Тема. Алгоритми (повторення). Робота з електронною поштою Мета. Пригадати означення алгоритму, команди, виконавця. Навчити створювати та відправляти електронні листи. Розвивати логічне мислення, пам'ять та пізнавальну цікавість. Виховувати інтерес у дітей до вивчення комп’ютерної грамоти. Закріпити знання з техніки безпеки. Обладнання. ПК; робочі зошити; програма «Internet Explorer ». Хід уроку І. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки. Не розпочинай роботу за комп’ютером без дозволу вчителя. Не торкайся проводів, розеток, незнайомих кнопок та клавіш. Спину тримай рівненько. Сиди на відстані не менше 50 см від екрана монітора. Не працюй брудними та вологими руками. II. Повідомлення теми, мети, завдань уроку. ІІІ. Актуалізація знань. З якими виконавцями ми знайомі? Що вони можуть робити? ІV. Вивчення нового матеріалу Робота з підручником ст. 16. Давайте згадаємо, що таке алгоритм та команда. Хто може бути виконавцем команд? Наведіть приклади алгоритмів. 2. Практична робота. Виконання завдань №1,2 робочого зошита 3. Фізкультхвилинка. Хто ж там, хто вже так стомився І наліво похилився? Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати. Руки вгору, руки вниз, Вгору трошки подивись. Руки склали як вітряк, І покрутимося так. Вище руки підійміть І спокійно опустіть. Будем дружно ми сідати І до праці приступати. V. Практична робота з комп'ютером. Сьогодні ти напишеш свій перший електронний лист та надішлеш його сусідові. Увійди в свою поштову скриньку. Знайди у вікні кнопку або гіперпосилання Написати, підведи до нього вказівник та клацни ліву кнопку миші. Тепер ти можеш написати лист своєму однокласникові. Дізнайся його адресу. Коли закінчиш написання листа, знайди кнопку Надіслати і натисни її за допомогою миші. Якщо ти не помилився і правильно написав електронну адресу, твій однокласник невдовзі отримає цей лист. Перейди до папки Вхідні та перевір, чи не прийшов лист тобі. Якщо ти отримав новий лист, то прочитай його й напиши відповідь. Для цього знайди у вікні та натисни кнопку Відповісти. Адресу вже можна не вводити. Вона впишеться в поле Кому автоматично. Відповідь буде відправлено на ту адресу, з якої надійшов лист. Релаксація Міцно закрити очі (рахувати до 3), відкривши їх подивитися в далечінь (рахувати до 5). Повторити 5 разів. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст17) VІІ. Підсумок уроку. Що найбільш зацікавило на уроці? Що сподобалося виконувати? Про що хотіли б дізнатися більше? Де використаємо отримані знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник: ст. 16-17 Робочий зошит: Урок 7(№3-5) Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1224 | |
Смішинки-веселинки. М. Хоросницька «Матусин заповіт», «Дві душі», «Обіцянка» |
Щоб бути здоровим і все встигати робити |
Народні промисли України |
Ліплення з пластиліну. Властивості пластиліну. Інструменти та пристосування д... |
У царстві букв і звуків |
Всього коментарів: 0 | |