Урок 8. Скринька пісень-ігор. Ходить гарбуз по городу (народна пісня) Мета: удосконалювати навички виразного читання віршованих творів, читання за особами; розвивати пам'ять, увагу; виховувати любов до художнього слова. Хід уроку I. Організаційний момент II. Перевірка домашнього завдання Робота в групах Учні розповідають одне одному слова пісні-гри «Подоляночка». III. Вправи на розвиток навичок читання 1.Робота з таблицею Шульте — За ЗО с прочитайте числа у послідовності від 1 до 25, не переміщаючи зір за межі центральної клітинки. 9118 13 4 22 15 10 57 624 214 25 16 19 23 17 11 12 821 20 3 2. Гра «Знайди "зайве" слово» ліслисичкалісочок котиккіткит дубдубочокзуб 3. Робота над чистомовкою Па-па-па — розсипана крупа. Пе-пе-пе — кошеня сліпе. По-по-по — річка Лімпопо. Іп-іп-іп — зеленіє кріп. Ап-ап-ап — травку щипле цап. Уп-уп-уп — поживний суп. Оп-оп-оп — у річці короп. Пу-пу-пу — по широкому степу. Пи-пи-пи — золотаві снопи. 4. Робота над скоромовкою На город заліз гарбуз, у землі засів, загруз. Налетіла враз гроза й намочила гарбуза. Зморщив лоба той гарбуз: «Ох, забув узять картуз.» IV. Мотивація навчальної діяльності. — Відгадайте загадку. • На городі виріс дужий, Круглий, жовтий і байдужий До червоних помідорів, До капусти і квасолі. лісовий котячий дубовий Клас Хто цей гордий карапуз? Здогадалися? (Гарбуз). Демонстрування картинки або слайду із зображенням гарбуза. — Погляньте на цей чудовий гарбуз. Розкажіть, який він. — Сьогоднішній Урок ми присвячуємо цій чудовій городній рослині. — Слово гарбуз запозичене з тюркських мов, у тюркську потрапило з перської, де буквально означало «віслячий огірок». Фізкультхвилинка V. Сприймання й усвідомлення нового матеріалу. Опрацювання пісні-гри «ходить гарбуз по городу» (с. 12-13) 1. Виразне читання тексту пісні вчителем — Чим здивувала вас назва пісні? Чому? 2. Словникова робота Свояк — брат дружини або чоловік сестри. Перістий — смугастий. 3. Читання тексту пісні учнями «ланцюжком» за строфами — Які слова в пісні повторюються? 4. Аналіз змісту пісні з елементами вибіркового читання — Де ходить гарбуз? — Про які городні рослині йдеться у творі? — Чому їх названо гарбузовими родичами? — Розгляньте малюнок до пісні. Які особливості кожного з її персонажів передав художник? — У що він одягнув гарбуза та його родичів? Гра «Упізнай героя» • Печуть мене, смажать і варять, їдять мене і дуже хвалять. (Картопля) • В полі хороше мені Зеленіти навесні. Чим же я — не молодець? Маю диво-корінець, Все про нього дбаю, Цукор відкладаю. (Буряк) • Без рук, без ніг, А в’ється, як батіг. (Квасоля) • На городі в нас грядки, На грядках — рясні листки: Там зростають малюки, Зелененькі. (огірки). 5. Робота в групах Запропонувати вбрання акторів для виконання пісні на сцені. Розіграти пісню. VI. Підсумок уроку — Яким був сьогоднішній урок? — Чого навчалися на уроці? — Що найбільше сподобалося? VII. Домашнє завдання Вивчити пісню напам’ять. | |
| |
Переглядів: 2530 | |
Безпека на відпочинку |
Сюжетна аплікація. Створення композицій до казок |
Свято здоров'я (урок проводять два вчителі) |
Текстильні матеріали. Плетіння «косичка» |
Українські дитячі пісеньки «Кукуріку, півнику», «Добрий вечір, зайчику». Дитя... |
Всього коментарів: 0 | |