У розділі матеріалів: 1349
Показано матеріалів: 571-580
Сторінки: «« 1 2 ... 56 57 58 59 60 ... 134 135 »»

Тема: Звук [х ], [х’ ]. Букви Х х

Мета: Познайомити дітей із новою буквою  розвивати читацькі вміння; увести поняття „діалог”. Розвивати вміння читати вибірково, переказувати прочитане за запитаннями; познайомити з синонімами (без уживання терміну).Виховувати повагу й любов до хліба.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 1357 | Додав: SYLER

Тема: Апостроф

Мета: продовжити засвоєння учнями слів зі знаком «апостроф», вчити їх читати слова з апострофом, виробляти уміння встановлювати звуко-буквенний аналіз у таких словах, поповнювати словниковий запас учнів, розвивати мовленнєві навички, виховувати любов до сім’ї та праці.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 3458 | Додав: SYLER

Тема. Що я знаю про букви голосних і приголосних звуків

Мета. Закріпити та систематизувати знання учнів про букви голосних і приголосних звуків; формувати й розвивати мовленнєві уміння i навички. Розвивати навички правильного, свідомого читання, кмітливість. Виховувати доброту, вміння товаришувати, цінувати дружбу.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2066 | Додав: SYLER

Тема. Закріплення знань про вивчені звуки і букви. Читання тексту. Засвоєння правил поведінки в гостях

Мета: повторити та закріпити знання учнів про вивчені звуки та букви; продовжувати формувати навичку правильного виразного свідомого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пам'ять, увагу, бажання більше читати; виховувати гарні манери, вміння правильно поводити себе в різних ситуаціях.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2244 | Додав: SYLER

Урок  238 (письмо)

Тема: Підсумковий урок. Урок-подорож океаном Знань

Мета: узагальнити знання учнів за темами програми 1 класу; навички каліграфічного письма; вміння виконувати звуко-буквений аналіз, складати речення за поданою схемою, знання учнів про слова, що означають назви предметів, ознак, дій, близькі та протилежні за значенням; розширювати словниковий запас учнів; розвивати увагу, спостережливість, творче мислення, здібності, мовне чуття, культуру мовлення, уміння давати правильні відповіді на поставлені запитання, доводити свою точку зору; виховувати любов до Батьківщини, уміння працювати в парах змінного складу, самостійно, колективно, за варіантами, сприяти формуванню дружніх стосунків у колективі.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2426 | Додав: SYLER

Урок  237 (читання)

Тема: Свято Букваря

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2977 | Додав: SYLER

Урок  236 (письмо)

Тема: Слова, протилежні за значенням

Мета: ознайомити учнів зі словами, протилежними за значенням; вчити добирати такі слова до поданих, знаходити їх у реченнях; удосконалювати навички каліграфічного письма, уміння складати звукову модель слів та виконувати складовий аналіз, відгадувати загадки; розширювати словниковий запас учнів; розвивати увагу, спостережливість, образне, творче мислення, уміння описувати предмети, творчі здібності, мовне чуття, культуру мовлення, уміння давати правильні відповіді на поставлені запитання; виховувати вміння працювати у парах змінного складу, самостійно, колективно, за варіантами; сприяти формуванню дружніх стосунків серед учнів класу.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 4692 | Додав: SYLER

Урок  235 (читання)

Тема: Прислухайся до мови природи. Підсумковий урок. Урок-вікторина

Мета: удосконалювати вміння працювати з текстом, коригувати власні висловлювання, діяти за алгоритмом (пам'яткою), виправляючи помилки; узагальнити вивчений матеріал за рік; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне, працювати за зразком, учити дітей бути спостережливими, уважними, розвивати творчість учнів засобами художнього слова; виховувати любов до школи, природи; вчити працювати спільно, формувати позитивне ставлення до навчання.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 1575 | Додав: SYLER

Урок  234 (письмо)

Тема: Що робить? Розвиток зв'язного мовлення

Мета: ознайомити учнів зі словами, що означають дію предметів і відповідають на питання що робити?; вчити знаходити ці слова у реченнях, ставити до них питання, описувати предмет за кольором, формою, складати речення за поданими схемами, використовуючи слова, що означають дії; удосконалювати навички каліграфічного письма; розширювати лексичний запас учнів словами, що називають дії предметів; розвивати увагу, спостережливість, образне, творче мислення, уміння описувати предмети, творчі здібності, мовне чуття, культуру мовлення, вміння давати правильні відповіді на поставлені запитання; виховувати бажання працювати у парах змінного складу, самостійно, колективно; сприяти формуванню дружніх стосунків серед учнів класу.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 1600 | Додав: SYLER

Урок  233 (читання)

Тема: Загадки пригадаємо, нові прочитаємо. Урок-подорож

Мета: продовжувати вчити дітей відгадувати загадки, виділяючи основні ознаки предметів; ознайомити учнів з різними видами загадок; формувати вміння аналізувати навчальний матеріал, порівнювати, визначати головне; тренувати спостережливість, уважність; розвивати образність мовлення учнів; виховувати любов до природи, вчити працювати спільно.

1 Клас | Навчання грамоти | Переглядів: 2201 | Додав: SYLER