Тема: Текстовий редактор Мета уроку:
Обладнання: програма "WordPad". Хід уроку I. Організаційний момент. Повторення правил з техніки безпеки. Розминка. Задача (Льюїса Керрола). В жорстокому бою 70 із 100 піратів втратило око, 75 – одне вухо, 80 – поранень в руку i 85 в ногу. Яка максимальна кількість піратів, що отримали всі чотири поранення? Іноді розв'язування задачі зручно показувати на малюнках. Після першої умови ясно, що 70 шрамів мають 1 поранення, решта 30 поранень не мають. Після другої умови при yмовi, що кількість поранених мінімальна, будемо вважати, що 30 піратів, що не мали поранень, отримають перше поранення. А оскільки всього отримало поранення 75, то iз тих, що раніше отримали поранення ще 45 отримають його вдруге. Всього 1 поранення будуть мати 55 піратів, 2 поранення – 45 піратів. 1. Після третього поранення (80 пipaтів), тих, хто мав одне поранення, отримають його вдруге (55). Із тих, хто мав 2 поранення, третє обов'язково отримають ще 25 (80 - 55 = 25). Тобто маємо, що 2 поранення мають 55 + 20 = 75 пірата, 25 матимуть 3 поранення. 2. Відомо, що ще 85 шрамів отримали поранення, з них для 75 це буде 3-є поранення, а серед тих, що мали 3 поранення 4-е поранення обов'язково отримають ще 10 (85-75=10). Відповідь: мінімальна кількість пipaтiв, що отримали 4 поранення. II. Перевірка домашнього завдання.
Раз, два! – Bci пірнають, Три, чотири! – виринають. П'ять, шість! - на воді кріпнуть крильця молоді. Сім, вiciм! - повторили I за парти тихо сіли. V. Робота за комп'ютером. Пpoграма "WordPad" Запуск програми ПУСК ® ПРОГРАММЫ ® СТАНДАРТНЫЕ ® WordPad. Виконати завдання стор.49. Релаксація. Вправи для очей. Уявити перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторити тричі . Вправи для рук. 3ігнути одну руку в кисті (до себе). Великий палець з допомогою іншої руки повинний дотягтися до руки. Вправа виконується поперемінно двома руками. VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку. VII. Домашнє завдання. Виконати завдання "Для розумників i розумниць" (з підручника на сторінці 49). | |
| |
Переглядів: 995 | |
Н. Забіла «Древній Київ», М. Познанська «Зацвіли каштани» |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
А. Коваль «Слова розповідають». Л. Компанієць «Ковалівна». Олена Пчілка «Жура... |
Елементарне поняття про будову людської фігури, її складових частин. Практичн... |
Російська народна казка «Лисичка» |
Всього коментарів: 0 | |