💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Скринька загадок. Іван Сенченко. За лісом, за пралісом золота діжа сходить

Урок 10. Скринька загадок. Іван Сенченко. За лісом, за пралісом золота діжа сходить

Мета: формувати вміння висловлювати оцінні судження; навчати розуміти прочитане, виділяти головне; ставити запитання за прочитаним; розвивати образне мислення; виховувати любов до рідного слова.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Мовленнєва розминка

1. Розучування лічилки

Раз, два, три, чотири —

Кицю грамоти учили:

Не читати, не писати,

А за мишками ганяти.

2. Розчитування за складовою таблицею

3. Читання вірша «луною» за вчителем

КОНАДІНС, АБО СНІДАНОК НАВИВОРІТ Наш Іванко спозаранку Вже готовий до сніданку —

У сорочці, у штанцях,

Навіть з ложкою в руках.

Глип на стіл —

Там БІЛХ, АВАК.

Що це значить?

Як це так?

Усміхнулась ложка хитро,

Усміхнувся хитро ніж:

— Раз навиворіт сорочка,

КОНАДІНС, будь ласка, їж!

III. Перевірка домашнього завдання

Конкурс на кращого загадувана і відгадувача загадок.

IV. Мотивація навчальної діяльності.

— Ви чудово загадували і відгадували загадки. Відгадайте тепер мої загадки!

■ Із-за моря випливає,*Живимзерном народжений,

Промінці ласкаві має,Живу я на землі.

Заглядає у віконцеЩодня рум’яним сонечком

Це яскраве, кругле. (сонце).Я сходжу на столі. (Хліб)

V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу.

Опрацювання тексту І. Сенченка «За лісом, за пралісом золота діжа сходить» (С. 74-75)

1. Виразне читання тексту вчителем

— Назвіть головних персонажів прочитаного тексту.

2. Словникова робота

Балабуха — тут: опуклість, гірка.

3. Читання тексту учнями

— З якою інтонацією читатимемо слова Катрусі? (Зі здивуванням, захопленням) Бабусі? (Спокійно, розмірено)

Фізкультхвилинка

Раз, два — дружно встали,

Добре спинки порівняли.

Три — швиденько взяли гирі,

Підняли їх на чотири.

Попиляли ми дрова —

Раз, два, раз, два.

Порубали ми дрова —

Раз, два, раз, два.

Не стомились — відпочили І за парти тихо сіли.

4. Аналіз змісту оповідання з елементами вибіркового читання

— Хто загадав дітям загадку про сонечко?

— До кого Катруся звернулася із запитанням?

— Як бабуся пояснила Катрусі відгадку?

— Чому хліб порівнюють із сонцем, а сонце — із хлібом?

— Знайдіть у прочитаному тексті загадку і відгадку до неї.

5. Читання тексту за особами

— Які загадки про місяць, зірки ви знаєте? Загадайте їх однокласникам.

• В синім небі світлячки —

Не дістать до них рукою.

А найбільший світлячок

Зігнувся, як черв’ячок. (Зорі й місяць)

• Аж до раночку вночі Дід-пастух овець лічив.

Вийшло сонечко з-за гаю.

Де вони тепер — не знає. (Місяць, зорі)

• Буває кругленький,

З ріжками буває,

Вночі його видно,

А вдень він зникає. (Місяць)

• Срібною доріжкою,

Виставивши ріжки,

Через річку перейшов,

Не змочивши підійшов. (Місяць)

VI. Підсумок уроку

— Чи сподобався вам сьогоднішній урок?

— Що нового дізналися?

VII. Домашнє завдання

Дібрати загадки про місяць і зірки. Загадати їх однокласникам.

Категорія: Читання | Додав: SYLER (07.05.2014)
Переглядів: 2145 | Рейтинг: 0.0/0
Будівельні споруди. конструювання з деталей набору «казкового містечка»
Уроки чемності
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м...
Таблиці додавання й віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел у межах 20. Задач...
Народні іграшки з глини
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]