Тема: Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні Мета: пояснити учням прийоми множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні; формувати обчислювальні навички та вміння розв’язувати складені задачі з дробами. Обладнання: картки для виконання тесту, картки для усних обчислень. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усна лічба за картками 2. Завдання для опитування — До якої частини мови належать дроби? — Як називається число над лінією дробу? — Як називається число під лінією дробу? — Обчислити зручним способом. 8 • 7 • 5, 2 • 4 • 25 • 5, 15 • 7 • 4, 5 • 9 • 2 • 6. 3. Виконання тестового завдання 1)Яка частина фігури заштрихована? а) |; б) 1; в) £; г) 1. 2) Яка нерівність правильна? а) 4 < 1; б) 1 < |; в)11 > -—; г4 І >і 3) -5- від числа 60 дорівнює: а5) 48; б) 12; в) 15; г) 3. 1 4) Щоб знайти -7- від суми числа 840 і 60, треба: а) 840 : 6;6 б) (840 + 60) • 6; в) (840 + 60) : 6; г) 840 + 60 : 6. 5) На заводі працюють 600 робітників, з них -5 токарі. Щоб знайти, скільки на заводі працює токарів, треба: а) 600 : 5 • 3; б) 600 • 5 • 3; в) 600 : 3 • 5; г) 600 : 5 : 3. 6) Якщо за день туристи пройшли 24 км, що становить у маршруту, то весь шлях буде дорівнювати: а) 27 км; б) 72 км; в) 80 км; г) 21 км. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні 1. Усне виконання вправи № 701 2. Пояснення вчителя на прикладі 3 200 20 (у поясненні вчитель спирається на переставний і сполучний закони множення). Робота за вправою № 702 3. Первинне закріплення. Вправа № 703 (перші два стовпчики — з коментуванням, решту — самостійно) 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Самостійне розв’язання задачі № 704 2. Розв’язання задачі № 705 за рівнями • високий і достатній рівень знань — самостійно; • решта — після виконання короткого запису. 3. Задача № 707 • Високий рівень знань — самостійно; • достатній рівень знань — після виконання короткого запису задачі; • решта — після складання плану розв’язання задачі. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 708, 709. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1229 | |
Хай буде сад. Складання і записування підписів під серією малюнків, що можут... |
Фантастичні образи |
Робота з природним матеріалом. Аплікація із рослинних форм. Сюжетна аплікація... |
Дикі та свійські тварини |
Елементарне поняття про декоративно-ужиткове мистецтво (ДУМ). Практична робот... |
Всього коментарів: 0 | |