💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Текстовий редактор WordPad. Запис документа на диск

Тема. Текстовий редактор WordPad. Запис документа на диск

Мета: Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. Сформувати вміння зберігати створений документ на диск. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

На сьогоднішньому уроці я бажаю вам продемонструвати свою творчість, проявити активність, не втрачати гарний настрій. Тож усміхнімося одне одному. Від цього буде залежатиме продуктивність праці на уроці.

Чи можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу вчителя?

Як слід сидіти за комп’ютером?

Якою повинна бути відстань від очей до екрана монітора? Чому?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Якою клавішею можна видалити символ справа від курсору? А зліва? А виділене слово, рядок, чи абзац?

- Якою клавішею курсор переміщується на початок рядка? А в кінець ?

- Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами?

IV.Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

 Ви вже знаєте, що інформація може бути подана у різних формах – у вигляді тексту, малюнка, звукового повідомлення. Тексти теж бувають різними.

2. Робота з підручником. (ст. 46)

3. Практична робота

Виконання завдань №1-3робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

Косооке зайченятко –

Довгі вушка, гарні лапки –

Повернулось вправо, вліво,

Головою покрутило.

Пострибало, потягнулось,

За морквинами нагнулось.

І почало їх збирать –

Один, два, три, чотири, п’ять.

Першу, другу – мамі й тату.

Дві морквини – сестрі й брату.

На пеньочок тихо сіло,

П’яту моркву смачно з’їло.

V. Робота з комп’ютером

Придумай художній або науково-популярний текст. Набери його в текстовому редакторі WordPad. Можеш скористатися одним із текстів, наведених нижче.

На галявині

Ми вийшли на галявину, осяяну ласкавим сонечком. Усюди грали яскравими вогниками барвисті квіти. Ми з Наталкою вирішили сплес­ти віночок з ромашок. Он їх скільки — білі, жовті!

Вуалехвіст

Зі звичайного карася вивели в Китаї золотих рибок. Вони бувають різного забарвлення: золотаво-червоні, біло-рожеві, чорно-золотисті. Є породи з довгим «вуалевим» хвостом.

Пам'ятай! Коли при введенні тексту курсор доходить до краю рядка, він автоматично переходить на наступний ря­док. Клавішу Еnter треба натискати тільки в тому разі, коли хочеш почати новий абзац.

 Релаксація

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць»(ст. 47)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 46-47.

Робочий зошит. Урок 22(№4,5)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (13.02.2015)
Переглядів: 1592 | Рейтинг: 0.0/0
Леся Українка «Вишеньки», «На зеленому горбочку». Олександр Олесь «Серед крас...
Листівка для Елзіка
Узагальнюючий урок із теми «Рукотворна краса». Колективна робота «Сонячні кві...
Свято Букваря!
Прикраси для ялинки. Підбір матеріалів для виготовлення прикрас з паперу. Пос...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]