УРОК 71 Тема: Розвиток зв'язного мовлення. Розповідь за серією малюнківМета: Учити складати зв'язні розповіді за серією малюнків; розвивати діалогічне і монологічне мовлення; учити вживати у мовленні слова — назви дій; поглиблювати знання про текст; виховувати доброту і ввічливість. Хід Уроку І. Організація класу до уроку II. Актуалізація опорних знань. 1. Каліграфічна хвилинка. Чо чи ши жа зичиш Чого собі не зичиш, і другому не жадай. — Підкресліть слова — назви дій. Доберіть до них близькі за значенням слова. — Поясніть, як ви розумієте це прислів'я? 2. Робота з казкою. Вправа ЗО, с. 17. — Прочитайте уривок казки. Як вона називається? — Пригадайте і розкажіть в особах початок і кінець казки. — Як ви гадаєте, чи підходить записане нами прислів'я до казки? — Прочитайте у вправі слова — назви дій. Поставте до них питання. 3. Добір синонімів-дієслів. Вправа ЗО, завдання 3. — Якими словами можна замінити слово стук-стук. — Замініть таким чином слова шкряб-шкряб, хлюп-хлюп, стриб-стриб. — Виконайте завдання 3 у вправі. Запишіть речення за зразком. III. Фізкультхвилинка IV. Складання розповіді за серією малюнків і запитаннями. Вправа 31, с. 18 1. Розгляд малюнків. — Розгляньте малюнки. Що зображено на кожному з них? — Дайте дітям імена. — Що ви можете сказати про поведінку Сашка? 2. Складання речень за кожним малюнком. — Придумайте, який заголовок можна дібрати до тексту, що ви будете складати за малюнками. — Пригадайте, з яких частин повинен складатися текст? — Подумайте, як можна почати вашу розповідь. Яка пора року була? Якою була дорога? — Розгляньте перший малюнок. Що на ньому зображено? — Куди зібрався Сашко? — Кого він побачив на дорозі? (Була зима. Усе засипав сніг. На дорозі під снігом — лід. Слизько. Сашко взяв ключку і зібрався на ковзанку пограти у хокей. По дорозі йшов Іванко.). — Подивіться на другий малюнок. Що сталося з Іванком? — Як він себе почував? — Як поводився у цей момент Сашко? (Раптом хлопчик послизнувся і впав. Шапка відлетіла вбік. Боляче йому і соромно. А Сашко стоїть, регоче.). — Роздивіться третій малюнок. — Що сталось з Сашком? (Піднявся Іванко, шапку підібрав. А Сашко сміливо вийшов на дорогу. Та на тому ж таки місці послизнувся і впав.). — Розгляньте четвертий малюнок. — Що зробив Іванко? — Як почувався Сашко? (Підбіг Іванко до хлопчика, допоміг піднятися. Соромно стало Сашкові за те, що глузував з Іванка.). — Як би ви закінчили розповідь? Можливо, вам допоможуть у цьому прислів’я, записані після вправи? 4. Запис розповіді в зошити під керівництвом, учителя. V. Порівняння складеної розповіді і казки « Лисичка і журавель» — Порівняйте складену вами розповідь і казку. Чим вони подібні? Чим відрізняються? — Які прислів’я ви дібрали б до цих творів? VI. Підсумок уроку — Що ви училися робити на уроці? — Чи зрозуміли ви, як треба ставитись до інших? VII. Домашнє завдання. Вправа 32, с. 19 — Навчіться правильно читати текст. Випишіть слова — назви дій. | |
| |
Переглядів: 7085 | |
Плетіння. Спосіб плетіння «косичкою». Створення виробів з плетіння |
Незвичайний стадіон |
Уроки чемності |
Самообслуговування. Призначення одягу та взуття |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
Всього коментарів: 0 | |