Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі Мета: опрацювати випадки ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові, коли частка містить нулі; виробляти вміння учнів розв’язувати задачі на знаходження середнього арифметичного та задачі з буквеними даними. Обладнання: картка для усної лічби, таблиця для гри. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усна лічба Знайти помилки. (450 + 360) : 3 = 270 (210 + 350) : 7 = 8 (240 + 360) : 10 = 60 (470 — 290) 100 = 1 800 630 — 110 5 + 120 = 200 800 — 240 2 + 300 = 1 500 (190 + 170) : 4 = 90 900 — 120 : 2 = 380 700 + 60 4 = 940 2. Обчислити зручним способом. 26 25 4, 20 19 5, 8 145 125 2, 33 125 8 3. 3. Гра «Хто швидше?» Завдання: знайти середнє арифметичне чисел. II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення вчителя на прикладі 7 248 : 16 і вправи № 909 2. Первинне закріплення за вправою № 910 (перші два приклади — з коментуванням, решта — самостійно) 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Самостійне розв’язання задачі № 912 2. Задача з логічним навантаженням № 911 На другому уроці учні виконують завдання письмового тематичного опитування за варіантами. Варіант I 1) Виконати дії. (12 003 — 27 801 : 3) + 348 24. 2) Сума двох чисел дорівнює 7 354, а їх різниця — 5 678. Знайти ці числа. 3) Невідоме число зменшили у 4 рази. Коли частку зменшили ще на 16, отримали 44. Знайти невідоме число. 4) Обчислити. 1 122 : 17 9 889: 316059 : 73 5) Машина за першу годину проїхала 98 км, за другу — 86 км. Знайти середню швидкість машини за цей час. Варіант II 1) Виконати дії. (17 004 - 20 745 : 9) + 437 42. 2) Сума двох чисел дорівнює 3 257, а різниця — 1 363. Знайти ці числа. 3) Невідоме число збільшили у 4 рази. Коли до добутка додали 20, одержали 64. Знайти невідоме число. 4) Обчислити. 6 532 : 1628567 : 57 7 176 : 23 5) Поїзд першу годину їхав із швидкістю 64 км/год, а другу — 72 км/год. Знайти середню швидкість поїзда. Після виконання роботи протягом часу, що залишиться, учні розв’язують завдання № 918, 919, 920. IV. Домашнє завдання № 921, 922. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1837 | |
Колір як засіб створення образу. Практична робота «В гостях у казкового персо... |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 14 |
Робота з папером. Предметна аплікація. Прапор та герб України |
Інформація. Як людина сприймає інформацію |
Природні матеріали. Ескіз виробу. Природні матеріали. Виготовлення аплікації ... |
Всього коментарів: 0 | |