Тема: Одиниці вимірювання площі Мета: пояснити учням необхідність застосування різних одиниць вимірювання площі прямокутника; вправляти у розв’язанні задач, пов’язаних з площею прямокутника; вдосконалювати обчислювальні навички. Обладнання: таблиця для усної лічби, креслення, таблиця одиниць площі. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Математичний диктант • Число 9 збільшити на 600 і результат поділити на 3. • Суму чисел 90 і 70 збільшити в 10 разів. • Число 2 помножити на 360 і результат зменшити на 500. • На скільки 9 т більше, ніж 9 кг? 10 м більше, ніж 10 см? 2. Завдання для опитування • Як знайти відстань, якщо відомі час і швидкість? • Як знайти час, якщо відомі відстань і швидкість? • Як знайти швидкість, якщо відомі відстань і час? • Як знайти периметр прямокутника? • Як знайти площу прямокутника? 3. Розв’язання задач • Є два прямокутники (креслення — на дошці). Довжина сторін одного 6 см і 8 см, другого — 12 см і 3 см. Обчисліть площу цих прямокутників і порівняйте їх. • Периметр квадрата 24 см. Знайти його площу. 4. Усна лічба за таблицею Обчислити приклади і за кодом відгадати слово. (Калейдоскоп) С 90 : 15•9 А 8 • 9 : 24 Л 16 : 16 • 52 К 9 • 6 : 3 Е 57•1 : 3 Й 23•4 : 2 II. Вивчення нового матеріалу 1. Пояснення про одиниці вимірювання площі за вправою № 491 Читання таблиці одиниць площі. Бесіда про те, де в житті можна застосовувати ті чи інші одиниці вимірювання площі. 2. Первинне закріплення за вправами № 492—494 3. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Розв’язання задач на порівняння площ (№ 494) 2. Самостійна робота: приклади № 495 (І варіант — перший стовпчик, ІІ варіант — другий стовпчик) IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 496, 497. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2267 | |
Доброта - це частина нас |
Свійські тварини рідного краю |
Об’ємні вироби із природних матеріалів. Виготовлення іграшок із горіхів |
Українська народна казка «Колосок» |
Взаємозв’язок частин із цілою формою. Практична робота «Ліплення тварини» |
Всього коментарів: 0 | |