Тема: Сумісні дії з багатоцифровими числами Мета: удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів і розв’язувати задачі з дробами та задачі на знаходження довжини, ширини периметра і площі прямокутника. Обладнання: картки для усної лічби. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення • Назвати числа, пропущені в таблиці. Довжина10 м 12 м 15 м6 м10 м?? Ширина8 м8 м9 м??5 м? Периметр?????28 м 20 м Площа???24 м2 70 м2?16 м2 • Вправа № 962. • Обчислити. 1 кг : 5 г; 1 год — 1 хв; 1 рік — 1 доба; 1 м : 5 см; 1 доба — 1 год; 1 тиждень — 1 доба. II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Записати вираз. Перше число а, друге становить 2/5 першого. Знайти суму цих чисел. 2. Задача № 966 Самостійне розв’язання задачі виразом. 3. Самостійне виконання вправи № 963 після повторення порядку виконання дій 4. Виконання вправи № 964 за варіантами: I варіант — перший рядок; II варіант — другий рядок 5. Самостійне складання і розв’язання рівняння. Вправа № 965 III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 968, 969. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1377 | |
Інструменти і приладдя для роботи з тканиною |
Осінь. Рослини восени. Охорона здоров'я восени |
Мовні цікавинки. Народні прислів'я і загадки. Д. Білоус «Загадка» |
Робочий стіл. Піктограми |
Загадка — цікава розумова задача. Л. Глібов «Котилася тарілочка», «Хто доня?» |
Всього коментарів: 0 | |