Тема: Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Ділення іменованих чисел Мета: опрацювати нові випадки ділення багатоцифрових чисел на розрядні та ділення іменованих чисел; формувати вміння учнів розв’язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки червоного, зеленого і жовтого кольору, картки для усної лічби, таблиці умов задач. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення • Гра «Комп’ютер». • Назвати, які числа рівні між собою. II. Розвиток математичних умінь учнів Після усного обчислення учні працюють за рівнями: завдання для учнів з високим рівнем знань — на картках червоного кольору, завдання для учнів з достатнім рівнем знань — на картках зеленого кольору, для решти учнів — на картках жовтого кольору. Високий рівень знань 1. Задача Довжина вулиці 600 м, а ширина 15 м. За перший тиждень покрили асфальтом у площі вулиці. Скільки всього тонн асфальту потрібно для того, щоб покрити решту вулиці, якщо на кожні 100 м2 іде 4 т асфальту? 2. Задача Площа квадрата 25 см2. Знайти його периметр. 3. Розв’язати приклад. 20 400 : 50. 4. Розв’язати задачу № 804 з поясненням кожної дії. 5. Виконати дії у прикладах № 803 (1 приклад). 6. Знайти значення х у рівнянні 728 100 : х = 900. Достатній рівень знань 1. Задача Довжина вулиці 900 м, а ширина 15 м. За перший тиждень покрили асфальтом площі вулиці. Яку площу вулиці покрили асфальтом? 2. Задача Периметр квадрата 48 м. Знайти його площу. 3. Обчислити. 268 800 : 700. 4. Розв’язати рівняння. х : 40 = 6 840 5. Розв’язати задачу № 804, спираючись на таблицю. 3. Розв’язати задачу № 805 за планом. 1) Скільки кілограмів яблук поклали в 90 ящиків? 2) Скільки яблук поклали в 1 ящик? 4. Обчислити приклади № 802. III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 807, 809. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 981 | |
Екскурсія до водойми (до лісу). Правила поведінки поблизу водойми (у лісі) |
Д. Павличко «Школа». В. Фетисов «Хто чого вчиться» |
Узгодженість декоративної прикраси із силуетною формою. Практична робота «Каз... |
Охорона тварин |
Безпека на відпочинку. Практична робота: моделювання правильних і неправильни... |
Всього коментарів: 0 | |