Тема: Множення багатоцифрових чисел на трицифрові, яке містить у середині 0 Мета: ознайомити учнів з особливостями алгоритму та запису письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати задачі на рух та задачу на знаходження площі ділянок; формувати обчислювальні навички. Обладнання: картки для усних обчислень, індивідуальні картки. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення 2. Вправа № 857 3. Завдання для опитування Картка 1 З двох сіл виїхали одночасно назустріч одне одному 2 мотоциклісти. Швидкість першого мотоцикліста 30 км/год, а другого — 40 км/год. Знайти відстань між цими селами. Картка 2 Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назустріч одне одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуться, коли їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год, а другий — за 10 год? II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення вчителя на основі порівняння знаходження числових значень добутків 1 467 53 і 1 467 503 Учитель звертає увагу на те, що при множенні 1 467 на 0 десятків ми одержуємо 0 десятків, тому в стовпчику під десятками ніяку цифру не пишемо. Кожну цифру числа 1 467 множимо на 5 сотень, починаючи з 7 одиниць. Першу цифру сотень 5 підписуємо під сотнями. 2. Первинне закріплення Вправа № 859 (два вирази — коментоване розв’язання, третій — записуємо на дошці, четвертий — самостійно). 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Задача № 860 (сильнішим учням вчитель пропонує розв’язати задачу самостійно, решта розв’язує під керівництвом учителя) 2. Задача № 862 (коментоване розв’язання по діях) 3. Задача № 861 (самостійно) IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 863, 864. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1338 | |
Твій друг — книга. Урок позакласного читання |
Весна. Рослини навесні. Охорона здоров'я навесні |
Птахи |
Казка Н. Забіли «Вовк і козенята». Прислів'я |
«Приховала». О. Орач «Вчуся у мами». П. Осадчук «Я навчаюся у тата». «Наш Анд... |
Всього коментарів: 0 | |