Тема: Письмове ділення з остачею трицифрових чисел на круглі десятки Мета: пояснити учням письмове ділення з остачею трицифрових чисел на круглі десятки; формувати вміння розв’язувати задачі на пропорційне ділення, розв’язувати рівняння. Обладнання: картки для усної лічби, таблиця «Ділення з остачею». ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів Усні обчислення 1. Вказати стрілкою маршрут від найменшої відповіді до найбільшої. 2. З’єднати стрілками приклади з однаковими відповідями. 3.Завдання для опитування • Скільки становить -66 год? -4- хв? зщ- кг? Цр ц? • У Олі є 1 грн. На -3 вона купила 4 однакові гумки. Скільки коштує 1 гумка? • З якою швидкістю повз равлик, якщо за 2 години він проповз 8 метрів? II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення вчителя — Число 260 на 50 порівну поділити не можна. Найближче до числа 260 є число 250. Поділимо 250 на 50, буде 5. У нас залишилось число 10, воно менше числа, на яке ми ділили. Отже, 260 : 50 = 5 (ост. 10). Поділимо інакше число 294 на 40. Будемо ділити 294 на добуток чисел 4 і 10. 294 : (10 • 4) = 294 : 10 : 4 = 7 (ост. 14). Тепер виконаємо дію ділення у стовпчик. 2. Пояснення учнями ділення з остачею у вправах № 764, 765 3. Коментоване розв’язання прикладів № 766 (два приклади — з коментуванням, решту — самостійно) 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Задача № 768 (після короткого запису умови розв’язати самостійно) 2. Задача № 769 (колективно) 3. Розв’язання рівнянь № 767 (самостійно) IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 770, 771. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1465 | |
Запитання до природи. Звідки береться олія? |
Що таке культурна спадщина. Правила поводження у громадських місцях |
ДОДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ ДО УРОКУ 16 (РУХЛИВІ ІГРИ) |
Шкільними стежками. Урок позакласного читання |
Обговорення можливостей і демонстрація режимів роботи комп’ютера. Складові ча... |
Всього коментарів: 0 | |