Тема: Величини. Метрична система мір. Додавання й віднімання ба-гатоцифрових чисел Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів про дії додавання й віднімання багатоцифрових чисел, їх закони; вдосконалювати навички усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення • Обчислити зручним способом. 130 + 250 + 170 + 250 147 - (47 + 59) 258 - (371 - 342) • Назвати всі трикутники, вершиною яких є точка А. II. Повторення й закріплення вивченого матеріалу 1. Робота за підручником (С. 154-155) 2. Закріплення. Фронтальне опитування — Чи завжди можлива дія додавання (віднімання)? — Як називаються числа при додаванні? Відніманні? — Назвати закони додавання. — Сформулювати властивість дії додавання, яку отримаємо з переставного і сполучного законів. 3. Назвати задачі, що будуть розв’язуватись дією додавання. • Маса дині 2 кг, а маса кавуна — на 6 кг більша. Знайти масу кавуна. • Перше число а, друге — с. На скільки перше число більше, ніж друге? • Від смужки відрізали 10 м, а потім ще 5 м. Скільки всього метрів відрізали від смужки? 4. Які задачі розв’язуються дією віднімання? • Зі 100 кг пшениці намололи 80 кг борошна. Решта були висівки. Скільки кілограмів висівок отримали з 100 кг пшениці? • У магазині було а кг бананів. За день продали с кг бананів. Скільки бананів залишилось? III. Розвиток математичних умінь учнів 10 809 + 8 176 : 28 43 131 763 - 128 214 + (527 429 - 518 640) IV. Підсумки уроку Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2017 | |
Культура спілкування. Словник мовленнєвого етикету |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
«Журавель», «Перстенець» (дитячі народні ігри). Лічилка |
Елементарне поняття про театральне мистецтво. Практична робота «Художник у те... |
Догляд за одягом та взуттям. Послідовність дій під час зав’язування шнурків н... |
Всього коментарів: 0 | |