Тема: Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух Мета: ознайомити учнів з розв’язанням задач на зустрічний рух двох тіл; удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: картки й таблиці для усної лічби, предметні малюнки, креслення умов задач. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Усні обчислення • Порівняти фігури з однаковими значеннями. 110 т20 ц 2 кг6500 см32 м 8 см 2 600 г65 м2 600 м2 км 600 м 2 002 кг2 кг 600 г3208 см110 000 кг • Розв’язати приклади. 40 + 20 : 5(40 + 20) : 5 40 : 5 + 2040+ 20 - 5 3 6 - 4 2 3 (6 - 4) 2 • Обчислити. 1 ц : 2; 1 т : 5; 3 кг : 6; 1 грн. 20 к. : 20; 1 т : 25. • Розв’язання задач. 1)Від ялини і дуба, відстань між якими 2 км, назустріч одне одному рухаються котик і песик. Котик пройшов до зустрічі з песиком 800 м. Яку відстань до зустрічі пройшов песик? 2 км 2)Від одного дуба у протилежних напрямах почали рухатись їжак та білка. Їжак до своєї нори подолав відстань у 250 м, білка до свого дупла — 750 м. Яка відстань між норою їжачка та дуплом білочки? 3) Відстань між лісом і річкою 1 км. Зайчик від лісу, а коник від річки побігли назустріч одне одному. Зайчик пробіг 300 м і зупинився. Коник пробіг 500 м. Чи зустрілись заєць і коник? Яка відстань між ними? II. Розвиток математичних умінь учнів 1. Фронтальна робота над задачею № 605 (на дошці робиться креслення) 2. Робота над задачею № 606: креслення схеми задачі, колективне складання плану розв’язання та виразу до задачі 3. Фізкультхвилинка 4. Самостійне розв’язання прикладів № 604 за варіантами 5. Розв’язання рівнянь (для кожного ряду учнів пропонується рівняння) X 2 = 14 850X: 2 = 14 850 х - 2 = 14 850 6. Колективне розв’язання прикладів з подальшою перевіркою оберненою дією 20 700 - 9 478817: 4336 239 765 + 91 807 III. Підсумки уроку IV. Домашнє завдання № 608, 609. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 1455 | |
Білоруська народна казка «Легкий хліб» |
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси |
Як людина сприймає інформацію |
У царстві букв і звуків |
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту |
Всього коментарів: 0 | |