УРОК 23 Тема. Проектне моделювання з деталей конструкторів за власним задумом Мета: закріпити уміння дітей з технічного моделювання, розвивати конструкторську винахідливість, прояв фантазії, виховувати почуття любові до праці. Обладнання: технічний конструктор, фотографії космічної техніки з деталей металоконструктора. ХІД УРОКУ I. Організація учнів класу II. Актуалізація опорних знань учнів 1. Бесіда з учнями. — На попередніх уроках праці та інших ви багато дізналися про космічні подорожі. Знайомилися з першим космічним кораблем та людиною, яка вивела його в космос. Це — Юрій Гагарін. Перший український штучний супутник Землі названий «Січ-1». Першим космонавтом незалежної України став Леонід Каденюк. — На минулому уроці ми говорили про конструкторів. Хто ж такі конструктори? (Люди, які придумують щось нове, невідоме.) — А чи відомо вам, хто ж був головним конструктором космічних ракет, хто їх створив? (Так, головним конструктором космічних ракет був українець Сергій Корольов, який народився в місті Житомир.) 2. Повідомлення теми і мети уроку. — Сьогодні я хочу, щоб ви також стали, хоча б на час уроку, конструкторами. Ви вже моделювали паперові макети космічних апаратів, отож вже знаєте, для чого використовувати космічну техніку. — Яку космічну техніку ви знаєте? (Космічніракети, супутники, космічні кораблі, станції, планетоходи) — Молодці! Ви знаєте багато видів космічної техніки! — На дошці висять зразки космічної техніки, виберіть для себе той вид, який вам найбільше сподобався. Можливо, вони допоможуть вам при конструюванні своєї власної космічної техніки. — Для того, щоб ватні вироби були більш цікавими, нагадую, що, крім головної частини (корпусу), до апаратів належать антени, панелі, сонячні батареї, і чим більше ви проявите фантазії, кмітливості при виконанні цих частин, тим цікавішим буде ваш космічний корабель. 3. Фізкультхвилинка. 4. Послідовність виконання роботи. — Повторюємо правила безпечної роботи з металоконструктором. • Закручуючи гвинти викруткою, не можна сильно на неї натискати, щоб вона не зіскочила і не поранила руки. • Не можна тримати в роті гвинти, гайки та інші деталі. — Приготуйте необхідні інструменти. 5. Індивідуальна робота. — Працюйте самостійно або в парі з однокласником, але ваші космічні апарати повинні мати власний задум, тобто відрізнятися один від одного, ви повинні вміти пояснити, для чого створена та чи інша деталь. 6. Демонстрація готових виробів. III. Підсумок уроку — 12 квітня святкують День космонавтики. У нашій школі пройде виставка технічної творчості, тому найкращі моделі ми відберемо і разом представимо на цю виставку. — Хто отримав задоволення від своєї праці? — Чому? — Я вважаю, що ви потрудились дуже добре, створили нові космічні моделі. Можливо, хтось виросте і також прославить нашу Україну, як Коро-льов. Для цього вам треба багато працювати і пам’ятати народне прислів’я: «Праця годує, а лінь марнує». — На наступний урок треба підготувати картон, кольоровий папір, лінійку, олівець, аркуш у клітинку, клей. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1943 | |
Живопис як вид образотворчого мистецтва. Малюнок на тему «Осінь-мальовничка» |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Ґрунт. Значення ґрунту для живої природи і господарської діяльності людини |
А. М'ястківський «Веселочка». Є. Горева «Кольоровий віршик». Г. Тарасенко... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКІВ № 26 |
Всього коментарів: 0 | |