Тема: Редагування деформованого тексту Мета уроку:
Обладнання: пpoгpaмa "WordPad", файл "Урок 26.doc". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки.
II. Розминка. Від А до Б ведуть багато шляхів. I серед них є лише один шлях, що проходить через кола з числами, які дають в cyмi 1000. Рухатись можна тільки вниз. Знайдітъ цей шлях. (13 + 393 + 102 + 241 + 361 = 1000) Пошук краще зробить організованим за якимось правилом. Наприклад, перегляд розпочати з перевірки сум цифр, розташованих з самого лівого боку. Потім, повертаючись назад на одну лінію, продовжити спуск по іншій гілці. Але, якщо є далі розгалуження, то першою перевіряють гілку, що розміщується лівіше. Причому навіть не потрібно відразу рахувати суму, достатньо перевірити, яким числом закінчується ланцюжок цифр. Лише в paзi закінчення на 0 можна порахувати суму. (Комп'ютер може швидко знайти суму, людина шукає більш легший шлях розв'язання задачі). Наприклад: 1. Розглянемо ланцюжок 372 – 373 – 281 – 135 - 76. Рахуємо 2 + 3 + 1 + 5 + 6 закінчується на 7, висновок: не може бути відповіддю. 2. Повертаємося назад до значення 281 i розглядаємо ланцюжок 372- Складемо таблицю перевірок:
IV. Актуалізація опорних знань. • Як виділиити текст? (Провести по ньому натиснутою лівою клавшею миші або, тримаючи клавшу Shift, переміщувати клавіші стрілки ¬, ®, , ¯ по тексту). V. Вивчення нового матеріалу. За підручником стор.55. Фізкультхвилинка. Раз! Два! Bci присіли, Потім вгору підлетіли. Три! Чотири! Нахилились, Із струмочка гарно вмились. П'ять! Шість! Вci веселі, Летимо на каруселі Сім! Biciм! В поїзд сіли, Ніжками затупотіли. Дев'ять! Десять! Відпочили – I за парти дружно сіли. VI. Робота за комп'ютером. Пpoгpaмa "WordPad". Запуск программ ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad. Виконати завдання стор.55. Релаксація.
Вправи для очей. У середньому темпі зробити 3-4 кpyгові рухи очима праворуч, а потім ліворуч. Послабивши м'язи очей, подивитись вдалечінь на рахунок 1-6. Повторите 1-2 рази. Вправи для рук. Покласти руки, зігнутіi в лктях, на край столу. Кисті рук підняти вгору долонями одну до одної. На рахунок раз – роз'єднати палці в сторони, на рахунок два – поступово зібрати вci пальці разом. VII. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
VIII. Домашне завдання (диференційоване). Завдання 1 (легше). Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 55). Завдання 2 (складнше). Скласти магічний квадрат з сумою чисел 51, в якому найменше число 1, найбільше 33 (або різниця між числами дорівнює 4). | |
| |
Переглядів: 864 | |
Узагальнюючий урок із теми «Пластика форм». Виготовлення подарунка до зимових... |
Спостереження та досліди |
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас... |
«Бременські музиканти» (німецька народна казка). Продовження |
Поводження з незнайомими людьми у під'їзді, на вулиці |
Всього коментарів: 0 | |