Заняття 9 Тема: Поняття старший, молодшийМета: розкрити зміст понять старший, молодший; навчити робити висновки за змістом завдання, хто старший або молодший. Обладнання: ілюстрації до теми, палички для усної лічби. Хід Заняття I. Організація учнів до Заняття II. Повідомлення теми й завдань Заняття 1. Учитель. Послухайте історію і скажіть, як ви зрозуміли зміст поняття старший, молодший. Віктор із татом і песиком Булькою поверталися з прогулянки. Від парку додому їхали автобусом. Коли вони зайшли в автобус, Віктор побачив вільне місце і швидко всівся біля вікна. — В-ваф — озвався Булька, ніби здогадався, що треба поступитися місцем старшому. — Ой, тату, вибач, сідай, будь ласка,— почервонів хлопчик. — Дякую, але поступимося місцем отому дідусеві, бо я молодший від нього,— мовив тато і запропонував старенькому сісти. 2. Обговорення прочитаного, розгляд ілюстрацій та висловлення думки учнями про шанобливе ставлення до людей похилого віку. Технологія «Мікрофон» Учні по черзі висловлюють думки, відповідають на питання: — Як ви зрозуміли зміст поняття старший, молодший? — А ви поступаєтесь місцем старшим? — Чому так кажуть: «Поважай старих людей, як батьків рідних»? 3. — Сьогодні ми навчимося порівнювати людей за віком. З’ясуємо, коли треба вживати поняття старший, а коли — молодший. III. Формування вмінь порівнювати людей за віком, вживати поняття старший, молодший Фронтальна робота над задачею (С. 31). Самостійна робота над задачами 1—5 (С. 31). Технологія «Метод "Прес”» Учні самостійно розв’язують задачі і відповідають на запитання вчителя, використовуючи слова: «Я вважаю, що...», «...тому, що...», «Таким чином... » — Хто старший зараз? — Хто молодший нині? — Хто був молодший рік тому? — Хто найнижчий? Хто найвищий? 1. Гра «Веселі задачі» ХТО НАЙМОЛОДШИЙ За Юрка Андрійко старший, Та молодший від Сашка. Старший від Сашка Тарас. Хто наймолодший серед нас? Наймолодший — ... Розв’язання Ю. ------- А. С. ------------ Т. -------------- СКІЛЬКИ БУДЕ ЮЛІ РОКІВ? Люсі зараз 14, Юлі б було торік. Коли Люсі буде 20, В Юлі буде що за вік? Відповідь. Юлі — 13 років. 2. Розвиток логічного мислення учнів 1) Завдання 6 (С. 32). 2) Гра «Палички-складалочки». Завдання 7(С. 32). Забери чотири палички так, щоб утворилося три квадрати. IV. Підсумок Заняття | |
| |
Переглядів: 2050 | |
Створення художнього декоративного образу. Практична робота «Чарівний птах» |
Хто як до зими готується. Побудова і записування речень, що передають зміст м... |
Робота з природним матеріалом. Сувеніри із насіння ясена, клена |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Школа ввічливості. Гостини |
Всього коментарів: 0 | |