Тема: Читання й записування чотирицифрових чисел. Утворення чотирицифрового числа з розрядних доданків. Вправи і задачі, пов’язані з поняттям частини числа Мета: розвивати вміння учнів записувати чотирицифрові числа під диктовку; вправляти у розв’язанні задач двома способами. Обладнання: картки для індивідуальної роботи, нумераційна таблиця. ХІД УРОКУ I. Контроль і закріплення знань учнів 1. Перевірка домашнього завдання • Прочитати тільки ті числа із вправи № 134, для запису яких використано більше цифр, ніж доданків (9 009, 8 307, 8 037, 9 900). • Записати розв’язання задачі № 135 виразом. 2. Усні обчислення. Гра «Ланцюжок» 81 : 9 2 : 6 8 : 6 4 2 = 8 9 : 3 : 6 5 : 2 10 = 3. Завдання для опитування • Записати числа у вигляді суми розрядних доданків: 8306, 3053, 8008. • Кожну суму записати числом: 6 000 + 60 + 1, 2 000 + 200 + 20, 4 000 + 40, 8 000 + 1. 4. Записати найбільше і найменше чотирицифрові числа; п’ять послідовних чисел, починаючи з числа 6 997. 5. Читання чисел, записаних у нумераційній таблиці, та записування чисел, вказаних учителем, у нумераційну таблицю 6. Робота біля дошки • В одному бідоні було 15 кг меду, в другому — 18. Весь мед поклали у банки по 3 кг. Скільки вийшло банок? • У їдальні було 800 кг картоплі. Першого дня витратили всієї картоплі. Скільки кілограмів картоплі залишилось? II. Вивчення нового матеріалу 1. Ознайомлення із правилом запису чотирицифрових чисел (спочатку записуємо одиниці розряду тисяч, потім — сотень, десятків, одиниць) 2. Прочитати числа (вправа № 136, 137). 3. Первинне закріплення Самостійна робота: вправа № 137 (2). 4. Фізкультхвилинка III. Розвиток математичних умінь учнів 1. Робота зі смужками (вправа № 138) У дітей — по 2 смужки, поділені на 4 і 5 частин. Перед роботою зі смужками слід повторити з учнями правило знаходження частини числа і числа за його частиною. • Виміряти довжину всієї смужки, спочатку виміряти "5 частину цієї смужки. • Знайти всієї смужки. 2. Розв’язання вправи № 139 за рівнями (учні високого рівня знань — самостійно, решта — під керівництвом учителя) 3. Самостійне розв’язання задачі № 140 4. Розв’язання задачі № 141 двома способами за варіантами Учитель пропонує учням І варіанта починати розв’язок задачі зі знаходження всієї кількості фарби, а учням ІІ варіанта — зі знаходження маси фарби різного кольору окремо. IV. Підсумки уроку V. Домашнє завдання № 143, 144. Джерело: noindex | |
| |
Переглядів: 2204 | |
Елементарні уявлення про духовну складову здоров'я. Різні вияви краси пов... |
Слова, слова... Удосконалення тексту із часто повторюваними словами |
Про гномика Мудрунчика, дівчинку Ганнусю та інформацію |
«І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом». Урок позакласного читання |
Робота з папером. Іграшки зі складеного аркуша |
Всього коментарів: 0 | |