Тема: Сумісні дії різних ступенів з багатоцифровими числами Мета: вправляти учнів у знаходженні значень виразів на сумісні дії різних ступенів; опрацювати задачі на спільну роботу; формувати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усної лічби, картки для індивідуальної роботи. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення • З’єднати приклади з однаковими відповідями. Провести ланцюжок стрілок від найменшої величини до найбільшої. II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Перевірка розв’язання виразу і пояснення порядку виконання дій 2. Вправа № 947 Значення першого виразу знайти і звірити із записом на дошці. Другий вираз учням з високим рівнем знань учитель пропонує розв’язати самостійно, решті — коментовано. 3. Задача № 949 Після заповнення таблиці колективно учні з високим рівнем знань розв’язують задачу самостійно, решта — коментовано. 4. Самостійне розв’язання задачі № 948 складанням виразу 5. Розв’язання рівнянь № 950 із записом на дошці Друге рівняння вчитель пропонує розв’язати з коментуванням. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 951, 952. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1188 | |
Порядкова лічба. Поняття «зліва — направо», «справа — наліво», «усі», «решта»... |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Додавання й віднімання чисел у межах 10. Поняття вартість монет. Складання й ... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 15 |
П. Тичина «Де не глянь — колоски». Т. Коломієць «Хліб» |
Всього коментарів: 0 | |