💎 Рекомендуєм - телеграм ігри для заробітку криптовалюти (безкоштовно) Почати заробляти!

Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух

Тема: Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух

Мета: ознайомити учнів з розв’язанням задач на зустрічний рух двох тіл; удосконалювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки й таблиці для усної лічби, предметні малюнки, креслення умов задач.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Усні обчислення

• Порівняти фігури з однаковими значеннями.

110 т20 ц 2 кг6500 см32 м 8 см

2 600 г65 м2 600 м2 км 600 м

2 002 кг2 кг 600 г3208 см110 000 кг

• Розв’язати приклади.

40 + 20 : 5(40 + 20) : 5

40 : 5 + 2040+ 20 - 5

3   6 - 4   2 3   (6 - 4)   2

• Обчислити.

1 ц : 2; 1 т : 5; 3 кг : 6; 1 грн. 20 к. : 20; 1 т : 25.

• Розв’язання задач.

1)Від ялини і дуба, відстань між якими 2 км, назустріч одне одному рухаються котик і песик. Котик пройшов до зустрічі з песиком 800 м. Яку відстань до зустрічі пройшов песик?

2 км

2)Від одного дуба у протилежних напрямах почали рухатись їжак та білка. Їжак до своєї нори подолав відстань у 250 м, білка до свого дупла — 750 м. Яка відстань між норою їжачка та дуплом білочки?

3) Відстань між лісом і річкою 1 км. Зайчик від лісу, а коник від річки побігли назустріч одне одному. Зайчик пробіг 300 м і зупинився. Коник пробіг 500 м. Чи зустрілись заєць і коник? Яка відстань між ними?

II. Розвиток математичних умінь учнів

1. Фронтальна робота над задачею № 605 (на дошці робиться креслення)

2. Робота над задачею № 606: креслення схеми задачі, колективне складання плану розв’язання та виразу до задачі

3. Фізкультхвилинка

4. Самостійне розв’язання прикладів № 604 за варіантами

5. Розв’язання рівнянь (для кожного ряду учнів пропонується рівняння)

X   2 = 14 850X: 2 = 14 850 х - 2 = 14 850

6. Колективне розв’язання прикладів з подальшою перевіркою оберненою дією

20 700 - 9 478817: 4336   239 765 + 91 807

III. Підсумки уроку

IV. Домашнє завдання

№ 608, 609.



Джерело: noindex
Категорія: Математика | Додав: SYLER (17.05.2015)
Переглядів: 1455 | Рейтинг: 0.0/0
Білоруська народна казка «Легкий хліб»
Що можна робити з інформацією. Інформаційні процеси
Як людина сприймає інформацію
У царстві букв і звуків
Шестиногі сусіди. Добирання заголовка до тексту
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]