Тема: Сумісні дії з багатоцифровими числами Мета: удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів і розв’язувати задачі з дробами та задачі на знаходження довжини, ширини периметра і площі прямокутника. Обладнання: картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення • Назвати числа, пропущені в таблиці. Довжина10 м 12 м 15 м6 м10 м?? Ширина8 м8 м9 м??5 м? Периметр?????28 м 20 м Площа???24 м2 70 м2?16 м2 • Вправа № 962. • Обчислити. 1 кг : 5 г; 1 год — 1 хв; 1 рік — 1 доба; 1 м : 5 см; 1 доба — 1 год; 1 тиждень — 1 доба. II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Записати вираз. Перше число а, друге становить 2/5 першого. Знайти суму цих чисел. 2. Задача № 966 Самостійне розв’язання задачі виразом. 3. Самостійне виконання вправи № 963 після повторення порядку виконання дій 4. Виконання вправи № 964 за варіантами: I варіант — перший рядок; II варіант — другий рядок 5. Самостійне складання і розв’язання рівняння. Вправа № 965 III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 968, 969. Джерело: noindex | |
|
| |
| Переглядів: 1420 | |
| Закріплення навичок роботи з мишею |
| Закріплення знань про звукові значення вивчених букв. Робота з дитячою книжко... |
| Таблиця віднімання числа 5. Підготовча робота до розв'язування задач на д... |
| Право дитини на здоров’я. Як звертатися за порадою та по допомогу у разі вини... |
| Аплікація з паперу «Прикрась ялинку» |
| Всього коментарів: 0 | |