💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Всесвітня павутина. Програма «Internet Explorer»

Тема. Всесвітня павутина. Програма «Internet Explorer»

Мета: Ознайомити учнів з поняттями «веб-сайт», «веб-сторінка», дати уявлення про веб-оглядачі та їх функції. Закріпити знання про комп'ютерні мережі. Розширювати кругозір, просторові уявлення, вміння орієнтуватися в глобальній мережі. Розвивати практичні навички роботи на комп'ютері. Виховувати дбайливе ставлення до комп'ютерного обладнання.

Обладнання: ПК; підручник; програма «Internet Explorer».

Хід уроку

І. Організація класу. Перевірка домашнього завдання.

ІІ. Повторення правил техніки безпеки та правил поведінки в комп'ютерному класі.

Гра «Правильно - неправильно!»

Учитель розповідає правила гри: зачитуються віршовані рядки, які обов'язково відповідають або не відповідають якомусь правилу поведінки в комп'ютерному класі.

В клас комп'ютерний спітнілі ми вбігаємо щосили...(ні)

Витри старанно взуття, нам не потрібне сміття! (так)

За улюблений комп'ютер падаєм, мов спілі фрукти...(ні)

А щоб сісти нам за парту, вчитель нам дає команду! (так)

Ти підсунь дисплей близенько і шнури поправ хутенько! (ні)

Від екрана ти відсядь... Сантиметрів п'ятдесят! (так)

Голова болить моя, Потерплю годину я! (ні)

Я дротів не зачіпаю, правило це добре знаю! (так)

Як відчую щось горіле, промовчу я всім на диво...(ні)

В електронний клас науки сміло входь! Лиш вимий руки! (так)

ПІ. Актуалізація опорних знань.

Що таке комп'ютерна мережа?

Які комп'ютерні мережі ви знаєте?

Що таке модем?

IV. Повідомлення теми і завдань уроку.

- Вам знайомі слова «веб-сайт», «веб-сторінка» ?

Сьогодні на уроці ми дізнаємося, що вони означають; навчимося ходити по сайтам; ознайомимося з програмою «Internet Explorer».

V. Вивчення нового матеріалу.
1. Розповідь учителя.

Про Інтернет сьогодні чув, мабуть, кожний. А що ви про нього знаєте, діти? (відповіді учнів)

У ньому можна знайти відповідь майже на всі запитання. Дізнатися про погоду, останні новини, резуль­тати спортивних змагань, прочитати статтю з енциклопедії, переглянути програму телепередач, навіть самі телепередачі.

Є спеціальні веб-сайти про тварин, рослинний світ. Є сайти бібліотек. Заходь - і читай будь-яку книгу. На сайтах можна подивитися картини з колекцій відо­мих музеїв світу. Навіть з дому не треба виходити.

Сайт можна порівняти з книж­кою. Сторінки веб-сайту назива­ються веб-сторінками. Кожен сайт має свою адресу в Інтернеті й головну сторінку, з якої можна потрапити на інші сторінки сайту

Крім того, з веб-сторінок можна перейти на сторінки інших сайтів. Ця система зв'язків між різними сторін­ками сайтів по всьому світу охоплює планету ніби павутиння. Саме тому її називають веб (від англійського слова web- павутиння).

Існують сайти, на яких можна розміщувати свої розповіді, пові­домлення, ставити запитання, обго­ворити їх, ділитися враженнями. А давайте ми теж будемо роз­міщувати інформацію про наш клас та про цікаві уроки в нашій школі на сайті. Діти з усієї України дізнаються про нас, і ми познайомимося один з одним.

2. Практична робота

Виконання завдань №2 і №4 робочого зошита

3. Фізкультхвилинка.

Ваші очі стомились, тому виконаємо кілька вправ для них.

Очки вліво подивились

Там нічого не змінилось!

Вправо поведем зінички...

Ні зайчика, ні лисички...

Ми нікого там не бачим?

Знову вліво... і направо...

Це не вправа, а забава!

Очі вгору, очі вниз!

Не лінуйся! Посміхнись!

Ще раз вгору, знову вниз.

І на цьому - зупинись!

Оченятам зняли втому,

До роботи, нумо, знову!

4. Підготовка до роботи з програмою «Internet Explorer».

 Розповідь учителя

Для перегляду веб-сайтів використовують спеціальні програми — веб-оглядачі. Одна з таких програм — Internet Explorer. Запусти її, скориставшись значком на Робочому столі, або таким самим значком у меню Пуск

5. Робота з програмою «Internet Explorer»

VI. Підсумки уроку.

Чи був цікавим для вас урок?

Що сподобалось найбільше?

Де можна використати знання, які отримали на уроці?

VIІ.Домашнє завдання

Підручник: ст. 8-9

Робочий зошит: Урок 3(№1,3,5)



Джерело: noindex
Категорія: Інформатика (Сходинки до інформатики) | Додав: SYLER (03.02.2015)
Переглядів: 1335 | Рейтинг: 0.0/0
Аплікація з паперу «Прикрась ялинку»
Елементарне ознайомлення з технікою гратографія. Практична робота «Великодня ...
Щоб бути здоровим і все встигати робити
Графіка як вид образотворчого мистецтва. Виконання аплікації «Рибки» з подаль...
Колективне збирання моделей машин. Спільна поетапна робота з моделювання тран...
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]