💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Текстовий редактор

Тема: Текстовий редактор

Мета уроку:

  • розвивати навички роботи з текстовим редактором;
  • задачі на множини, перетин множин;
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати любов до природи.

Обладнання: програма "WordPad".

Хід уроку

I. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Задача (Льюїса Керрола). В жорстокому бою 70 із 100 піратів втратило око, 75 – одне вухо, 80 – поранень в руку i 85 в ногу. Яка максимальна кількість піратів, що отримали всі чотири поранення?

Іноді розв'язування задачі зручно показувати на малюнках. Після першої умови ясно, що 70 шрамів мають 1 поранення,  решта 30 поранень не мають.

Після другої умови при yмовi, що кількість поранених мінімальна, будемо вважати, що 30 піратів, що не мали поранень, отримають перше поранення. А оскільки всього отримало поранення 75, то iз тих, що раніше отримали поранення ще 45 отримають його вдруге. Всього 1 поранення будуть мати 55 піратів, 2 поранення – 45 піратів.

1.       Після третього поранення (80 пipaтів), тих, хто мав одне поранення, отримають його вдруге (55). Із тих, хто мав 2 поранення, третє обов'язково отримають ще 25 (80 - 55 = 25). Тобто маємо, що 2 поранення мають 55 + 20 = 75 пірата, 25 матимуть 3 поранення.

2.       Відомо, що ще 85 шрамів отримали поранення, з них для 75 це буде 3-є поранення, а серед тих, що мали 3 поранення 4-е поранення обов'язково отримають ще 10 (85-75=10).

Відповідь: мінімальна кількість пipaтiв, що отримали 4 поранення.

II.        Перевірка домашнього завдання.

  1. Актуалізація опорних знань.
  2. Вивчення нового матеріалу.
  1. Робота з підручником.
  2. Фізкультхвилинка.

Раз, два! –

Bci пірнають,

Три, чотири! – виринають.

П'ять, шість! - на воді

кріпнуть крильця молоді.

Сім, вiciм! - повторили

I за парти тихо сіли.

V.        Робота за комп'ютером. Пpoграма "WordPad"

Запуск програми ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad.

Виконати завдання стор.49.

Релаксація.

Вправи для очей.

Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторити тричі .

Вправи для рук.

3ігнути одну руку в кисті (до себе). Великий палець з допомогою іншої руки повинний дотягтися до руки. Вправа виконується поперемінно двома руками.

VI.      Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

VII.     Домашнє завдання.

Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 49).

Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (21.03.2017)
Переглядів: 995 | Рейтинг: 0.0/0
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани»
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі)
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура...
Елементарне поняття про будову людської фігури, її складових частин. Практичн...
Російська народна казка «Лисичка»
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]