (сонце).Я сходжу на столі. (Хліб) V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання тексту І. Сенченка «За лісом, за пралісом золота діжа сходить» (С. 74-75) 1. Виразне читання тексту вчителем — Назвіть головних персонажів прочитаного тексту. 2. Словникова робота Балабуха — тут: опуклість, гірка. 3. Читання тексту учнями — З якою інтонацією читатимемо слова Катрусі? (Зі здивуванням, захопленням) Бабусі? (Спокійно, розмірено) Фізкультхвилинка Раз, два — дружно встали, Добре спинки порівняли. Три — швиденько взяли гирі, Підняли їх на чотири. Попиляли ми дрова — Раз, два, раз, два. Порубали ми дрова — Раз, два, раз, два. Не стомились — відпочили І за парти тихо сіли. 4. Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання — Хто загадав дітям загадку про сонечко? — До кого Катруся звернулася із запитанням? — Як бабуся пояснила Катрусі відгадку? — Чому хліб порівнюють із сонцем, а сонце — із хлібом? — Знайдіть у прочитаному тексті загадку і відгадку до неї. 5. Читання тексту за особами — Які загадки про місяць, зірки ви знаєте? Загадайте їх однокласникам. • В синім небі світлячки — Не дістать до них рукою. А найбільший світлячок Зігнувся, як черв’ячок. (Зорі й місяць) • Аж до раночку вночі Дід-пастух овець лічив. Вийшло сонечко з-за гаю. Де вони тепер — не знає. (Місяць, зорі) • Буває кругленький, З ріжками буває, Вночі його видно, А вдень він зникає. (Місяць) • Срібною доріжкою, Виставивши ріжки, Через річку перейшов, Не змочивши підійшов. (Місяць) VI. Підсумок уроку — Чи сподобався вам сьогоднішній урок? — Що нового дізналися? VII. Домашнє завдання Дібрати загадки про місяць і зірки. Загадати їх однокласникам. | |
| |
Переглядів: 2145 | |
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка» |
Уроки чемності |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач... |
Народні іграшки з глини |
Всього коментарів: 0 | |